en trailer seizoenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:22 schreef MillsStork het volgende:
Oh en de Frey's zien we ook weer zie ik dan, afgaande van cast
Zou een mooie foreshadowing zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 21:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
werd wel duidelijk op gezinspeeld![]()
ik vraag me af wat de materplan van baelish is. sansa redden. noorden en arryn aliantie veiligstellen iig. en dan?
Beric staat er niet bij, is wel raar.quote:
Zagen we ook al in de trailer.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:22 schreef MillsStork het volgende:
Oh en de Frey's zien we ook weer zie ik dan, afgaande van cast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je dat denken? Ze moeten toch echt van The Faith af en zelf hebben ze de manschappen er niet voor. Denk eerder dat ze tijdelijk samen werken en dan wel verder zien met elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:27 schreef Nielsch het volgende:
Ik vermoed een Lannister valstrik voor het Tyrrell leger.
?quote:
De reünie van Sansa en Jon was tof, maar Dany staat weer veel te snel op naar mijn zin. Die had nog wel wat meer mogen afzien eerst.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:27 schreef Nielsch het volgende:
Feel good episode (Jon & Sansa reunie, The Vale gaat de Starks helpen, Theon weer thuis, wederopstanding Dany). Gaat volgende ep vast iets ergs gebeuren. Ik vermoed een Lannister valstrik voor het Tyrrell leger.
burn baby burnquote:Op maandag 16 mei 2016 21:31 schreef vigen98 het volgende:
Holy shit net GoT gekeken en Daenerys op het einde was
In de boekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Wyman_Manderly
had je haar eerst genomen zien worden in een gangbang?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:32 schreef Weakling het volgende:
[..]
De reünie van Sansa en Jon was tof, maar Dany staat weer veel te snel op naar mijn zin. Die had nog wel wat meer mogen afzien eerst.
Met nog een paar paarden die over haar heen gingen?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
had je haar eerst genomen zien worden in een gangbang?
Nee, maar ze komt er allemaal wel weer erg simpel vanaf zo.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:34 schreef Slayage het volgende:
had je haar eerst genomen zien worden in een gangbang?
Omdat Cersei niet te vertrouwen is. Eerst laat ze het Tyrell leger het vuile werk opknappen en vervolgens maken ze misbruik van hun vertrouwen...quote:Op maandag 16 mei 2016 21:28 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Waarom zou je dat denken? Ze moeten toch echt van The Faith af en zelf hebben ze de manschappen er niet voor. Denk eerder dat ze tijdelijk samen werken en dan wel verder zien met elkaar.
Ze is al 5+ seizoenen aan het lijden hoor. Van Joff/onthoofding van Ned, naar LF die haar gebruikt+ omgaan met Robin is ook klote,quote:Op maandag 16 mei 2016 21:36 schreef Weakling het volgende:
[..]
Nee, maar ze komt er allemaal wel weer erg simpel vanaf zo.
Je verwart Sansa en Dany.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:37 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Ze is al 5+ seizoenen aan het lijden hoor. Van Joff/onthoofding van Ned, naar LF die haar gebruikt+ omgaan met Robin is ook klote,
en bij Bolton achter laat, eindelijk is ze veilig.
Gaat over Dany, niet Sansa ...quote:Op maandag 16 mei 2016 21:37 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Ze is al 5+ seizoenen aan het lijden hoor. Van Joff/onthoofding van Ned, naar LF die haar gebruikt+ omgaan met Robin is ook klote,
Ging over Danyquote:Op maandag 16 mei 2016 21:37 schreef MillsStork het volgende:
[..]
dat weet oolena ook wel, maar marge en loras moeten vrij marge is sluw genoeg om het te redden, maar loras lijkt gebrokenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat Cersei niet te vertrouwen is. Eerst laat ze het Tyrell leger het vuile werk opknappen en vervolgens maken ze misbruik van hun vertrouwen...
Kasper Juulquote:Op maandag 16 mei 2016 20:05 schreef Baszh het volgende:
Bij zijn introductie dacht ik Joshua Jackson te herkennen als Euron maar het is die kerel uit Borgen.
[ afbeelding ]
Hey Slayage, is er alweer zo'n kekke recap in plaatjes van deze ep? Ik kan hem niet vinden, jij vast welquote:Op maandag 16 mei 2016 21:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat weet oolena ook wel, maar marge en loras moeten vrij marge is sluw genoeg om het te redden, maar loras lijkt gebroken
haha recaps zijn niet mijn ding. ik ben van de domme plaatjesquote:Op maandag 16 mei 2016 22:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hey Slayage, is er alweer zo'n kekke recap in plaatjes van deze ep? Ik kan hem niet vinden, jij vast wel
Die imgur series bedoel ik he, post jij die niet?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha recaps zijn niet mijn ding. ik ben van de domme plaatjes![]()
maar die zullen wel geplaatst worden door onze lieve mede users nu je er zo aardig om hebt gevraagd
nee dat was clumsyquote:Op maandag 16 mei 2016 22:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die imgur series bedoel ik he, post jij die niet?
Ze lijken inderdaad enorm op elkaar, ik dacht het ookquote:Op maandag 16 mei 2016 20:05 schreef Baszh het volgende:
Bij zijn introductie dacht ik Joshua Jackson te herkennen als Euron maar het is die kerel uit Borgen.
[ afbeelding ]
Van tevoren wist ik al dat hij geen schijn van kans had. Misschien in een gewapend gevecht wel, maar knokken? Nah.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij liet zich wel heel gemakkelijk neermeppen door die Dothraki kerel
Fringequote:Op maandag 16 mei 2016 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
Joshua Jackson is echt mijn star-crush. Dat was tof geweest..
En dan blijkt dat een van Ramsey's twenty good men een red priest is die hem weer tot leven wekt, waarna Melisandre beseft dat Ramsey de reïncarnatie van Azor Ahai is.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:41 schreef vigen98 het volgende:
Ik kan niet wachten tot Jon eindelijk Ramsey gaat afmaken
Ramsey kennende vind hij het lekker. En elke keer daarna voelt Bran's bips een beetje raar als hij in Hodor wargt.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:41 schreef vigen98 het volgende:
En hopelijk laten ze hem ook even verkracht worden door Hodor
Er was hier een theorie over, iedereen zou wel fucked zijn want het boeit hem niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ramsey de reïncarnatie van Azor Ahai is.
hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:54 schreef Kokoswater het volgende:
LF zei tegen Robin trouwens ook: "My Lord, come and see!" toen hij hem wilde inpalmen met die vogel.
Zou die "come and see" expres zo zijn gedaan?
ben nu bezig met Fringe. Was ie ineens weeeeeg! Maar nu net 2 eps weer terugquote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
FringeJohn Noble er ook nog even in en het is helemaal feest.
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:41 schreef vigen98 het volgende:
Ik kan niet wachten tot Jon eindelijk Ramsey gaat afmaken
We...quote:Op maandag 16 mei 2016 22:53 schreef dimmak het volgende:
Jon & Sansa gaan Winterfell terug veroveren.
Om een verband aan te duiden tussen Ramsay en LF. Ramsay zette drie keer "Come and See" in de brief aan Jon Snow.quote:
hmm perhapsquote:Op maandag 16 mei 2016 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
"Winterfell is mine, bastard, come and see"
Dus LF heeft wellicht die brief geschreven om de boel op te stoken?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:09 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Om een verband aan te duiden tussen Ramsay en LF. Ramsay zette drie keer "Come and See" in de brief aan Jon Snow.
Ik zie hem er nog voor aan ookquote:Op maandag 16 mei 2016 23:11 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dus LF heeft wellicht die brief geschreven om de boel op te stoken?
ah op zon manier. zou kunnen. viezerik dat hij is. maar ramsey denkt nu dat hij god is. dus.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:11 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dus LF heeft wellicht die brief geschreven om de boel op te stoken?
Een beetje maarquote:Op maandag 16 mei 2016 23:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zat die ''Viking'' nou te geilen op Brienne?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |