Ja ongeveer een maand, een kennis kijkt ook via entertainment omdat die Nederlandse ondertiteling heeft, en vraagt soms hoe sommige dingen aflopen van de uitzendingen van BBC1.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:48 schreef Pugg het volgende:
Heb het weekend op BBC entertainment de afleveringen terug gezien dat Johnny terug komt, (ze lopen daar wat achter zeg maar) deze week komt de zwembad aflevering weer, zo ontroerend
De acteur ziet er tegenwoordig zo uit.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:26 schreef Pugg het volgende:
Ian![]()
Ik heb wel oude afleveringen gezien van een familielid die bijna alles heeft opgenomen.
Ik haakte in voor de eerst Jamie .![]()
[ afbeelding ]
Hij ging dood met kerst of oud en nieuw 2000
Ja dat duurde niet lang die serie!quote:In 1993 probeerde de VARA het met 'Het Oude Noorden'. een dertiendelige TV serie, een Nederlandse bewerking van 'EastEnders', het speelde zich af in de gelijknamige Rotterdamse volksbuurt. De formule was dezelfde als die van het Britse voorbeeld: een realistische soap over het vaak moeilijke, maar ook gezellige en humoristische bestaan in een 'achterbuurt'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ik weet het, zo gaat dat, ik zag er 15 jaar geleden ook ander uit .quote:Op maandag 16 mei 2016 14:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
De acteur ziet er tegenwoordig zo uit.
[ afbeelding ]
Ex EastEnders heartthrob Jack Ryder is unrecognisable as his pal Dean Gaffney shares Instagram snap of soap star without his trademark floppy blond locks
Sonia die seks had met Martin en 9 maanden later een kind kreeg, ze wist niet dat ze zwanger was......quote:Op maandag 16 mei 2016 15:48 schreef Poezewoes het volgende:
Jamie was best knap toen, had verkering met Sonja, en aan gereden door Martin Fowler.
Ja heeft MO haar toen geholpen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
Sonia die seks had met Martin en 9 maanden later een kind kreeg, ze wist niet dat ze zwanger was......
Ik vond het een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Ik sprak mijn Oma 's middags nog en die voorspelde deze scene al, ze leest echt geen spoilers, gewoon haar instinct.quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Weet eigenlijk niet wat ik moet denken van de aflevering gisteren, was niet om te huilen, zoals in sommige engelse sites stond, vond het wel mooi om Pat terug te zien.
Maar optimistisch blijven, misschien komt dat nog!
Ja na alle sensatie die er was over Peggy.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:26 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Ik sprak mijn Oma 's middags nog en die voorspelde deze scene al, ze leest echt geen spoilers, gewoon haar instinct.
Ik vond het ontroerend.Schitterend spel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Weet eigenlijk niet wat ik moet denken van de aflevering gisteren, was niet om te huilen, zoals in sommige engelse sites stond, vond het wel mooi om Pat terug te zien.
Maar optimistisch blijven, misschien komt dat nog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat het vanavond pas emotioneel wordt
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
In dit soort crisis dingen is hij groots.quote:
Linda van de queen Vicquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb een traantje gelaten donderdag
Vrijdag zie ik maandag wel.
Wie is Kelly Bright?
In de serie is ze 37/38 en ziet eruit als midden 40. Hoe oud is ze dan irl dat ze zwanger is?quote:
Heb geen idee, jaar of 40quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In de serie is ze 37/38 en ziet eruit als midden 40. Hoe oud is ze dan irl dat ze zwanger is?
Bijna goed, op 1 July wordt ze 40.quote:
Ja waar Ollie weer heel normaal deed?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:19 schreef Pugg het volgende:
[..]
Bijna goed, op 1 July wordt ze 40.
Ik heb daarnet die zwembad aflevering zitten kijken, een dikke keel.
(verzoening Mick en Nancy)
Het is ook gewoon echt een eng kind. Die van Sharon is ook zo'n griezeltjequote:Op zondag 22 mei 2016 09:52 schreef Poezewoes het volgende:
Snap niet dat Ian Bobby blijft verdedigen, dat kind is een moord machine!
[ afbeelding ]
Ze kiezen de kinderen wel uit voor die rollen.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is ook gewoon echt een eng kind. Die van Sharon is ook zo'n griezeltje
Alles is ook gewoon goed gecast daar. Soms krijg ik iets mee van GTST en dan ben ik zo erg dankbaar voor mijn Britse soaps.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze kiezen de kinderen wel uit voor die rollen.
Die ja, waanzinnig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja waar Ollie weer heel normaal deed?
Helemaal mee eens, wat een creepquote:Op maandag 23 mei 2016 23:39 schreef Poezewoes het volgende:
Viel me echt mee, dat Ian toch voor Jane koos, om mee te gaan in de ambulance.
Dacht eerst die gaat weer eerst zorgen dat Bobby, er weer goed vanaf komt!
Maar ja er waren veel mensen bij toen Bobby bekende.
Die knul is staatsgevaarlijk.
Ian is wel zijn echte vader , zijn moeder is ene Laura.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:29 schreef Poezewoes het volgende:
Bobby is toch geadopteerd door Ian en Jane?
Dacht gezien te hebben.
Ja ben ik met je eens, word steeds heftiger! Las op East enders FB, dat meer mensen die scene, dat Bobby Jane sloeg met hokeystick te ver vonden gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
Vind het best ver gaan wat ons voorgeschoteld wordt in Eastenders.
Vond het ook veel te plastisch weergegeven. Dat bloed op die bruidstaart, dat was helemaal niet nodig geweest. Eastenders is geen griezelfilm of misdaadserie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens, word steeds heftiger! Las op East enders FB, dat meer mensen die scene, dat Bobby Jane sloeg met hokeystick te ver vonden gaan
En dan zien we tegenwoordig al minder, "vroeger" zag je ze slaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vond het ook veel te plastisch weergegeven. Dat bloed op die bruidstaart, dat was helemaal niet nodig geweest. Eastenders is geen griezelfilm of misdaadserie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Dankzij een zoon van Ian, kon ze zelf geen kinderen krijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:36 schreef mommychaos het volgende:
Jane heeft echt alleen maar ellende van die kinderen van Ian. Steven had haar neergeschoten (toch?) Lucy en Cindy waren onuitstaanbaar en nu Bobby. Alleen Peter heeft haar nooit slecht behandeld (of vergeet ik nu iets?)
Zou zomaar kunnen Lavenderr, niks is gek genoeg meer bij Eastenders!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
Die zoon van Sharon is het volgende kind met een psychische stoornis?
Daar lijkt het op. Vind het meer horror dan soap momenteel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen Lavenderr, niks is gek genoeg meer bij Eastenders!
Die was al psycho maar is nooit uitgewerkt/verhaallijn geworden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
Die zoon van Sharon is het volgende kind met een psychische stoornis?
Net wat we nodig hadden, nog zo'n mafkees, nog even en ze kunnen een gay en lesbian clubje oprichten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet niet gekker worden!
Het is dezelfde acteur.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:48 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Steven, ziet er niet zo angstaanjagend uit, als de vorige acteur die hem speelden.
Oh echt, dan is hij wel veranderd.quote:
Inderdaad, hij ziet er nu beter uit, die scene met Pat met dat hoofdkussen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raak helemaal in de war
Ze hebben net een nieuwe producent, dan komen de nieuwe verhaallijnen wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:21 schreef Poezewoes het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor nieuwe scriptschrijvers
quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:05 schreef Poezewoes het volgende:
Deze zag ik van 100 meter aankomen trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raak helemaal in de war![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:54 schreef Pugg het volgende:
Wijzigingen i.v.m voetbal
week 24
Monday 13th June-No Episode
Tuesday 14th June-7:00-7:30
Thursday 16th & Friday 17th-As Usual.
week 25
Monday 20th June-No Episode
rest of the Week-Schedule as normal.
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:47 schreef Pugg het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar...was die Alex niet zomaar een losse werker die voor Jack werkte en een vriend was van een van die geadopteerde kinderen van Claudette is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel gekeken naar dat vreemde kinderfeestje, dus ik heb niet goed opgelet
Vanavond: half uur vroeger......20.00 dus.quote:
Ik afgelopen Zaterdag was aan het zappen, ben gelijk blijven hangen, paar afleveringen achter elkaar, was inderdaad dat ze die vissen wilde stelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:15 schreef Pugg het volgende:
[..]
Vanavond: half uur vroeger......20.00 dus.
Ik heb naar BBC entertainment gekeken, Mick en Linda in de villa van Belinda en haar man voor de partner ruil
Of verkleed de Vic ingaan. Dat voorspel ik al een tijdje.quote:Op zondag 12 juni 2016 08:50 schreef Poezewoes het volgende:
Les kan zich beter een keer als Christina verkleden, een rondje over Albert square lopen.
Valt er gelijk niks meer te chanteren voor die enge Babe.
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens. Er hebben zich wel bizardere dingen afgespeeld op the Squarequote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of verkleed de Vic ingaan. Dat voorspel ik al een tijdje.
Ik hoop dat je voorspelling uitkomt. Is het meteen afgelopen met het chanteren door dat rotwijf.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die Babe moet haar trekken eens goed thuis krijgen!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voorspelling uitkomt. Is het meteen afgelopen met het chanteren door dat rotwijf.
Echt he. Wat een pokkenwijf met die gemene grijns. Goede actricequote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die Babe moet haar trekken eens goed thuis krijgen!
Overigens vind ik het wel weer knap dat ze haar rol zo speelt dat je haar echt HAAT!
Vanavond weer en morgen ook, staat een par post naar bovenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, leuk. Jij bent goed op de hoogte he? Komt er de hele week geen eastenders?
ah dankjequote:Op donderdag 16 juni 2016 07:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
Vanavond weer en morgen ook, staat een par post naar boven
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laten we het hopen, tot Max terugkomt natuurlijk, dan krijgen we weer dat hij Ian gaat chanteren of zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:05 schreef Poezewoes het volgende:
Zo is het nu einde verhaal voor de moord op Lucy?
Ze moeten toch iets hebben met kerstmis .quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:04 schreef Poezewoes het volgende:
Chanteren, dat zou de derde keer dan zijn voor Ian
Heb jij een script geschreven........quote:Op zondag 12 juni 2016 08:50 schreef Poezewoes het volgende:
Les kan zich beter een keer als Christina verkleden, een rondje over Albert square lopen.
Valt er gelijk niks meer te chanteren voor die enge Babe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:13 schreef Pugg het volgende:
[..]
Heb jij een script geschreven........Die Babe moeten ze van het plein afjagen, dat lelijke stuk vreten, met pek en veren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:19 schreef Pugg het volgende:
Week 26
Mon 27th 7.00pm or 8.00pm depending on football
Tues 28th 7.30pm as usual
Thurs 30th 7.00pm or 7.30pm depending on football
Fri 1st No episode
Gaat dus lekker worden op Maandag en Donderdag
Vrijdag niets
Was heel recent opgenomen, alles kwam aan bod, ook de brexit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:47 schreef Poezewoes het volgende:
Zal wel makkelijker zijn nu engeland niet meer mee doet.
Zat een scene russen gepropt gisteren, over de brexit en dat ze uitgeschakelt waren op de EK, sprak Linda over , die is aardig dik nu.
Was een postmortum i.v.m zelf dodingquote:Op maandag 4 juli 2016 08:22 schreef Poezewoes het volgende:
Vandaag nu eindelijk de begrafenis van Peggy, lijkt wel of ze die vergeten waren.
Was toch al weken geleden gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Middelmatigheden regeert momenteel, zo komen we wel door de zomer .quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:16 schreef Lienekien het volgende:
Nog zo'n slechte aflevering. Kathy die er iedere keer bij staat als een kleuter die niet weet wat ze moet doen.
En het zal wel niet Kathy zijn die daar lag.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:49 schreef Poezewoes het volgende:
Kommer en kwel in EENiet alles is waar wat "men" zegt , meer zal ik niet verklappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja aan de manier van schrijven, is inderdaad niets is wat het lijkt!quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:12 schreef Pugg het volgende:
[..]
Niet alles is waar wat "men" zegt , meer zal ik niet verklappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond een foto bij van Paul, maar die vond ik griezelig
Daar broeit wel wat, hč?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Zouden Honey en Jack wat krijgen samen?
Nog steeds geen Corrie-volgers hier op FOK!?
Heb keihard mee zitten janken bij de dood van Kylie![]()
![]()
Knap staaltje acteerwerk
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:01 schreef Poezewoes het volgende:
Zijn begin; de glamour boy , zijn einde op een tafel.........beide half naakt .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond een foto bij van Paul, maar die vond ik griezelig![]()
Ik ben dus niet de enige die het ziet tussen Jack en Honeyquote:Op maandag 18 juli 2016 23:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar broeit wel wat, hč?
Ik kan Coronation Street niet ontvangen, dus afgezien van hier en daar een aflevering op vakantie: nee.
Op naar de volgende ellende deze weekquote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:16 schreef Pugg het volgende:
[..]
Vind het wel de beste aflevering van de week .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de oude vertrouwde maar terug komen.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op maandag 25 juli 2016 08:58 schreef Poezewoes het volgende:
Voor mij de nieuweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de oude vertrouwde maar terug komen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou wel weer leuk zijn, Babe eens goed te pakken nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:09 schreef Poezewoes het volgende:
Ja lijkt wel of de oude garde weer terug komt!Voor een paar weken maar hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Grant.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Weer zo'n Alpha man erbij, vind er geen fluit aan.quote:
Ja Donderdag was in programma's een herhaling van Woensdag, van alle programma.s tot 8 uur in ieder geval. Of ze de verkeerde band hadden ingestart!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:39 schreef Pugg het volgende:
[..]
Weer zo'n Alpha man erbij, vind er geen fluit aan.
BBC entertainment kijkers, weer 4 afleveringen per week in plaats van 5.
Met wie zal hij het eerst "slapen "quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:39 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw aanwinst van Eastenders, zeker het langst bewaarde geheim van Eastenders!
Vind het wel een knappertquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:42 schreef Pugg het volgende:
[..]
Met wie zal hij het eerst "slapen "??????
Ik hoop toch zo dat dat rotwijf haar trekken thuis krijgt. Brrr dat mens kan zo in een horrorfilm spelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:42 schreef Lienekien het volgende:
Daar lieten ze weinig gras over groeien!
Ik hoop toch zo dat Babe een gigantische comeuppance gaat krijgen!
Ja ze speelt het fantastisch. Krijg al de rillingen als ik dat varkenssnoetje zie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:37 schreef Poezewoes het volgende:
Ja denk het wel Lavenderrr.
Zal ook tijd worden vind ik.
Zag een inerview van haar op een BBC site, in het echte leven zou ze zulke dingen, niet kunnen en was ze heel aardig. Gelijk een zachter gezicht.
Kun je zien dat het een goede acrice is.
Dat had ik met Dereck of hoe je dat ook schrijft ook. Badass!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ze speelt het fantastisch. Krijg al de rillingen als ik dat varkenssnoetje zie.
Dan ligt Babe een dag langer in de vriezer.......Geintje!quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef Pugg het volgende:
Niet vergeten : morgen ( dinsdag) NIET, woensdag wel!!!
Sylvia, de zus van Babe.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:55 schreef Poezewoes het volgende:
Hoop dat Babe, nu eens goed aangepakt wordt, nu is uitgekomen, wat ze al die maanden geflikt heeft! Denk niet dat die moeder van Shirley, kom even niet op haar naam, Babe heeft opgesloten in de vriezer, maar iemand anders, die Babe nu gaat bedreigen.
Niemand sprak over dat geld terug te betalen, dat vond ik erg vreemd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:55 schreef Poezewoes het volgende:
Hoop dat Babe, nu eens goed aangepakt wordt, nu is uitgekomen, wat ze al die maanden geflikt heeft! Denk niet dat die moeder van Shirley, kom even niet op haar naam, Babe heeft opgesloten in de vriezer, maar iemand anders, die Babe nu gaat bedreigen.
Rothond.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer dat die hond aansloeg.
Ja precies mijn idee ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer dat die hond aansloeg.
Laten we hopen dat het een "zomer " probleem is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer dat Eastenders steeds meer de kant van horror opgaat
Ik hoop het want Babe heeft al zoveel gedaan waardoor ze al lang afgeserveerd had moeten worden, maar nee, de tekstschrijvers zetten haar gewoon weer in de keuken terugkeren zonder een enkele consequentie . Ik kijk altijd graag naar Eastenders maar als het het moet hebben van psychopaten haak ik af. Dan kijk ik wel naar een griezelfilm.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:57 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het een "zomer " probleem is.
Helemaal mee eens , wel sterk acteer werk gisteren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
Ook verkrachting wordt niet bestraft in Eastenders.
[ Bericht 17% gewijzigd door Poezewoes op 21-08-2016 10:10:23 ]Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ik vind het zo'n creepquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:50 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dat gedonder met Steven nu ook weer beginnen?
Hij kletst zich er vast weer uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:28 schreef Lienekien het volgende:
Net toen je begon te denken dat het best een goeie jongen was...
Gisteren ook niet veel verhaal.quote:
Nee hoor, ik kijk momenteel niet gelijk, opnemen en snel doorspoelen .quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:45 schreef Poezewoes het volgende:
Ligt het aan mij, vind de verhaallijn nu zo saai van Eastenders?
Ben ik toch niet de enige!quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:38 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk momenteel niet gelijk, opnemen en snel doorspoelen .
Ja ik lees dat de een na de ander weggaat, niet normaal joh!quote:Op maandag 19 september 2016 09:49 schreef Pugg het volgende:
De "uittocht" gaat beginnen hoor, ik zal geen namen noemen maar de nieuwe producer is keihard aan het snoeien.
Beide zwangerschapsverlof. ( is nu wel nodig ondanks de tassen en de kleding)quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ik lees dat de een na de ander weggaat, niet normaal joh!
Hoop dat die twee zwangere dames wel terug komen, of is dat ook dan einde oefening?
Oud en nieuw gaat weer out met een bang.quote:Op zondag 25 september 2016 07:49 schreef Poezewoes het volgende:
Ja precies, het is wel eens beter geweest bij EE, dat je op het puntje van je stoel zat, zo spannend was het. Kerst en oud en nieuw moet je niet vieren in EE, er gebeuren dan altijd nare dingen. Voorspelbaar!
Ja had het net geschreven hier en toen las ik het in een EE spoiler, maar is ook niet moeilijk te voorspellen, is al jaren zo.quote:Op maandag 26 september 2016 13:36 schreef Pugg het volgende:
[..]
Oud en nieuw gaat weer out met een bang.
( spoilers op walford web forum)
Wordt wel tijd ook, kijken naar opdrogende verf is spannender op dit moment .quote:Op maandag 26 september 2016 15:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja had het net geschreven hier en toen las ik het in een EE spoiler, maar is ook niet moeilijk te voorspellen, is al jaren zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk het zelf ook, Dot is al in de 90 heb ik eens ergens gelezen.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:14 schreef Poezewoes het volgende:
Dat June Brown al 89 is, zal ook meespelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk het zelf ook, Dot is al in de 90 heb ik eens ergens gelezen.
Ik vond het een mooie aflevering.The love you take is equal to the love you make.
Heb haar eens als zichzelf gezien in een programma, is een leuke pittige tante.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat June Brown al 89 is, zal ook meespelen.
Ik vond het een mooie aflevering.
Al diverse keren. Bij Graham Norton zat ze naast Lady GaGa, hilarisch! En ik herinner me een lang interview, o.a. over haar geloof, het verlies van haar man (tragisch) en hoe ze zich inzet voor opvang van ezels.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb haar eens als zichzelf gezien in een programma, is een leuke pittige tante.
Ja in dat programma van Graham Norton, heb ik haar gezien, dacht zo die is nog hartstikke modern, ik ben fan van haar!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Al diverse keren. Bij Graham Norton zat ze naast Lady GaGa, hilarisch! En ik herinner me een lang interview, o.a. over haar geloof, het verlies van haar man (tragisch) en hoe ze zich inzet voor opvang van ezels.
Haar contract loopt af in 2017 en de speculaties zijn al begonnen, gaat ze of blijft ze.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat June Brown al 89 is, zal ook meespelen.
Ik vond het een mooie aflevering.
Ja, en het huis van Ian lijkt niet meer op het huis van Pauline, alles is anders ingedeeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:27 schreef Pugg het volgende:
Ik denk dat Poezewoes de laatste twee verhuizingen in gedachten heeft, Martin/ Stacy in Pats huis en nu Carmel in Masood zijn woning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lee is ook niet echt een licht!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Och ik moet steeds een traantje wegpinken. Wat een knap acteerwerk weerquote:Op dinsdag 1 november 2016 07:55 schreef Poezewoes het volgende:
Triest gisteravond verhaallijn van Dot.
Whitney had niet aan Lee verteld dat de miskraam ook door de geslachtsziekte zou kunnen komen.quote:Iemand die me dat kan vertellen?
Tnx.quote:Op woensdag 2 november 2016 15:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
Whitney had niet aan Lee verteld dat de miskraam ook door de geslachtsziekte zou kunnen komen.
Dat vertelde Abby aan Lee en dus is die nu misplaatst boos, hij ging vreemd.
Van een FB van Eastenders!quote:
[ Bericht 25% gewijzigd door Poezewoes op 09-11-2016 08:46:06 ]Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Van een FB van Eastenders!Dank Poezewoes, ik kijk nu al uit naar kerst en oud en nieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een klaproos. Ter herdenking van de eerste wereldoorlog.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom hebben ze in de Britse series allemaal een roosje opgespeld?
Tnx!quote:Op donderdag 10 november 2016 14:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom hebben ze in de Britse series allemaal een roosje opgespeld?
Dat heb ik al sinds de moord op Lucy dat EE me niet echt meer boeit. Af en toe een opleving maar spannend is het niet meer.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:32 schreef Pugg het volgende:
Ben ik de enige die zich dood verveeld de laatste tijd?
Kate Oates is de producer van Corrie, vorig jaar nog van Emmerdale.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds de moord op Lucy dat EE me niet echt meer boeit. Af en toe een opleving maar spannend is het niet meer.
Maargoed, EE hoort er gewoon bij, dus ik blijf trouw kijken
Corrie doet het wat dat betreft beter
Zat laatst gewoon bijna in mijn laptop van de spanning en dan ook nog gewoon keihard janken erbij
#emo
Hoe oud is zij? Ze lijkt wel10 jaar ouder dan dat ik ben. En ik ben oudquote:Op woensdag 16 november 2016 17:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, mensen doen soms heel gekke dingen, mk.
Ja, daar zou ik me echt zorgen om maken.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe oud is zij? Ze lijkt wel10 jaar ouder dan dat ik ben. En ik ben oud
Want?quote:Op woensdag 16 november 2016 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik me echt zorgen om maken.
Nee hoor, beetje tamme verhaallijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:32 schreef Pugg het volgende:
Ben ik de enige die zich dood verveeld de laatste tijd?
quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:05 schreef DavidTwente het volgende:
Kunnen jullie al raden wat er gaat gebeuren met kerst? Ik kan nog geen verhaallijn ontdekken die voor wat vuurwerk moet zorgen aan het eind van het jaar.
Gebeurd zat, als je al die spoilers leest van Eastender Facebook, zijn er meerderen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:05 schreef DavidTwente het volgende:
Kunnen jullie al raden wat er gaat gebeuren met kerst? Ik kan nog geen verhaallijn ontdekken die voor wat vuurwerk moet zorgen aan het eind van het jaar.
Dat gaat smullen worden.........quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gebeurd zat, als je al die spoilers leest van Eastender Facebook, zijn er meerderen.
Het is nu meer met de jaarwisseling, dat er dingen gebeuren.
Moest twee keer kijken, of ze het wel was, met die zwarte pruikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je hier wat aan Pugg?
Zijn engelse tijden.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ik vind heel die verhaallijn niet interessant en vooral moralistisch, maar het is wel goed verteld.quote:
En ik maar denken dat het aan onze T.V lag.quote:Op woensdag 14 december 2016 07:20 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.thesun.co.uk/(...)pic-make-up-blunder/
Lekker uitbuiken op de bankquote:Op zondag 25 december 2016 10:14 schreef Poezewoes het volgende:
Dat wordt opblijven voor Eastenders vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |