Ik ben voor het nieuwe beleid.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:47 schreef BrrrKoud het volgende:
En wat vinden we van het aanstaande referendum over parkeren?
Mogen ze nog wel wat garages bijbouwen/uitbreiden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:35 schreef Skv het volgende:
In de binnenstad moet alle parkeren gewoon opzouten van straat. Alleen nog in garages. Dan maar 5 minuten lopen naar je auto, zo erg is dat ook weer niet.
19 juliquote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:10 schreef bamibij het volgende:
Wanneer is dat referendum? Woon niet in Haarlem maar ben wel geinteresseerd in lokale referenda. Leeft het een beetje in Haarlem?
In Rotterdam was er een referendum over woonbeleid, kwam 20% opdagen..
Vakantietijd. Ik denk minder dan 15% die op komt dagen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:10 schreef bamibij het volgende:
Wanneer is dat referendum? Woon niet in Haarlem maar ben wel geinteresseerd in lokale referenda. Leeft het een beetje in Haarlem?
In Rotterdam was er een referendum over woonbeleid, kwam 20% opdagen..
ik hoop dat men het wat serieuzer neemt... <15% opkomst?quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:39 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Vakantietijd. Ik denk minder dan 15% die op komt dagen.
Schalkwijk, daar wonen toch geen fokkersquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:59 schreef golfer het volgende:
Oké. Welke Fok!-er is dit?:
https://www.haarlemsdagbl(...)en-bij-haarlemmer-27
Hoezo gaat de materie de meeste mensen in Haarlem nauwelijks aan...?quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:26 schreef BrrrKoud het volgende:
De materie gaat de meeste mensen in Haarlem nauwelijks aan.
Stel je woont in de planetenwijk. Dat betaald parkeren etc is een ver van je bed show. Behalve als je met auto naar centrum wilt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:21 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Hoezo gaat de materie de meeste mensen in Haarlem nauwelijks aan...?
Ik snap waar je vandaan komt en ben het met je eens dat het minder belangrijk voor je is dan iemand die in een parkeervergunningszone woont.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:38 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Stel je woont in de planetenwijk. Dat betaald parkeren etc is een ver van je bed show. Behalve als je met auto naar centrum wilt.
nee dat kunnen die arme Bloemendalers niet veroorloven dus is wel eerlijk zoquote:Op donderdag 13 juli 2017 01:15 schreef golfer het volgende:
Zo blij dat we in Bloemendaal bij ons in de buurt geen parkeergeld hoeven te betalen.
https://www.haarlemsdagbl(...)erreferendum-haarlemquote:Het loopt nog niet echt storm bij de stembureaus waar Haarlemmers woensdag kunnen stemmen over het parkeerreferendum. De opkomst varieerde in een steekproef tussen de middag tussen de 1,6 en 6,6 procent. De opkomst is van belang omdat het referendum ongeldig is als de opkomst uiteindelijk lager is dan 30 procent.
Ik vind de planetenbuurt al behoorlijk vol geparkeerd. Wonen wat rijkere mensen met 2 auto's denk ik.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:38 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Stel je woont in de planetenwijk. Dat betaald parkeren etc is een ver van je bed show. Behalve als je met auto naar centrum wilt.
Ah joh, zijn armoedzaaiers vergeleken met iets ten zuiden, Kleverpark.quote:Op woensdag 19 juli 2017 14:51 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik vind de planetenbuurt al behoorlijk vol geparkeerd. Wonen wat rijkere mensen met 2 auto's denk ik.
Ik reed laatst in de generaal cronjier buurt, wat een smalle straten zeg. Ramp om te parkeren.quote:Op woensdag 19 juli 2017 16:20 schreef BrrrKoud het volgende:
[..]
Ah joh, zijn armoedzaaiers vergeleken met iets ten zuiden, Kleverpark.
Referendum helemaal vergeten trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |