abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162246999
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jorah weet donders goed dat Daario sterker is. En zijn conditie lijkt ook steeds zwakker te worden door die schubbenshit.
Hij liet zich wel heel gemakkelijk neermeppen door die Dothraki kerel :{
pi_162247058
Eindelijk, 5 seizoenen op gewacht, een Stark reunie. ;(
Het einde vond ik eerlijk gezegd een inflatie voor de seizoensfinale van seizoen 1. Al klopt het wel weer, als Dany haar vader achterna gaat. >:)
pi_162247089
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Met zijn *poof* woenstijnzand in your face! actie :')
mag het weten
pi_162247103
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Met zijn *poof* woenstijnzand in your face! actie :')
Hehe zag je die kerel ook zo kijken van, wut? :?
pi_162247117
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:39 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hehe zag je die kerel ook zo kijken van, wut? :?
En terecht _O-
mag het weten
pi_162247141
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 15:49 schreef Baszh het volgende:

[..]

Arya vond Rob, zonder hoofd dan.
Sansa vond haar vader, alleen het hoofd dan. ;)
pi_162247162
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:37 schreef Aristoteless het volgende:
Eindelijk, 5 seizoenen op gewacht, een Stark reunie. ;(
Het einde vond ik eerlijk gezegd een inflatie voor de seizoensfinale van seizoen 1. Al klopt het wel weer, als Dany haar vader achterna gaat. >:)
Mad Queen Dany :9~
pi_162247180
Ik ben door mijn afleveringen heen -O-

Het heeft mij 2 weken gekost om alles te zien. Nu moet ik net als de halve wereld wachten op nieuwe afleveringen ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162247182
quote:
“I’d like to remind people the last time I took my clothes off was season 3,” she says. “That was awhile ago. It’s now season 6. But this is all me, all proud, all strong. I’m just feeling genuinely happy I said ‘Yes.’ That ain’t no body double!”

The production took pains to shoot Clarke’s portion of the scene on a private “closed set” in Belfast, while the rest of the sequence with the Dothraki actors was shot at the Vaes Dothrak village set constructed in the desert in Spain. Clarke said the set-up was preferable to, for instance, when Dany’s clothes were scorched off at the end of season 1. “Taking off my clothes is not the easiest thing, but with the magic of the effects, I don’t have to do a season 1 and go on a cliff and do it,” she notes. “I’m in control of it.”
Niet meer dan respect voor dat ze dat ze dat vindt en dan ook zo handelt.
pi_162247250
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:42 schreef FireFox1 het volgende:

Het heeft mij 2 weken gekost om alles te zien. Nu moet ik net als de halve wereld wachten op nieuwe afleveringen ;(
You merely adopted waiting, I was born with it... Molded by it. I didn't see the episode until I was already a man.

Nu kan je wel elke week mee speculeren en anticiperen, is ook wat waard :Y
pi_162247266
Vond het een geinige verwijzing naar 12 years a slave wanneer Tyrion als compromis voorstelt dat Yunkai en andere free cities nog 7 jaar slaven mogen drijven :P
mag het weten
pi_162247335
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

hij is ziek weetz...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162247384
Kijk ook uit naar het moment dat Dany met Drogon en haar khalasar terug in Meereen aankomt en te horen krijgt van Missandei/Grey Worm dat Tyrion uitonderhandelt heeft dat Slavers Bay, Yunkai, Astapor en dergelijke nog 7 jaar slaven mogen drijven. Tyrion is zooooo screwed })
mag het weten
pi_162247433
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:42 schreef FireFox1 het volgende:

ik had seizoen 1 in een binge gekeken. vanaf seizoen 2 alles afzonderlijk gezien, dit maakt de ervaring toch beter vind ik. door de binge mis je nuances en heeft de cliffhanger geen enkele functie bv.

seizoen 1 ep 9 baelor ned onthoofd, maar dat zag je niet duidelijk in beeld, waardoor ik het simpelweg niet geloofde. als ik het wekelijks had gekeken, zat ik een week met het idee dat hij het misschien wel heeft overleefd, maar omdat ik bezig was met een binge heb ik meteen ep 10 bekeken en was er geen "cliffhanger" meer voor mij
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162247473
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:42 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Niet meer dan respect voor dat ze dat ze dat vindt en dan ook zo handelt.
persoonlijk iets uiteraard. ze hecht er waarde aan en is in de positie om erover te handelen. een positie waarin ze niet was toen ze solliciteerde voor de rol, als ze had gezegd, dat ze bezwaren heeft tegen bepaalde soorten naakt had ze de rol niet eens gekregen
-Rabia Al-Basri
pi_162247483
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:45 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

You merely adopted waiting, I was born with it... Molded by it. I didn't see the episode until I was already a man.

waar was dat van?
-Rabia Al-Basri
  maandag 16 mei 2016 @ 16:57:03 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_162247486
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:41 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Mad Queen Dany :9~
Ik geloof meer in Mad Queen Cersei.

Danny is het lievelingetje van de showschrijvers. Ze krijgt alles wat ze wil in haar schoot geworpen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_162247526
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Worden de boeken nog gevolgd, of zijn de creators een eigen weg ingeslagen? Ik heb namelijk de boeken nooit gelezen.
Ze wijken redelijk af van de boeken, behoorlijk wat mensen die in de serie afgemaakt zijn leven nog in de boeken en ook redelijk wat verhaallijnen (een belangrijk grejoy personage bijv) zitten in z'n geheel niet in de serie en gaan er denk ik ook niet meer in komen. In grote lijnen komt het wel overeen.

overigens, de boltons en de freys zijn verantwoordelijk voor de dood van Cat en Little Finger komt voor z'n wraak en heeft nu z'n leger.

Oh en volgens mij was dat niet shaggydog z'n kop, veeeeeel te klein.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_162247661

-Rabia Al-Basri
  maandag 16 mei 2016 @ 17:08:56 #70
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162247744
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

waar was dat van?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok stelletje hokboeren
pi_162247749
Goede episode. Jon en Sansa, oh the feels!

En ik blijf erbij dat the Umbers een Braveheart-Falkirkje gaan doen.
Tralalalaaa
pi_162247998
Kun je nagaan als Arya en Jon elkaar zouden ontmoeten, dan worden helemaal alle registers opengetrokken qua emoties.
pi_162248046
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 17:21 schreef Funzel het volgende:
Kun je nagaan als Arya en Jon elkaar zouden ontmoeten, dan worden helemaal alle registers opengetrokken qua emoties.
a girl has no name
-Rabia Al-Basri
pi_162248080
Nou dan op dat moment vast wel weer.
  maandag 16 mei 2016 @ 17:37:37 #75
446231 MillsStork
hallon de ballon
pi_162248299
Als Rickon er aan gaat dit seizoen zullen we hem daarna Rickoff moeten noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')