Kazy, wij gebruiken die knijpzakjes regelmatig. Erg fijn voor zijn fruithap als we niet thuis zijn. Gewoon zo'n lepeltje erop schroeven en je kan hem makkelijk in je eentje eten geven.
Klinkt goed die korte vakantie Malteser! en een vaste knuffel

O vind zijn knuffels vooral leuk om mee te gooien. Hoe gaat het met Twix gezondheid?
Wij hebben ook een korte vakantie gehad, maar dan een stuk dichter bij huis

Als voor de grote reis volgende maand zijn we een lang weekend naar een hotel op de Utrechtse Heuvelrug geweest, met O in zijn Deryan tentje. Eerst 2 uurtjes wandelen met O bij mn man in de draagzak. Daarna in het hotel uit eten, hij wond alle mensen zo om zijn vinger

Of ze 's avonds en 's nachts hem nog zo leuk vonden betwijfel ik... Eerst wilde hij niet slapen. Uiteindelijk is hij pas om half 12 echt gaan slapen (normaal om 8 uur). En om vijf uur werd hij wakker met hard huilen en onttroostbaar, zelfs na drinken nog. Na een half uur ongeveer viel hij gelukkig bij ons in bed toch nog in slaap voor twee uurtjes, dus de rest van de nacht heb ik op een kwart matras geslapen terwijl O horizontaal in mijn bed lag

Was lang geleden dat dat het geval was.
Dag twee zijn we naar de dierentuin in Rhenen gegaan. Wat een mooie dierentuin is dat! Echt een aanrader, zeker met grotere kinderen want ze hebben erg toffe speeltuinen en klimdingen waarbij je nat en vies kan worden! Het is een stuk kleiner dan Blijdorp, maar ze hebben toffe dieren (beren!) en goed zicht op de dieren in de verblijven, dus imo de betere dierentuin. Maar helaas te ver weg voor regelmatig bezoek. Hij heeft relaxt in de draagzak geslapen. De tijd daarna duurde alleen te lang, dus het restaurant dat we gereserveerd hadden voor die avond was even drama tot hij na het hoofdgerecht in slaap viel in de buggy en we rustig het toetje konden eten. De tweede nacht wilde hij ook weer niet slapen, maar uiteindelijk is hij om 21:15 in zijn eigen tentje rustig gaan slapen tot de volgende ochtend. Dat gaf ons goede hoop voor de vakantie

Kortom, we hebben besloten dat we hem de komende tijd thuis een paar keer in zijn tentje laten slapen zodat hij dat ook als zijn bedje gaat zien, ook in onze slaapkamer met de tv nog aan en dat we geen restaurants gaan reserveren op vakantie maar wel zien waar en hoe laat we gaan eten op vakantie! Een geslaagd test-weekend dus!