Ik ga niet spoilen.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh we gaan het hier over GoT hebben.
Snel wegklikken
Even in spoilers, voor Fokkie en eventueel Crack.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb de afwas gedaan en nu Neem k een ijskoffie
kan niet nu, moet aan school werken. Hopelijk beetje op tijd klaar.quote:
Moet je maar lief zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
Tering die r en p mods. Zeg ik gewoon wat tegen etsu wordt het verwijderd
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even in spoilers, voor Fokkie en eventueel Crack.Wel eens met het meeste, maar ik vond het einde stiekem toch heel erg gaaf. En er zit eindelijk wel weer wat vaart in. Vorige seizoen was zo verschrikkelijk traag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat wordt wel tijd.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel eens met het meeste, maar ik vond het einde stiekem toch heel erg gaaf. En er zit eindelijk wel weer wat vaart in. Vorige seizoen was zo verschrikkelijk traag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat wordt wel tijd.
Maar enige wat voor mij die verhaallijn nog kan redden, is dat alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Ik hoop dat dany westeros nooit bereiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We kunnen slechts hopen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat dany westeros nooit bereiktEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik hoop het wel. Anders is die hele verhaallijn niets waard geweest. Plus, ik ben wel benieuwd naar haar interactie met andere personages. Hoe ze op haar komst zullen reageren.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat dany westeros nooit bereiktA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: