quote:
Even advocaat van de duivel spelen...quote:
LIF / Mooie haren topic #33quote:Op woensdag 7 november 2018 09:27 schreef Debsterr het volgende:
Hoi, er was toch ooit een topic over haar? Kan iemand dat nog vinden voor mij?
Klopt, stond iets verkeerd in de instellingen. Zou nu wel moeten lukken!quote:Op donderdag 8 november 2018 10:10 schreef Cue_ het volgende:
LIF / Het grote sport-workout-eet-topic. #2
Probeer hier een nieuw deel van aan te maken, maar dan zegt hij dat deze al bestaat, maar zie deze niet in de lijst staan. Mis ik iets?
En dan niet eens vertellen dat jij het al gedaan hebt!quote:Op donderdag 8 november 2018 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, stond iets verkeerd in de instellingen. Zou nu wel moeten lukken!
nou ja, ik wachtte maar, en toen gingen mensen tr's machen, dus toen heb ik het zelf maar even gedaan jaquote:Op donderdag 8 november 2018 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan niet eens vertellen dat jij het al gedaan hebt!![]()
Dus het lukte mij niet
Iets met werk tussendoorquote:Op donderdag 8 november 2018 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
nou ja, ik wachtte maar, en toen gingen mensen tr's machen, dus toen heb ik het zelf maar even gedaan ja
thanks, ik ga even kijken!quote:Op zondag 25 november 2018 16:18 schreef Trashcanman het volgende:
LIF / Leven buiten het systeem
Potentieel een interessant topic maar het is nu voornamelijk een bitchfest.
yes, had dit even gemist, maar ga je gang.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:51 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Mag ik de op van het reissokken topic bewerken?
Geen probleem dankjequote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
yes, had dit even gemist, maar ga je gang.
Omdat het een fipo/sepo/zoveelpo was en dat doen we niet.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:22 schreef wollah het volgende:
@:stormqueen
Waarom is mijn post in dit toppa verwijderd?
LIF / Zonnebrandcrème
Ik zou toch zweren dat ik iets inhoudelijks geschreven had hoorquote:Op donderdag 18 april 2019 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het een fipo/sepo/zoveelpo was en dat doen we niet.
Misschien was je in de war met een ander topic dan.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:23 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik iets inhoudelijks geschreven had hoor
Je bent toch uit op notes, wat is je probleem dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:23 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik iets inhoudelijks geschreven had hoor
Ja dat zou kunnenquote:Op donderdag 18 april 2019 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien was je in de war met een ander topic dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |