Het betreft een "gewone muur" die RAL9010 als kleur heeft. Ik heb een pot verf hiervan liggen. Hoe gaat dat stippen in z'n werk? Gewoon met een heel fijn kwastje dat ene punt afdekken?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:22 schreef Barrah het volgende:
Vullen zonder schilderen kan best, maar je blijft ze wel zien
Welke kleur heeft de muur? Als je precies dezelfde verf kunt vinden kun je er mee wegkomen het aan te stippen, al zul je in de praktijk altijd een klein beetje verschil zien.
kwast (niet te dunne kwast) afknippen tot je een rechte soort "tamponeerkwast" hebt. Dan licht in de verf dippen en recht op de te "stippen" stukken zetten en dan een aantal keer "tamponeren".quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:29 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Het betreft een "gewone muur" die RAL9010 als kleur heeft. Ik heb een pot verf hiervan liggen. Hoe gaat dat stippen in z'n werk? Gewoon met een heel fijn kwastje dat ene punt afdekken?
Dat ben ik ook zekerquote:Op woensdag 18 mei 2016 07:27 schreef flibber het volgende:
als dit het enige probleem is van je nieuwe huis dan ben je een van de gelukkigste kopers die er is
En de stijl van de vorige bewoner is exact ook jou stijl ?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:29 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook zeker
Iedereen is ook verbaasd dat ik binnen 1 week verhuis. Maar dat komt omdat de woning al zo goed als af was.
De vorige bewoner heeft er nauwelijks gewoond en was zeer netjes.
Dat hoeft toch niet altijd? Met een beetje gas geven kom je een heel eind.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:16 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En de stijl van de vorige bewoner is exact ook jou stijl ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |