jaa *huilt*quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:07 schreef Toeps het volgende:
Teeeheeering. Gooien ze nou op 2:12 maar van ellende de band-versie erop? Je hoort Marthe nog als ze haar micro al omlaag heeft gedaan?
En Hanne grijpt in het begin naar haar oortje lijkt het?
Blijkbaar lukt het ook bij duizenden kandidaten (keus genoeg, zou je zeggen) niet om een drietal bij elkaar te krijgen waarvan de leden niet alleen bij elkaar passen, maar óók nog het complete pakket hebben. Dus het juiste voorkomen + spontaan + danstechnisch geen volslagen stijve hark zijn + béétje kunnen acteren + zang minimaal een 7 (Adele-niveau hoeft bij zo'n groep niet, maar het moet wel lekker in het gehoor liggen).quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:16 schreef rowan634 het volgende:
ze zouden meer met een backing track of pre-recorded vocals moeten werken totdat hun stemmen wat meer zijn getraind. K3 is geen beginnend groepje maar een merk van een bepaalde kwaliteit.
of misschien dat mensen het aandoenlijk vinden ofzo als er een valse kreet tussen zit![]()
Achja in a perfect worldquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:29 schreef female81 het volgende:
[..]
Blijkbaar lukt het ook bij duizenden kandidaten (keus genoeg, zou je zeggen) niet om een drietal bij elkaar te krijgen waarvan de leden niet alleen bij elkaar passen, maar óók nog het complete pakket hebben. Dus het juiste voorkomen + spontaan + danstechnisch geen volslagen stijve hark zijn + béétje kunnen acteren + zang minimaal een 7 (Adele-niveau hoeft bij zo'n groep niet, maar het moet wel lekker in het gehoor liggen).
Ik heb zo'n gevoel dat Klaasje en Marthe ook elkaars ogen gaan uitkrabben lolquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:04 schreef female81 het volgende:
Die hadden elkaars ogen op de duur nog net niet uitgekrabt, vermoed ik.
De drie die het geworden zijn passen iig wel bij elkaar.
Ik krijg wel steeds meer het gevoel dat Klaasje toch de zwak(st)e schakel is uiteindelijk. Zowel qua perormance/zang als persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:06 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Klaasje en Marthe ook elkaars ogen gaan uitkrabben lol
True, just there cause she's pretty doesn't work anymore lolquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:17 schreef Japepk het volgende:
Ik krijg wel steeds meer het gevoel dat Klaasje toch de zwak(st)e schakel is uiteindelijk. Zowel qua perormance/zang als persoonlijkheid.
Indeed. Denk je eens in wat voor groep er had gestaan met Jindra... Maar die had Gertje de nek al omgedraaid. Jammer dat Studio100 daar zo gevoelig voor is geweest, wie goed bij het publiek lag. Marthe is er het beste voorbeeld van, die is Hanne in K3-heid keihard voorbij gesjeesd.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:25 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
True, just there cause she's pretty doesn't work anymore lol
Ja waarom ze niet gewoon Mami Bisou hebben uitgebracht, snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:17 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik krijg wel steeds meer het gevoel dat Klaasje toch de zwak(st)e schakel is uiteindelijk. Zowel qua perormance/zang als persoonlijkheid.
De clip van Ushuaia is wel aardig inderdaad, beter dan al die studio-meuk. Het liedje is op zich niet heel slecht, maar een zomerhit wil ik het niet noemen. Dan hadden ze beter Mami Bisou of Meisjesdag in de etalage kunnen zetten.
Echt idioten lolquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:25 schreef jcdragon het volgende:
https://scontent-amt2-1.c(...)926_1135018821_n.mp4
Dit soort beelden![]()
Valt wel mee toch? Ik zou het wel leuk vinden als zij zo nu en dan op blijft duiken in de media. Leuker dan die hyperactieve vlogs van Lisa.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Offtopic
Demi is eigenlijk heel slecht in interviews hahahah
Liever Jindra, Lisa en Marthequote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:42 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Achja in a perfect world
[ afbeelding ]
*Pakt schamteloos deze kans om fanart te tonen*
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:03 schreef Japepk het volgende:
Nah, ik blijf Lisa erg gemaakt vinden. Definetely not K3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |