SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Toffe aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef Fera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef Fera het volgende:
Zeurpieten? Ik zei juis dat het ontroerend wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaneel wil alleen maar starre sadistische Stannis
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
King of Swagquote:Op maandag 16 mei 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeurpieten? Ik zei juis dat het ontroerend was
Kaneel wil alleen maar starre sadistische Stannis
Davos is wel baziger wat dat betreftquote:
Davos is baas, maar te beta. Daarom mag hij blijven leven.quote:
Hm vind Ned toch net iets te zachtaardig voor dit lijstjequote:Op maandag 16 mei 2016 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Davos is baas, maar te beta. Daarom mag hij blijven leven.
Itt Stannis, Bobby B, Ned, Drogo, Tywin en Roose bijvoorbeeld.
Doe dan Oberyn, de Hound, of de Mountain.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm vind Ned toch net iets te zachtaardig voor dit lijstje
Klopt.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe dan Oberyn, de Hound, of de Mountain.
Maakt niet uit.
Is vrij duidelijk een thema voor de show.
Hoe zie je dit voor je dan?quote:
Nou ja, goed als in meer zachtaardig. Niet sadistisch en meedogenloos.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zie je dit voor je dan?
Naast het feit dat Martin niet gelooft in goed of slecht, zie ik vrij weinig overlevende karakters die als goed gezien kunnen worden.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
hahahh echtquote:Op maandag 16 mei 2016 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Heb echt een vet cool t-shirt besteldeen shirt met een zombie erop en een soort gat erin, met in het tshirt een zakje waar je je telefoon indoet, dan een app aanzetten en je zombie heeft een kloppend hart, of tikken voor maden/slangen etc,,niemand die die foon ziet
We zijn juist vrij veel zachtaardige karakters kwijt geraakt.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, goed als in meer zachtaardig. Niet sadistisch en meedogenloos.
Ramsay wordt ook jog wel vermoord.
En van wie er nu over zijn kan ik dat bij niemand zien, zelfs bij Jon niet echt. Misschien alleen bij zus van Theon, naam ff kwijt
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé troon?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:18 schreef Fera het volgende:
George zei trouwens dat er nog vele personages op de troon zullen zitten. Ben benieuwd wie dat dan allemaal nog gaan zijn in korte tijd.
Of de verschillende tronen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé troon, dacht ik. Of ik heb dat citaat verkeerd opgevat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dé troon?
Of de verschillende tronen?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hoe had je het liever gezien dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas houdt dat voor veel mensen in dat vrouwen onaantastbaar moeten zijn (Brienne, Arya, Dany, Cersei, Olenna, Margery) en vooral moeten laten zien dat ze beter zijn dan mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |