De woning van een ander, het dak is ook een beetje mijn dak agz het hetzelfde complex betreft.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:25 schreef halfway het volgende:
Maar je wilt ze dus op het dak van een ander zetten?
Dat maakt het niet noodzakelijk jou dak volgens mij. Je gaat wel iets doen op het dak van een ander zonder toestemming. Mocht er dan iets gebeuren dan heb je wel een probleem denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:27 schreef Balkondeur het volgende:
[..]
De woning van een ander, het dak is ook een beetje mijn dak agz het hetzelfde complex betreft.
Een foto zegt meer als 1000 woordenquote:Op zondag 15 mei 2016 10:27 schreef Balkondeur het volgende:
[..]
De woning van een ander, het dak is ook een beetje mijn dak agz het hetzelfde complex betreft.
Dat zal ik vandaag wel even proberen te regelen ja, dat verduidelijkt wel wat!quote:
Maar de mensen die er onder wonen hebben er wel last van als je lekkage veroorzaakt of als er een bloempot naar beneden komt terwijl ze er onder doorlopen of staan.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:33 schreef Balkondeur het volgende:
[..]
Dat zal ik vandaag wel even proberen te regelen ja, dat verduidelijkt wel wat!
Het dak is dus niet toegankelijk voor wie dan ook in het complex, ook niet voor de mensen die er onder wonen. Het is dat ik er bij kan omdat het net iets lager is dan het stuk van het complex waar ik in woon en mijn terras er aan grenst.
-knip-quote:Op zondag 15 mei 2016 10:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Maar de mensen die er onder wonen hebben er wel last van als je lekkage veroorzaakt of als er een bloempot naar beneden komt terwijl ze er onder doorlopen of staan.
Nee dat hoeft dus niet! Ik ben niet voornemens het hele dak vol te zetten, alleen de rand die grenst aan mijn terras. Ik hoef dus niet op het dak. Kan het gewoon neerzetten en bewateren vanaf mijn eigen dak.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]Je zal er toch ook over heen moeten lopen om die potten te bereiken dan wel neer te zetten. Nee de pot zelf zal niet zoveel doen, maar wel de zaken die er om heen gebeuren.
Dank uquote:Op zondag 15 mei 2016 11:14 schreef cvboer2 het volgende:
Even wachten tot de TS een foto hier neer heeft gezet, dat geeft wat meer duidelijkheid.
Even met de bezem er door geweest, diverse trolposten geruimd.![]()
Ook een optie, maar dan verlies ik wel vele cm kostbare zonquote:Op zondag 15 mei 2016 12:52 schreef halfway het volgende:
Oh op die fiets, timmer je toch zelf een bak over de hele lengte.
Dan moet ik dus in iemand anders muur borenquote:Op zondag 15 mei 2016 12:57 schreef CafeRoker het volgende:
Maak een aantal stangen tegen die muur op die 30-50 cm boven de rand uit steken. Dan hang je daar een hangende pot aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |