Ja en aziaten dan? En latino's?quote:Op maandag 16 mei 2016 17:17 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jij zegt mag alleen als ze in hun land zijn, maar de wereld is van iedereen dus zwarten mogen ook gaan en staan waar ze zelf willen en op die plaats een mening geven
Nee, waarom die haatquote:Op maandag 16 mei 2016 17:17 schreef RRuben het volgende:
[..]
Stond die school op een vuilnis bult ofzo?
Taratorquote:
Jawel dat is ook niet best nee. Ben een week op uitwisseling geweest daarheen. Ze hadden niet eens een douche dus heb een week niet gedouched hahaquote:
primaten verspreiden een sterkere geur. Jonge primaatvrouwen (tot max 30) hebben dan een sterke lucht uit de kut. Je hersenen reageren daar gewoon op als 'lekker ruiken'. Daarna gaan ze ook stinken, net als de mannelijke primatenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:03 schreef Fatoeman het volgende:
Negerinnetjes ruiken naar kokos, ten minste die ik tegenkwam. Ik had een afrikaanse meid op dorp die rook altijd echt heerlijk, die parfum rook je 10 meter verderop nog
ze komen er bij mij niet meer in.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:39 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Tarator
Koude komkommersoep, op smaak gebracht met dille, walnoot en veel knoflook. Vooral in de zomermaanden zeer verfrissend.
Godver.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ken een negerin die altijd naar kokos ruikt, serieus geen grap!![]()
En ze werkt niet eens op een kokosnotenplantage.
Heb je nu ook al problemen met Aziaten?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:47 schreef harrievankempen het volgende:
Terechte klacht. daarom proberen dat volk te vermijden als het even kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |