Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Wat is daar te doen?quote:
European Qualifiers zijn dit weekend, event daarvan is geloof ik op Utrecht Centraal. Beetje HS spelen en hoi zeggen tegen Thijs enzoquote:
Ja?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben gister geweest. Meest awkward ding waar ik ooit geweest ben
Ja gewoon voelde de vibe daar niet zo denk ikquote:Op zondag 15 mei 2016 13:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja?Awkward door het publiek, de setting? Ben wel benieuwd
Wel je card back binnen?
Tweakers en FOK!kers zijn wel redelijk verschillend hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 13:17 schreef TwyLight het volgende:
Maar laat je niet afschrikken door mij, op Tweakers lees ik dat er ook een paar zijn geweest en die hebben het wel naar hun zin gehad blijkbaar
Tweakers zijn de nerds en Fokkers de autisten tochquote:Op zondag 15 mei 2016 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tweakers en FOK!kers zijn wel redelijk verschillend hoor
Ik vind tweakers ook autistischquote:Op zondag 15 mei 2016 13:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Tweakers zijn de nerds en Fokkers de autisten toch
Zeker. Verschillende manieren om om te gaan met grote minions, board clears, veel healing, paar grote minions en een goede finisher met N'Zoth. Alleen Priest kan heel vervelend zijn om tegen te spelen met dat deckquote:Op zondag 15 mei 2016 13:52 schreef TwyLight het volgende:
N'Zoth Paladin is inderdaad leuk om te spelen maar wel erg ResidentSleeper om die als tegenstander te hebben
En laatste acht betekent een plek op het EK.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Voor wie het niet weet: wint hij zijn huidige match is hij door naar de laatste acht, wint hij niet gaat hij in de herkansing
En de winnaar daarvan kwalificeert zich voor het WK! En dan wint Thijs die ook ffquote:Op zondag 15 mei 2016 16:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En laatste acht betekent een plek op het EK.
Logisch.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
En de winnaar daarvan kwalificeert zich voor het WK! En dan wint Thijs die ook ff
Laatste tijd juist tegen priests een hoge winrate met N Zoth Paladin. Waarom? Ik gebruik niet het standaard netdeck met enkel Tirion, Cairne en Sylvanas als grote deathrattle minions, maar ik heb ook nog Deathwing, Deathwing en Chillmaw in het deck. Ben juist blij als ze Sylvanas of Cairne entomben, want dan hebben ze niks meer tegen de deathwings, etc.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeker. Verschillende manieren om om te gaan met grote minions, board clears, veel healing, paar grote minions en een goede finisher met N'Zoth. Alleen Priest kan heel vervelend zijn om tegen te spelen met dat deck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 84% gewijzigd door mosselmossel op 15-05-2016 17:41:13 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je early game wel behoorlijk zwak zijn als je dat allemaal in 1 deck hebtquote:Op zondag 15 mei 2016 17:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Laatste tijd juist tegen priests een hoge winrate met N Zoth Paladin. Waarom? Ik gebruik niet het standaard netdeck met enkel Tirion, Cairne en Sylvanas als grote deathrattle minions, maar ik heb ook nog Deathwing, Deathwing en Chillmaw in het deck. Ben juist blij als ze Sylvanas of Cairne entomben, want dan hebben ze niks meer tegen de deathwings, etc.
Jup. Vond het wel leuk, zo met z'n allen naar ThijsNL kijken. Qua organisatie lang niet zo leuk als een echt toernooitje, maar me wel vermaakt. En uiteraard ook gedaan vanwege de Power Core cardbackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Valt nog best mee. Nooit echt problemen met early game, gezien er vrij veel board clears in zittenquote:Op zondag 15 mei 2016 18:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan moet je early game wel behoorlijk zwak zijn als je dat allemaal in 1 deck hebt
Veel early-drops draften, synergie creëren, zorgen dat je board-clear en een paar late-drops hebt en zo snel mogelijk board control proberen krijgen (als het even kan met wapens die minions dood maken)quote:Op maandag 16 mei 2016 11:08 schreef nickhguitar het volgende:
Hebben jullie nog arena tips? Ik heb 'per ongeluk' 1x 11 gehaald, maar voor de rest 3,2,1 en ook vaak gewoon 0..
Precies de dingen die ik ook probeer te hanteren, maar vaak zonder succes. Ik heb ook het idee dat als je geen paladin of rogue krijgt je beter meteen kunt stoppen.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Veel early-drops draften, synergie creëren, zorgen dat je board-clear en een paar late-drops hebt en zo snel mogelijk board control proberen krijgen (als het even kan met wapens die minions dood maken)
Ja, maar toch...tegen Zoo kan het soms heel snel uit de hand lopen.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Valt nog best mee. Nooit echt problemen met early game, gezien er vrij veel board clears in zitten
Qua healing heb ik Ragnaros, forbidden healing, Reno en nog een ding volgens mij. Tegen zoo heb ik 90% van de gevallen no issues, maar voor iedereen werkt dat anders ofcquote:Op maandag 16 mei 2016 11:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar toch...tegen Zoo kan het soms heel snel uit de hand lopen.
Maar het is wel een leuk deck. Enige wat ik speel naast freeze mage. Heb er wel maar 1 forbidden healing in, meer heb je naar mijn gevoel echt niet nodig.
Ik heb wel maar 1 pyro erin zitten, maar tegen Zoo is het heel belangrijk dat ik Doomsayer heb en/of een board clear. Als dat lukt dan is het smooth sailingquote:Op maandag 16 mei 2016 11:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Qua healing heb ik Ragnaros, forbidden healing, Reno en nog een ding volgens mij. Tegen zoo heb ik 90% van de gevallen no issues, maar voor iedereen werkt dat anders ofc
Reno zit er bij mij ook in ja. Heel veel healing dus.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb wel maar 1 pyro erin zitten, maar tegen Zoo is het heel belangrijk dat ik Doomsayer heb en/of een board clear. Als dat lukt dan is het smooth sailing
Heb je er Reno Jackson in zitten? Dat heb ik niet. Ik heb lay of hands 1x, forbidden 1x en rag light 1x maar dat bij elkaar is meestal wel genoeg aangezien je toch controll speelt.
Ik zit er wel aan te denken om die class legendary erbij te doen waarbij de tegenstanders minions naar 1 attack gaan. Speelde gister tegen een Rogue die die kaart kreeg en daardoor verloor ik.
Heb al afgeslotenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef Perrin het volgende:
Post anders een keer een screen van je deck?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:41 schreef mosselmossel het volgende:
Speel de laaste paar dagen Totem Shammy en sta daar nu 17-6 mee. Erg sterk, zelfs tegen andere shammies nog niet verloren. Alleen nog niet gewonnen van Renolock met C'thun, maar daar heb ik nog maar één keer tegen gespeeld en ik kreeg mijn lightning storms niet.Ja, vrij effectief netdeckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook een van mijn favoriete decks momenteel, al heb je soms wat mazzel nodig tegen aggro met je card draw. Je auctioneers niet krijgen is niet heel handig ook. Maar als het werkt dan is het wel episch. Ik heb gouden Leeroy er ook inzitten, helemaal fijn om die te kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:29 schreef DaveDave09 het volgende:
Damn mijn miracle rogue ging net volledig af, turn 7 met een 8-4 auctioneer en 14-14 edwin allebij stealth.
Zo fucking leuk om te spelen.
Streamen via Twitch? Er is binnen battle.net geloof ik geen manier om je beeld te delen zoals in Steam ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:59 schreef nickhguitar het volgende:
Niet geheel de juiste plek voor deze vraag maar goedVanavond wil ik met een kameraad wat HS spelen (we spelen vaak Arena samen op 1 PC). Hoe kunnen we dit vanavond het beste doen als hij er niet fysiek bij is? Is er een manier om je screen te sharen ofzo? Geluid moet geen probleem zijn via TS o.i.d.
Kan dat ook private? Steam heeft dat idd wel, maar zijn er geen algemene diensten om je screen te delen met iemand?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Streamen via Twitch? Er is binnen battle.net geloof ik geen manier om je beeld te delen zoals in Steam ofzo.
join.me is supersimpelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kan dat ook private? Steam heeft dat idd wel, maar zijn er geen algemene diensten om je screen te delen met iemand?
De potjes kun je toch gewoon spectaten (met 't oogje naast de spelernaam)? Of gaat t je specifiek om het samen draften?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:59 schreef nickhguitar het volgende:
Niet geheel de juiste plek voor deze vraag maar goedVanavond wil ik met een kameraad wat HS spelen (we spelen vaak Arena samen op 1 PC). Hoe kunnen we dit vanavond het beste doen als hij er niet fysiek bij is? Is er een manier om je screen te sharen ofzo? Geluid moet geen probleem zijn via TS o.i.d.
Dat is ook nog zo inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
De potjes kun je toch gewoon spectaten (met 't oogje naast de spelernaam)? Of gaat t je specifiek om het samen draften?
Yup! Waarom ook niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:16 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik hoop nog steeds dat spectate uitgebreid wordt. Ik wil mee kunnen kijken met drafts, samen decks kunnen bouwen, mee kunnen kijken met het openen van packs. Gewoon een algehele spectate, zou tof zijn
Er zal ongetwijeld wat werk in gaan zitten, maar met 40 miljoen geregistreerde spelers / een WK met een $1 miljoen prijzenpot en een winst van 20 miljoen per maand (zoiets was het toch?) mag je wel investeren in je game natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup! Waarom ook niet?
Al is de huidige functionaliteit waarschijnlijk geen kopie van het scherm streamen maar enkel het doorgeven beperkte game-gegevens die in de client worden omgetoverd tot een potje waarbij je zelf niks kunt doen behalve kijken. Ik gok dat het lastig in te bouwen is, tenzij ze echt een soort streaming-service aan gaan bieden.
Wat is dat wat ik bij jou links in beeld zie? Ik gebruik zelf innkeeper maar jij hebt ook nog wat stats erbij ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vorige arenarun op 10 gestopt....toen weer een gestart...nu alweer 10 wins![]()
geen legendaries deze keer. Geluk zit me mee vanavond
11 wins ondertussen
en 12 wins gehaald
[ afbeelding ]
Hearthstone decktracker denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat is dat wat ik bij jou links in beeld zie? Ik gebruik zelf innkeeper maar jij hebt ook nog wat stats erbij ofzo?
Ik had sinds de uitbreiding met een paar (ogenschijnlijk) aardige decks allleen nog maar 0-3, 1-3 en 2-3 gespeeld, maar nu sta ik met een matig (maar wel mage)deck 5-1. Wel 1x veel geluk toen een paladin met 5 minions waaronder een piloted shredder tegenover me lag en ik de volgende beurt wel dood zou zijn. Dan zit er maar één ding op: de piloted shredder afmaken en hopen op een Doomsayer. Toen dat ook precies gebeurde wist ik niet of ik trots moest zijn of me heel erg moest schamen. Maar won toen wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:55 schreef nickhguitar het volgende:
Dat gevoel wanneer je een redelijk deck maakt en alsnog 0/3 speelt in de arena.
En om het af te maken: Dat gevoel wanneer je volgende deck gevoelsmatig nog veel slechter is
Edit: En dan alsnog 2x winnen. Oke. Fuck logic.
Doet mij denken aan een Evolve Shaman. Die deed dat twee keer en twee keer zat er een doomsayer tussenquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had sinds de uitbreiding met een paar (ogenschijnlijk) aardige decks allleen nog maar 0-3, 1-3 en 2-3 gespeeld, maar nu sta ik met een matig (maar wel mage)deck 5-1. Wel 1x veel geluk toen een paladin met 5 minions waaronder een piloted shredder tegenover me lag en ik de volgende beurt wel dood zou zijn. Dan zit er maar één ding op: de piloted shredder afmaken en hopen op een Doomsayer. Toen dat ook precies gebeurde wist ik niet of ik trots moest zijn of me heel erg moest schamen. Maar won toen wel..
Had dat met mijn Evolve Shaman ook een keer......en dan tot overmaat van ramp je Earth Shock op de verkeerde gooien....dan komt er wel even een vloekje uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een Evolve Shaman. Die deed dat twee keer en twee keer zat er een doomsayer tussen
What are the odds...
Gefeliciteerd! Ik heb hem ook, maar moet nog een deck rond hem heen bouwen wat niet met C'Thun te maken heeftquote:
Waarom zou je niet wekelijks een gratis pakje halen in tavern brawl?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Had trouwens na het potje tavern brawl (die ik eigenlijk nooit speel, maar na aandringen van iemand anders) Deathwing in het pakje.
Vind het nooit leuk om te spelenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom zou je niet wekelijks een gratis pakje halen in tavern brawl?
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:33 schreef Gossef het volgende:
Vanochtend een mix van Reno / Mill / C'Thun Druid in elkaar gedraaid omdat ik het altijd lachen vind om mensen helemaal kapot te millen en ranking me toch niets uitmaakt. Eerste potje tegen een C'Thun Druid (of course), hij speelt zijn C'Thun op beurt 10 zoals het hoort. Ik heb geen Mulch / Naturalize in mijn hand, dus ik dump gewoon wat minions en hope-for-the-best. Hij gaat face, zet me op 1 HP met wat andere cards, maar laat minions staan. Ik speel mijn eigen C'Thun (12/12 maar) en doe wat damage hier en daar, maar moet al mijn minions traden om zijn C'Thun op te ruimen...
Volgende beurt: "I concede"...Druid tegenstander vergeet even dat Hero-Power gewoon lethal was xD, dat maakte het al meteen helemaal prima voor mij. Daarna verloren van nóg een C'Thun Druid (maakte een misplay met Mire Keeper) en een Tempo Mage (hij roped terwijl hij exact lethal heeft). Daarna tegen een Warlock, speelde eerste 4 beurten eigenlijk amper wat dus dacht: yay handlock! Blijkt het achteraf gewoon een zoo-lock met prutdraw te zijn geweest die ik slaag geef. Geen serieus deck, maar bonuspunten als ik er mee win!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |