zullen wij dit ook doen maar dan doormiddel van een balgag die is gekoppeld aan een stang waarmee ik de auto moet besturen. Lekker gewaagd.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:33 schreef bondage het volgende:
Ik hoop trouwens dat de TS een reeds afgetrapte bak tot zijn beschikking heeft want als ik dit zo lees:
[..]
Gaat hij zijn eerstvolgende topic in PTA openen...
Denk dat ik me daarbij niet op mijn gemak zou voelenquote:Op maandag 16 mei 2016 16:56 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen wij dit ook doen maar dan doormiddel van een balgag die is gekoppeld aan een stang waarmee ik de auto moet besturen. Lekker gewaagd.
Oke is goedquote:Op maandag 16 mei 2016 17:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk dat ik me daarbij niet op mijn gemak zou voelen![]()
Je mag wel vastgebonden naast me zitten terwijl ik stuur
Ik denk dat TS nog steeds aan het fappen is op deze opmerking.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben zó boos dat ik in de 1ste versnelling met 5000 toeren wil rijden terwijl ik je zwoel in je ogen staar.
Indien je ook aan de andere eisen van de TS voldoet kun je makkelijk geld verdienenquote:
Enige eis is 'meisje'quote:Op maandag 16 mei 2016 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Indien je ook aan de andere eisen van de TS voldoet kun je makkelijk geld verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |