SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Ook daar zullen wel minstens 5 betere of minimaal gelijkwaardige tegenstanders zitten. Wanneer staat de loting eigenlijk gepland?quote:Op maandag 16 mei 2016 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de derde voorronde al lastig tbh.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ajax is gewoon te slecht in Europa om van makkies te spreken, helaas.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:29 schreef eight het volgende:
[..]
Ook daar zullen wel minstens 5 betere of minimaal gelijkwaardige tegenstanders zitten. Wanneer staat de loting eigenlijk gepland?![]()
dat sowiesoquote:Op maandag 16 mei 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is gewoon te slecht in Europa om van makkies te spreken, helaas.![]()
Met Peter aan het roer krijgen we een goede Europese tourMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Regel 1 wat betreft Ajax in Europa: Ajax is ALTIJD de mindere tegenstander. Gelijkwaardige tegenstanders bestaan niet meer.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:29 schreef eight het volgende:
[..]
Ook daar zullen wel minstens 5 betere of minimaal gelijkwaardige tegenstanders zitten. Wanneer staat de loting eigenlijk gepland?![]()
Danny Blindquote:Op maandag 16 mei 2016 12:48 schreef Tarado het volgende:
wordt een lange zomer, gelukkig hebben we het EK nog![]()
Een echte winnaarNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Wat maakt Peter voor jou een slechte kandidaat?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb bijna nog liever Gabri dan PeterMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind dat hij nog maar eerst moet aantonen dat hij met druk van moeten om kan gaan. Bij Vitesse was het allemaal wel heel vrijblijvend. Daarnaast jankt hij te veel tijdens en na de wedstrijden over de scheids. Dat hoort niet, als coach van Ajax mag je best arrogant zijn maar tegelijkertijd moet je wel een gentleman zijn. Tegenover je eigen spelers moet/mag je wel keihard zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat maakt Peter voor jou een slechte kandidaat?
Ik zie graag een verrassende naam voor de groep staan![]()
Wat betreft het janken kan ik je wel begrijpen, maar verder vind ik het wel een prima kandidaat. Overigens zal je van iedereen af moeten wachten of ze met de druk om kunnen gaan, een echte gevestigde naam zie ik niet komenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nog maar eerst moet aantonen dat hij met druk van moeten om kan gaan. Bij Vitesse was het allemaal wel heel vrijblijvend. Daarnaast jankt hij te veel tijdens en na de wedstrijden over de scheids. Dat hoort niet, als coach van Ajax mag je best arrogant zijn maar tegelijkertijd moet je wel een gentleman zijn. Tegenover je eigen spelers moet/mag je wel keihard zijn.
Ik zie graag een verrassende naam voor de groep staanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee gevestigde namen willen niet meer. Niet met zulke onwetende RvC en matige TD als Nettoquote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat betreft het janken kan ik je wel begrijpen, maar verder vind ik het wel een prima kandidaat. Overigens zal je van iedereen af moeten wachten of ze met de druk om kunnen gaan, een echte gevestigde naam zie ik niet komen![]()
Dan vraag ik me toch af waarom je zo vaak in het topic zit hierquote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef BadderHaring het volgende:
Peter, Frank of John aan het roer, het interesseert niemand in Eindhoven eigenlijk een moer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Stop met posten hier dan.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef BadderHaring het volgende:
Peter, Frank of John aan het roer, het interesseert niemand in Eindhoven eigenlijk een moer.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nog maar eerst moet aantonen dat hij met druk van moeten om kan gaan. Bij Vitesse was het allemaal wel heel vrijblijvend. Daarnaast jankt hij te veel tijdens en na de wedstrijden over de scheids. Dat hoort niet, als coach van Ajax mag je best arrogant zijn maar tegelijkertijd moet je wel een gentleman zijn. Tegenover je eigen spelers moet/mag je wel keihard zijn.![]()
Hij gaat Ajax coachen, wat inhoudt dat hij scheidsrechtersbeslissingen moet gaan verdedigen.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
KNJB dit dat allesquote:Op maandag 16 mei 2016 13:31 schreef eight het volgende:
[..]Hij gaat Ajax coachen, wat inhoudt dat hij scheidsrechtersbeslissing moet gaan verdedigen.
![]()
![]()
Ja joh, de spelers viel natuurlijk niks te verwijten.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Guus heeft er voor gezorgd dat wij niet naar het EK gaanzo'n kutlamp kan er niks van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: