Hij liet zich wel heel gemakkelijk neermeppen door die Dothraki kerelquote:Op maandag 16 mei 2016 16:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jorah weet donders goed dat Daario sterker is. En zijn conditie lijkt ook steeds zwakker te worden door die schubbenshit.
Met zijn *poof* woenstijnzand in your face! actiequote:Op maandag 16 mei 2016 16:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij liet zich wel heel gemakkelijk neermeppen door die Dothraki kerel
Hehe zag je die kerel ook zo kijken van, wut?quote:Op maandag 16 mei 2016 16:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met zijn *poof* woenstijnzand in your face! actie
En terechtquote:Op maandag 16 mei 2016 16:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hehe zag je die kerel ook zo kijken van, wut?
Mad Queen Danyquote:Op maandag 16 mei 2016 16:37 schreef Aristoteless het volgende:
Eindelijk, 5 seizoenen op gewacht, een Stark reunie.![]()
Het einde vond ik eerlijk gezegd een inflatie voor de seizoensfinale van seizoen 1. Al klopt het wel weer, als Dany haar vader achterna gaat.
Niet meer dan respect voor dat ze dat ze dat vindt en dan ook zo handelt.quote:“I’d like to remind people the last time I took my clothes off was season 3,” she says. “That was awhile ago. It’s now season 6. But this is all me, all proud, all strong. I’m just feeling genuinely happy I said ‘Yes.’ That ain’t no body double!”
The production took pains to shoot Clarke’s portion of the scene on a private “closed set” in Belfast, while the rest of the sequence with the Dothraki actors was shot at the Vaes Dothrak village set constructed in the desert in Spain. Clarke said the set-up was preferable to, for instance, when Dany’s clothes were scorched off at the end of season 1. “Taking off my clothes is not the easiest thing, but with the magic of the effects, I don’t have to do a season 1 and go on a cliff and do it,” she notes. “I’m in control of it.”
You merely adopted waiting, I was born with it... Molded by it. I didn't see the episode until I was already a man.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:42 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben door mijn afleveringen heen![]()
Het heeft mij 2 weken gekost om alles te zien. Nu moet ik net als de halve wereld wachten op nieuwe afleveringen
hij is ziek weetz...quote:Op maandag 16 mei 2016 16:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij liet zich wel heel gemakkelijk neermeppen door die Dothraki kerel
ik had seizoen 1 in een binge gekeken. vanaf seizoen 2 alles afzonderlijk gezien, dit maakt de ervaring toch beter vind ik. door de binge mis je nuances en heeft de cliffhanger geen enkele functie bv.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:42 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben door mijn afleveringen heen![]()
Het heeft mij 2 weken gekost om alles te zien. Nu moet ik net als de halve wereld wachten op nieuwe afleveringen
persoonlijk iets uiteraard. ze hecht er waarde aan en is in de positie om erover te handelen. een positie waarin ze niet was toen ze solliciteerde voor de rol, als ze had gezegd, dat ze bezwaren heeft tegen bepaalde soorten naakt had ze de rol niet eens gekregenquote:Op maandag 16 mei 2016 16:42 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Niet meer dan respect voor dat ze dat ze dat vindt en dan ook zo handelt.
waar was dat van?quote:Op maandag 16 mei 2016 16:45 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
You merely adopted waiting, I was born with it... Molded by it. I didn't see the episode until I was already a man.
Ik geloof meer in Mad Queen Cersei.quote:
Ze wijken redelijk af van de boeken, behoorlijk wat mensen die in de serie afgemaakt zijn leven nog in de boeken en ook redelijk wat verhaallijnen (een belangrijk grejoy personage bijv) zitten in z'n geheel niet in de serie en gaan er denk ik ook niet meer in komen. In grote lijnen komt het wel overeen.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Worden de boeken nog gevolgd, of zijn de creators een eigen weg ingeslagen? Ik heb namelijk de boeken nooit gelezen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
a girl has no namequote:Op maandag 16 mei 2016 17:21 schreef Funzel het volgende:
Kun je nagaan als Arya en Jon elkaar zouden ontmoeten, dan worden helemaal alle registers opengetrokken qua emoties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |