Ash zegt dat niet zolang hij geen pic van Pax heeft terwijl de rest van beide sc's dat wel heeft.quote:
<3quote:Op zondag 15 mei 2016 14:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een heer spreekt daar niet over natuurlijk stimo.
Maar ik ben persoonlijk meer van iets stijlvollers. Zo gaan we dadelijk uit eten en daarna neem ik haar mee naar een jazzcafe en gaan we dansen zoals ze dat vroeger deden.
Echt wel een prachtige crash.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ook echt allebei de merries haha
zet em op max
Pax schijnt heel knap te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ash zegt dat niet zolang hij geen pic van Pax heeft terwijl de rest van beide sc's dat wel heeft.
ashieee <3333quote:Op zondag 15 mei 2016 14:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ash zegt dat niet zolang hij geen pic van Pax heeft terwijl de rest van beide sc's dat wel heeft.
Nee, een jongeman. Maar met grote esthetische kwaliteiten als ik zo alle verhalen hoor,quote:
Heeft ie ook alleen maar gekregen van z'n oudersquote:Op zondag 15 mei 2016 14:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, een jongeman. Maar met grote esthetische kwaliteiten als ik zo alle verhalen hoor,
Jeetje.. wat ben je lief!!quote:Op zondag 15 mei 2016 14:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een heer spreekt daar niet over natuurlijk stimo.
Maar ik ben persoonlijk meer van iets stijlvollers. Zo gaan we dadelijk uit eten en daarna neem ik haar mee naar een jazzcafe en gaan we dansen zoals ze dat vroeger deden.
JA EN ALS JE DAN EEN VRAAG STELT BEANTWOORD IK DIE EN DAN HOOR IK HE LE MAAL NIKS MEER VAN JEquote:Op zondag 15 mei 2016 14:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Stel de afgelopen weken niet veel vragen in deze sc.
Ja he, op mijn vrije eerste pinksterdagje bezig met verslag. Heb superstrenge docent dit kwartaal, het motiveert mij wel om dit keer eens goed te plannen en zoquote:Op zondag 15 mei 2016 14:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een goede brave student.
Ja, maar hij heeft het wel.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heeft ie ook alleen maar gekregen van z'n ouders
Strenge docenten zijn over het algemeen goede docenten.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja he, op mijn vrije eerste pinksterdagje bezig met verslag. Heb superstrenge docent dit kwartaal, het motiveert mij wel om dit keer eens goed te plannen en zo
Nou.. Zij is mij een tikkeltje te kritisch en autistisch.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Strenge docenten zijn over het algemeen goede docenten.
En ook nog eens geen dom blondje.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ehm.
Hij is gewoon een lekker blondje.
Oh jee, jij hebt een docent in de overgang getroffen. Nou, ja, daar is niets aan te doen dan die drie maandjes te overleven.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou.. Zij is mij een tikkeltje te kritisch en autistisch.
Nog een maandje te gaan!quote:Op zondag 15 mei 2016 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, jij hebt een docent in de overgang getroffen. Nou, ja, daar is niets aan te doen dan die drie maandjes te overleven.
Over die notaris of?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JA EN ALS JE DAN EEN VRAAG STELT BEANTWOORD IK DIE EN DAN HOOR IK HE LE MAAL NIKS MEER VAN JE
Alles went.Net als je hysterische docent. Hee, dat rijmt ook nog!quote:Op zondag 15 mei 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja mensen kinders ik had gister testritje gereden in mijn toekomstige auto. Bouwjaar 2012, supermooie volkswagen, maar het was mij een tikkeltje te luxe. Werd er bang van.
Ik zou even 3 jaar in een niet al te luxe auto rijden. Die jaren leer je echt rijden.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja mensen kinders ik had gister testritje gereden in mijn toekomstige auto. Bouwjaar 2012, supermooie volkswagen, maar het was mij een tikkeltje te luxe. Werd er bang van.
Hahaquote:Op zondag 15 mei 2016 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alles went.Net als je hysterische docent. Hee, dat rijmt ook nog!
heeeeey daar houd ik ook van hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 14:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Pax is wel een schatje hoor, met zijn voorliefde voor pringles (especially de sour cream variant) en rusnak.
polo? up?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke vanaf nu zijn wij bestfriendsquote:Op zondag 15 mei 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heeeeey daar houd ik ook van hoor
eensquote:Op zondag 15 mei 2016 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou even 3 jaar in een niet al te luxe auto rijden. Die jaren leer je echt rijden.
zo snel? naaah durf ik niet aanquote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke vanaf nu zijn wij bestfriends![]()
Maar ik ga weer verder met mijn verslag, dag allemaal.
Ik denk dat het allemaal wel zal meevallen. Jij denkt er in ieder geval niet te laconiek over, maar soms moet je ook weleens in het leven denken 'fuck it', ik doe het gewoon.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaja maar ik wil eerst even een halfjaartje wennen. Als ik zo naar mijn omgeving kijk dan heeft bijna iedereen wel tijdens hun eerste jaartje met rijbewijs een ongeluk(je) gehad in de zin van stoep opgereden waardoor band stukging/velg eruit vloog, of tijdens het parkeren een auto bekrast etc etc. Ik wil dat natuurlijk voorkomen maar om nou direct in een prachtige auto te rijden als amateur vind ik beetje te risicovol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |