Thanks, fixedquote:Op maandag 16 mei 2016 11:37 schreef RobertNL het volgende:
Je vergeet de reclame video van je collega er bij te plaatsen
Iedereen succes natuurlijk
Dat zou natuurlijk leuk zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:30 schreef Kenzi het volgende:
Gaan de winnaars ook een filmpje maken? Die collega van je kan het best goed
Uitstekende keuzequote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:18 schreef dude75 het volgende:
De mondharmonica natuurlijk!
http://www.banggood.com/E(...)E-F-G-p-1051483.html
Hi, als je nog even een linkje plaatst naar je favoriete muziekinstrument (zie actievoorwaarden) dan is je deelname geldig.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:55 schreef Thee het volgende:
Alto C Submarine Style ocarina helemaal mijn ding. Geweldig
ik zou graag een C-toon ocarina willen winnen!quote:Op woensdag 18 mei 2016 03:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Uitstekende keuzeLaat je ook nog even weten welke van de twee bovenstaande ocarina's je eventueel zou willen winnen?
Helaas, prijsuitreiking is al geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:50 schreef dude75 het volgende:
[..]
ik zou graag een C-toon ocarina willen winnen!
quote:Op maandag 23 mei 2016 05:58 schreef Banggood het volgende:
Net ontvangen: de lijst met winnaars! De gelukkigen zijn:
Voor de C-toon ocarina:
- Majesty
- Kicx
- Zspirit
- Halldor
- tailfox
Voor de Alto C Submarine style ocarina:
- Eric_Cantona
- l0lownkill
- doctor.starbucks
- ArthurNL
- BadderHaring
Stuur me alsjeblieft in een PM je naam, adresgegevens en e-mailadres.![]()
Voor de deelnemers die niet hebben gewonnen: de volgende give-away komt sneller dan je denkt...
Ik zag het inderdaad... soms zit het mee maar meestal tegen😀quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Helaas, prijsuitreiking is al geweest
[..]
ik weet zeker dat je niet gaat winnen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:03 schreef swampcat het volgende:
Weer zo'n leuke aktie. Helaas te laat erbij....
Maar hoe meer gaten hoe moeilijker....dus 16 holes lijkt me het leukste...
http://www.banggood.com/1(...)-Flute-p-945579.html
Dat kan ik goed snappen, want zo'n gratis ocarina is niet niks! Gelukkig doen we snel een nieuwe actie!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:30 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Nu ik dit topic zie bedenk ik me dat ik meer op fok had moeten zitten![]()
Helaas helaas, maar er komt binnenkort weer een nieuwe give-awayquote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:55 schreef Boppos het volgende:
ahhh shit mis gegrepen, actie even gemist... had de actie wel heel erg leuk gevonden, aangezien ik de xiaomi Mi Speaker ook heb gewonnen dankzij mijn link naar een dwarsfluit: )
Mooi om te horen dat ie in de smaak valt! En als je er echt helemaal gek van wordt: http://www.banggood.com/1(...)1-Pair-p-992359.htmlquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
Vandaag de Ocarina ontvangen! Supercool. Mijn dochter is er helemaal gek van (en wij binnenkort waarschijnlijk ook).
Ik hoop dat ie hier vandaag aangeboden wordt, alweer te lang geleden dat de pakketdienst hier is geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
Vandaag de Ocarina ontvangen! Supercool. Mijn dochter is er helemaal gek van (en wij binnenkort waarschijnlijk ook).
quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:08 schreef ArthurNL het volgende:
Ook bij mij is de Ocarina aangekomen. Erg leuk ding!![]()
Bedankt Banggood voor deze leuke actie
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:13 schreef doctor.starbucks het volgende:
wow! Nu nog leren spelen.
*hij is binnen*
Top!quote:Op zondag 12 juni 2016 10:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hier ook, maar da's nog lastig genoeg!
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
http://www.banggood.com/Z(...)arina-p-1047020.html
Deze! Ik zou super graag de submarine Ocarina willen!
Ik heb deze giveaway helemaal gemistquote:
Aaaaww. Kan gebeuren hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb deze giveaway helemaal gemist![]()
Ik snap niet hoe. Ik dacht dat deze er net opstond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |