Mijn tricks zijn luisteren naar iemand, aanvoelen hoe ze reageert, verschillende dingen proberen en kijken welke feedback ik van haar krijg. Je neukt immers met zijn tweeën. Zoiets voel je aan, gewoon je trucenboek aflopen is een beetje simpel, aanpassen aan elkaar. .quote:Op maandag 16 mei 2016 02:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Welke technieken gebruik jij dan? Ik heb zelf de konijntechniek ontwikkeld. Atak de lover-meister heeft ook nog paar geheime tricks achter de hand.
Mannen. *zucht Gaan nooit veranderen, maar is ook de charme.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Techniek... techniek... je vriendin is geen stageplek.
Je bent te vol van jezelf waardoor je niet meer kunt aanvoelen wat de ander wil.
Iets met kammen en scherenquote:Op maandag 16 mei 2016 02:54 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mannen. *zucht Gaan nooit veranderen, maar is ook de charme.
Clitoriwattes?quote:Op maandag 16 mei 2016 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
Je weet dat veel vrouwen helemaal niet vaginaal kunnen klaarkomen maar wel clitoraal?
Onderhands? Bovenhands? Hard? Zacht? Afwisselend?quote:Op maandag 16 mei 2016 02:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik blijf heel beleefd maar als ik een bos prei had gehad had TS een tikkie gekregen.
Ah ja, de bunny-rubrub-pound-hamer-fishstick techniek, I've read about this. Behoorlijk advanced.quote:Op maandag 16 mei 2016 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat geen woord?Maar je snapt het vast wel. Vraagt weer om heel andere technieken.
Mwah, meer een kwestie van accepteren. Zo belangrijk is het nu ook weer niet.quote:
*pofff* op z'n kruin.quote:Op maandag 16 mei 2016 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onderhands? Bovenhands? Hard? Zacht? Afwisselend?
Waarom denk je dat het per se aan mij ligt? Het probleem kan ook gewoon aan mijn vriendin liggen, misschien heeft ze haar vagina uitgehold door dildogebruik? Dat is toch niet mijn schuld.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Techniek... techniek... je vriendin is geen stageplek.
Je bent te vol van jezelf waardoor je niet meer kunt aanvoelen wat de ander wil.
Zoiets als kamperen?quote:Op maandag 16 mei 2016 02:52 schreef Scuidward het volgende:
Maar ...
Misschien vingeren. Ook leuk wel vind ik.
quote:Op maandag 16 mei 2016 03:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah ja, de bunny-rubrub-pound-hamer-fishstick techniek, I've read about this. Behoorlijk advanced.
Tentje opzetten en er goed voor gaan zitten? Anders snap ik de vraag niet.quote:
hahahahaaaaquote:Op maandag 16 mei 2016 03:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah ja, de bunny-rubrub-pound-hamer-fishstick techniek, I've read about this. Behoorlijk advanced.
Dit is goed advies. De poundingtechniek vond ze wel lekker. Ze begon ook nat te worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn tricks zijn luisteren naar iemand, aanvoelen hoe ze reageert, verschillende dingen proberen en kijken welke feedback ik van haar krijg. Je neukt immers met zijn tweeën. Zoiets voel je aan, gewoon je trucenboek aflopen is een beetje simpel, aanpassen aan elkaar. .
Ik moest lachen.quote:Op maandag 16 mei 2016 03:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze begon?! Goed moment om te stoppen inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2016 03:06 schreef Atak het volgende:
[..]
Dit is goed advies. De poundingtechniek vond ze wel lekker. Ze begon ook nat te worden.
Vrouwen kunnen via de G-spot en via de clitoris klaarkomen. Dat zijn twee verschillende dingen. Misschien moet jij je als vrouw zijnde bijscholen. We leven niet meer in de jaren 60.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
Je weet dat veel vrouwen helemaal niet vaginaal kunnen klaarkomen maar wel clitoraal?
Aap komt uit de mouw. Boca heeft een Sm-fetisj.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik blijf heel beleefd maar als ik een bos prei had gehad had TS een tikkie gekregen.
Niet elke vrouw kan dat.quote:Op maandag 16 mei 2016 03:07 schreef Atak het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen via de G-spot en via de clitoris klaarkomen. Dat zijn twee verschillende dingen. Misschien moet jij je als vrouw zijnde bijscholen. We leven niet meer in de jaren 60.
Ah jochie. Zonde, goede poging wel.quote:Op maandag 16 mei 2016 03:06 schreef Atak het volgende:
[..]
Dit is goed advies. De poundingtechniek vond ze wel lekker. Ze begon ook nat te worden.
quote:Op maandag 16 mei 2016 03:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |