Ik had die post ook beter in dating stap 1 kunnen plaatsenquote:Op zondag 15 mei 2016 10:49 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Kijk je ook nog even naar de post van Koral? Dat is een post die je echt kan helpen
Coursera zeker, heb er twee gedaan en die vond ik erg goed. De tweede was voor mij iets te makkelijk, maar dat lag aan mijzelf. Je kan er ook een certificaat voor krijgen, al moet je dan wel even 70 euro aftikken. Maar het kan erg nuttig zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:31 schreef -Strawberry- het volgende:
edX en Coursera bieden ook wel eens leuke cursussen aan op goed niveau.
Niet dat je ze gaat doen.
Ik denk dat mensen die zichzelf proberen te verbeteren en tips zoeken, het hier ook wel zullen vindenquote:Op zondag 15 mei 2016 11:24 schreef Koral het volgende:
Ik had die post ook beter in dating stap 1 kunnen plaatsen
Ik kende ze nog niet dus ik ga wel kijkenquote:Op zondag 15 mei 2016 11:31 schreef -Strawberry- het volgende:
edX en Coursera bieden ook wel eens leuke cursussen aan op goed niveau.
Niet dat je ze gaat doen.
Ik denk het eigenlijk ook wel. Vraag me af wat de mogelijkheden zijn qua begeleid wonen in zijn regio.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Hij heeft levenslange begeleiding nodig.
Delen is lastig. Ik koop omdat ik iets wil en niet voor een ander. Egoïstisch misschien, maar waarom zou je sociaal moeten delen als jij een koekje of chips eet bijvoorbeeld? Autisten weten niet wat te doen bij zo'n delen dilemma want als je het aanneemt ben je een profiteur maar als je weigert is dat niet aardig voor diegene want dan keur je zijn spullen af. Als ik een pak koekjes koop is mijn intentie ze zelf op te eten, niet te delen. behalve als ik vooraf weet visite te krijgen maar dan deel ik niet mijn favoriete smaak uit bijvoorbeeld. Geld geef ik aan tastbare dingen makkelijk uit maar ik ben ook recordhouder in geld terug acties en extra kortingen afdingenquote:Op zondag 15 mei 2016 11:45 schreef Harmankardon het volgende:
Ik bedacht me door de opmerkingen van Deezer dat alle, letterlijk alle, autisten die ik ken zuinig zijn en soms op het beschamende af. Positief gesteld geven ze geen geld uit aan allerhande onzin.
En hoe kijk je hier tegenaan als je een vriendin hebt?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Delen is lastig. Ik koop omdat ik iets wil en niet voor een ander. Egoïstisch misschien, maar waarom zou je sociaal moeten delen als jij een koekje of chips eet bijvoorbeeld? Autisten weten niet wat te doen bij zo'n delen dilemma want als je het aanneemt ben je een profiteur maar als je weigert is dat niet aardig voor diegene want dan keur je zijn spullen af. Als ik een pak koekjes koop is mijn intentie ze zelf op te eten, niet te delen. behalve als ik vooraf weet visite te krijgen maar dan deel ik niet mijn favoriete smaak uit bijvoorbeeld.
Ga eens in op de suggesties die daarboven staan.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Delen is lastig. Ik koop omdat ik iets wil en niet voor een ander. Egoïstisch misschien, maar waarom zou je sociaal moeten delen als jij een koekje of chips eet bijvoorbeeld? Autisten weten niet wat te doen bij zo'n delen dilemma want als je het aanneemt ben je een profiteur maar als je weigert is dat niet aardig voor diegene want dan keur je zijn spullen af. Als ik een pak koekjes koop is mijn intentie ze zelf op te eten, niet te delen. behalve als ik vooraf weet visite te krijgen maar dan deel ik niet mijn favoriete smaak uit bijvoorbeeld.
Dus als je onverwacht bezoek krijgt dan ga je in je eentje alle koekjes opeten? Lekker sociaal weer! Doe je dat ook als je vriendin onverwachts op bezoek komt?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Delen is lastig. Ik koop omdat ik iets wil en niet voor een ander. Egoïstisch misschien, maar waarom zou je sociaal moeten delen als jij een koekje of chips eet bijvoorbeeld? Autisten weten niet wat te doen bij zo'n delen dilemma want als je het aanneemt ben je een profiteur maar als je weigert is dat niet aardig voor diegene want dan keur je zijn spullen af. Als ik een pak koekjes koop is mijn intentie ze zelf op te eten, niet te delen. behalve als ik vooraf weet visite te krijgen maar dan deel ik niet mijn favoriete smaak uit bijvoorbeeld. Geld geef ik aan tastbare dingen makkelijk uit maar ik ben ook recordhouder in geld terug acties en extra kortingen afdingen
Autisten die hulp zoeken, leren wat ze moeten doen bij zo'n dilemma.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef Deezertje het volgende:
Autisten weten niet wat te doen bij zo'n delen dilemma
Daar heeft hij te weinig levenservaring en voorstellend vermogen voor om die vraag te kunnen beantwoorden.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zou je doen als je vriendin samen met een vriendin van haar, jouw ongeopende favoriete smaak koekjes hebben opgegeten?
Je wil nog niet eens geld uitgeven aan een taalcursus, dat is eigenlijk gewoon gierig, als je bakken geld op je rekening hebt staan...quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Delen is lastig. Ik koop omdat ik iets wil en niet voor een ander. Egoïstisch misschien, maar waarom zou je sociaal moeten delen als jij een koekje of chips eet bijvoorbeeld? Autisten weten niet wat te doen bij zo'n delen dilemma want als je het aanneemt ben je een profiteur maar als je weigert is dat niet aardig voor diegene want dan keur je zijn spullen af. Als ik een pak koekjes koop is mijn intentie ze zelf op te eten, niet te delen. behalve als ik vooraf weet visite te krijgen maar dan deel ik niet mijn favoriete smaak uit bijvoorbeeld. Geld geef ik aan tastbare dingen makkelijk uit maar ik ben ook recordhouder in geld terug acties en extra kortingen afdingen
Wel fijn voor je dat je er geen probleem ermee hebt om jaren uit de staatsruif te vreten mbt studiefinaciering.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
100 euro per maand.. Zelfs een baantje levert meer opquote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel fijn voor je dat je er geen probleem ermee hebt om jaren uit de staatsruif te vreten mbt studiefinaciering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |