http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ropees-voetbal.dhtmlquote:Nu de reguliere competitie is afgelopen, is duidelijk welke vier ploegen de play-offs om Europees voetbal ingaan. FC Utrecht, Heracles Almelo, FC Groningen en PEC Zwolle gaan strijden om het laatste Europese ticket. Er staat een plaats in de derde kwalificatieronde van de Europa League op het spel.
Nummer vijf FC Utrecht neemt het op tegen nummer acht PEC Zwolle, terwijl nummer zes Heracles Almelo tegen FC Groningen speelt. Die wedstrijden staan donderdag 12 en zondag 15 mei op het programma. Utrecht en Heracles spelen eerst uit en hebben dus thuisvoordeel in de return. De winnaars van de twee tweeluiken spelen op donderdag 19 mei en zondag 22 mei tegen elkaar in de finale.
We waren een tijdje dicht, want het duurde lang voordat er wat geopend werdquote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kon het livetopic niet vinden jongens.
Maar ik ben er!
Commentaar op de leiding, gele kaart!quote:Op zondag 15 mei 2016 13:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We waren een tijdje dicht, want het duurde lang voordat er wat geopend werd
Ik hoop dat de mods vandaag wel coulant zijn en dat ik mag zeggen dat het lang duurde
Een waarschuwing, dat ik dat nog mag meemakenquote:Op zondag 15 mei 2016 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Commentaar op de leiding, gele kaart!
Die ging toch naar een andere club?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk is dit de laatste wedstrijd van Van de Looi geweest.
Wij hopen allemaal Vitessequote:Op zondag 15 mei 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ging toch naar een andere club?
Ik denk dat hij afwacht of Willem II wel of niet in de Eredivisie speelt in het volgende seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ging toch naar een andere club?
Hopelijk bedoel je allemaal minus Sked.quote:
Vooruit, wellicht minus Sked. Al sluit ik niet uit dat de beste jongen seniel isquote:Op zondag 15 mei 2016 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk bedoel je allemaal minus Sked.
Of is die jongen een beetje seniel geworden dat hij er ook op hoopt?
Seniel ben ik allerminst, daar heb ik de leeftijd helemaal niet voor.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooruit, wellicht minus Sked. Al sluit ik niet uit dat de beste jongen seniel is
Toch vreemd dat Mexicanobakker dat dan wel suggereertquote:Op zondag 15 mei 2016 13:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Seniel ben ik allerminst, daar heb ik de leeftijd helemaal niet voor.
Ik vroeg het aan jou vanwege je vreemde implicatie, maar ik zie weer hoe de verhoudingen staan gezien het feit dat je dit op mij af schuift.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch vreemd dat Mexicanobakker dat dan wel suggereert
Het eerste deel van de eerste helft was niet heel veel, daarna werd het leukerquote:
Mexicanobakker stelt slechts een vraag, jij bent degene die niet uitsluit dat ik daadwerkelijk seniel ben. Jammer dat je het weer probeert te verdraaien.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch vreemd dat Mexicanobakker dat dan wel suggereert
Geen greintje zelfkritiek zie ikquote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan jou vanwege je vreemde implicatie, maar ik zie weer hoe de verhoudingen staan gezien het feit dat je dit op mij af schuift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |