Nou elke Pool rookt zo wat jaquote:Op zondag 15 mei 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ze wietje ziet, dan wel vlakke hand
Idem voor sigaretten.
Nog nooit vlakke hand van mn moeder gehad alhoewel een keerquote:Op zondag 15 mei 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ze wietje ziet, dan wel vlakke hand
Idem voor sigaretten.
Gewoon andere cultuur.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Petsen bij wiet en op je 10de aan de wodka geen probleem lolol
Wat zou jij liever hebben je kind aan de wiet of alcoholquote:Op zondag 15 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
ist kultoerquote:Op zondag 15 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Ja snap ik wel, maar ze zijn alsnog toch niet achterlijk? Ze snappen toch zelf ook dat sterke drank en een kind niet echt samen gaanquote:
Nachtje cel of koop je af.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vraag me eig af hoe reageert poolse politie als je smoked?
Wietquote:Op zondag 15 mei 2016 01:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat zou jij liever hebben je kind aan de wiet of alcohol
Nee, maar zo denken ze net zo goed over jullie cultuur.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, maar ze zijn alsnog toch niet achterlijk? Ze snappen toch zelf ook dat sterke drank en een kind niet echt samen gaan
oh valt wel mee veel mensen hebben wel schijt tenminste in de buurt van mn oma gewoon in parkjequote:
Ligt eraan op welke leeftijdquote:Op zondag 15 mei 2016 01:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zou je het erg vinden als je kind het elk weekend doet
Ja, maar dat vraag ik nietquote:Op zondag 15 mei 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar zo denken ze net zo goed over jullie cultuur.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat vraag ik niet
Denken ze dat het niet kwaad kan?
Mijn oma trouwens wel.. die zij wacht maar tot je 14e, kwam ook omdat m'n opa alcoholist wasquote:Op zondag 15 mei 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat vraag ik niet
Denken ze dat het niet kwaad kan?
Ik ben 1 keer gepakt in Polenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
oh valt wel mee veel mensen hebben wel schijt tenminste in de buurt van mn oma gewoon in parkje
14 alsnog erg jongquote:Op zondag 15 mei 2016 01:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mijn oma trouwens wel.. die zij wacht maar tot je 14e, kwam ook omdat m'n opa alcoholist was
Cultuurverschillen zijn overal groot zelfs in Nederland kijk maar in dat kk drenthe als je hier je coma in zuipt niks aan de hand. Als je een keer xtc gebruikt of zelfs wiet ben je direct de junk van het dorp.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14 alsnog erg jong
10 vind ik echt absurd
Maargoed, zal wel cultuur zijn dan ja
Met mate zal het niet zo heel veel uitmakenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14 alsnog erg jong
10 vind ik echt absurd
Maargoed, zal wel cultuur zijn dan ja
Klopt. Herken ik ook nog wel in drenthe ja, in die keten helemaal naar de tering gaan en als ze dan gingen stappen en ze zagen iemand emt een joint dan dachten ze dat ze naast een junk stondenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Cultuurverschillen zijn overal groot zelfs in Nederland kijk maar in dat kk drenthe als je hier je coma in zuipt niks aan de hand. Als je een keer xtc gebruikt of zelfs wiet ben je direct de junk van het dorp.
Eventjes doen naar die Dave Roelvink. Gaat ie kankerenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:50 schreef Fokker101 het volgende:
22 mei komt Ronnie Flex hier in de buurt zit te twijfelen als ik bier ga gooien.
En dan 30 km verderquote:Op zondag 15 mei 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Herken ik ook nog wel in drenthe ja, in die keten helemaal naar de tering gaan en als ze dan gingen stappen en ze zagen iemand emt een joint dan dachten ze dat ze naast een junk stonden
Ik niet blowers zijn chiller.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook meer met drinkers dan blowers.
In Groningen is het contrast nog groter jaquote:Op zondag 15 mei 2016 01:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
En dan 30 km verderin de stad Groningen is er weer niks aan de hand.
Je moet goede meenemen.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:52 schreef Fokker101 het volgende:
Poolse wiet ookecht een keer wel aardige gehad
ja sos godenspulquote:Op zondag 15 mei 2016 01:54 schreef Fokker101 het volgende:
Wil trouwens nog wel is coke gebruiken iemand ervaringen?
Als ik jou was zou ik helemaal niets gebruikenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:55 schreef Fokker101 het volgende:
Van welke drugs word je eigenlijk echt agressief en sterker?
Sosquote:Op zondag 15 mei 2016 01:55 schreef Fokker101 het volgende:
Van welke drugs word je eigenlijk echt agressief
Nee i know. Gebruik nu ook geen wiet meer, ben op die gezonde tour nu man gestopt met roken 4x per week hardlopen.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik helemaal niets gebruiken
verslavingsgevoelig die polenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
We moeten de Poolse community drugs/alcohol vrij houden.
Gaat niet goed namelijk.
quote:Op zondag 15 mei 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, enorm.
Zeker diegene die emigreren.
Als nog zijn we nog beter als mocros, turken, etcquote:Op zondag 15 mei 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Veel drank en drugs gebruik.
Tijd om onze community te verbeteren, anders eindigen we straks als alle andere minderheden.
Nog wel ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als nog zijn we nog beter als mocros, turken, etc
Misschien moet jij maar als woordvoerder naar buiten tredenquote:Op zondag 15 mei 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Veel drank en drugs gebruik.
Tijd om onze community te verbeteren, anders eindigen we straks als alle andere minderheden.
Klopt in Nederland kan je ook niet echt trots zijn om een Pool te zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog wel ja.
Maar zwak niveau nieuwe generatie man.
Ben benieuwd als Groningen de play-offs wint hopelijk niet zo'n afgang als vorig jaar in de ELquote:Op zondag 15 mei 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar als woordvoerder naar buiten treden
Totaal niet meer, nee.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt in Nederland kan je ook niet echt trots zijn om een Pool te zijn
Als je zegt ik ben Pool jaag je soms al mensen weg hoor.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totaal niet meer, nee.
Onze ouders zijn gekomen om te werken/studeren.
Nieuwe generatie is niets. Wanneer is laatste keer dat jij Pool zag op uni/hbo
1 voordeel: de criminaliteit in polen krimpt wel enorm.
Tuurlijk winnen ze die niet lolquote:Op zondag 15 mei 2016 02:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ben benieuwd als Groningen de play-offs wint hopelijk niet zo'n afgang als vorig jaar in de EL
Gaat totaal verkeerd, zelfs in UK zien ze dat.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar als woordvoerder naar buiten treden
Tuurlijk, kennen nog die echte familie banden.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:03 schreef Fokker101 het volgende:
Toch staan Polen wel altijd klaar voor elkaar ofzo heb ik het idee op school ook als er ruzie is helpen de Polen elkaar altijd wel.
Polen in UK is wel kleinere minderheid toch dan in NL?quote:Op zondag 15 mei 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat totaal verkeerd, zelfs in UK zien ze dat.
Maar in Nederland ogen dicht.
Ook bij mij hoor heb Poolse mensen uit buitendorpjes heb ik ruzie komt er opeens zo'n pool aan ja blijf van ons af. Wel lief he.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, kennen nog die echte familie banden.
Veel groter juist.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Polen in UK is wel kleinere minderheid toch dan in NL?
Toch heb ik totaal geen Poolse kop ofzoquote:Op zondag 15 mei 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Je pikt ze er ook zo uit. Altijd even knipoogje weet je wel en even checken
Ik ook niet, vraag maar aan Fokkie.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Toch heb ik totaal geen Poolse kop ofzo
Lol wtfquote:Op zondag 15 mei 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
In London is Pools grootste taal na Engels.
Heb blond haar en groene ogen. Toch vind ik Poolse mannen wel lelijk ofzo geen eens homo ben ik maar zo ouderwets geen gel in je haar etc.quote:
Je zou toch echt Hindi denken met al die Pakisquote:
Polen zijn er veel meer aanwezig, maar minder permanent.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou toch echt Hindi denken met al die Pakis
POLSKAquote:Op zondag 15 mei 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen zijn er veel meer aanwezig, maar minder permanent.
Zo hoort het ook gewoon.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ook bij mij hoor heb Poolse mensen uit buitendorpjes heb ik ruzie komt er opeens zo'n pool aan ja blijf van ons af. Wel lief he.
Mwah, heb daar niks mee verzorgd er uit zien is toch veel belangrijker als zo'n grauwe grijze kop zonder gel.quote:
Daar reageerde ik niet opquote:Op zondag 15 mei 2016 02:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah, heb daar niks mee verzorgd er uit zien is toch veel belangrijker als zo'n grauwe grijze kop zonder gel.
1m+ polen in de UK toch? Kan je wel vergelijken met Turken in Duitsland. 2-3 miljoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen zijn er veel meer aanwezig, maar minder permanent.
Miljoen ongeveer sowieso ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1m+ polen in de UK toch? Kan je wel vergelijken met Turken in Duitsland. 2-3 miljoen.
Waar is een Poolse wijk in Londen eigquote:Op zondag 15 mei 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Miljoen ongeveer sowieso ja.
Waarschijnlijk meer.
About 1% of Britain's population speaks Polish
Jezus, dat is echt gigantischquote:Op zondag 15 mei 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Miljoen ongeveer sowieso ja.
Waarschijnlijk meer.
About 1% of Britain's population speaks Polish
Ealingquote:Op zondag 15 mei 2016 02:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Waar is een Poolse wijk in Londen eig
Neuken geblazen danquote:Op zondag 15 mei 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik ga jullie iets op een papiertje geven:
De Poolse minderheid gaat een groot probleem worden.
Ook die multiculti droom gaat niet lukken.
Dacht dat je gestopt was.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:17 schreef Fokker101 het volgende:
Zou met Pinksteren de coffeeshop open zijn?
ja kanquote:Op zondag 15 mei 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kinderen krijgen gewoon die Britse opvoeding.
Mijn kinderen krijgen die nationaliteit ook niet meer verder.quote:
Ja zou het zelf ook niet meer doenquote:Op zondag 15 mei 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kinderen krijgen die nationaliteit ook niet meer verder.
Mensen willen niet horen over de milsukte Poolse integratie.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:24 schreef Fokker101 het volgende:
Wat is grtd dood geworden hoe kan dat zo?
begrijpelijk wat denk jij mijn pakketje uit hong kong post is eergisteren gearriveerd in Nederland zou die er dinsdag zijn?quote:Op zondag 15 mei 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen willen niet horen over de milsukte Poolse integratie.
slaap je daar normaal doorheen? is bijna elke zondagquote:Op zondag 15 mei 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
vanochtend half uur lang kerkklokken man man
het is niet eens een mooi deuntje ofzo
Nee joh, een keer per maand ofzo toch?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:03 schreef Sked het volgende:
[..]
slaap je daar normaal doorheen? is bijna elke zondag
Oh ja ik werd rond tien over ervan wakker volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2016 13:06 schreef Sked het volgende:
zou kunnen dat het langer was vandaag door pinksteren
maar hij gaat wel echt elke week rond 10 voor 10
quarterlifecrisisquote:Op zondag 15 mei 2016 13:51 schreef supersof het volgende:
ik heb de laatste dagen gewoon geen idee wat ik met mezelf aan moet
zou dat het zijn jaquote:
Ja. Blijft hangen tot je 50e en dan volgt de midlifecrisisquote:
En ik ben nog maar 21quote:Op zondag 15 mei 2016 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Blijft hangen tot je 50e en dan volgt de midlifecrisis
Met een beetje geluk ben je er 4/5 jaar eerder vanafquote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ben je er 4/5 jaar eerder vanaf
Zal vast goedkomen. Alles komt goed, ooitquote:Op zondag 15 mei 2016 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]ik hoop maar dat het gewoon een dipje is voor mijn menstruatie
je mag die van mij wel lenenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eerst een drankje
Ik heb ook geen netflix
Doe het wel veilig he.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eerst een drankje
Ik heb ook geen netflix
aahh jij bent liefquote:
Mwahquote:
Ongelooflijk hequote:
hoi elanquote:
Waanzin man.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongelooflijk he
Wat een koning
Wel gemist helaas
Jawel hoorquote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel hoor
Als ik je een pm stuur, ga je dan antwoorden?
Volgend jaar kampioenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Waanzin man.
Jongste winnaar ooit
Wel stressen in lap 42 Pffffffffff
Maar beide Mercedes rijders uitgevallen zie ik nu. Heeft hij ook wel geluk mee gehad dus ofniet?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Hij was altijd al snelste alleen kut auto
Uiteraard.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar beide Mercedes rijders uitgevallen zie ik nu. Heeft hij ook wel geluk mee gehad dus ofniet?
Sowieso. Blijft knap.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar dan nog moet je er wel staan op zo'n moment
De sport is sowieso saai manquote:Op zondag 15 mei 2016 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel duidelijk hoe vies saai mercedes die sport heeft gemaakt.
Ze moeten gewoon elke race elkaar eruit knallen, dan heb je eecht veel GENOT.
Ik heb nu 66 rondjes ultiem genoten hoor.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De sport is sowieso saai man
66 rondjes rijden, af en toe beetje spectaculaire moves maar dat ga je toch niet live volgen
Ik vind schaatsen aardig tot de 1500 meter.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
Ik vind schaatsen kijken ook leukmaar niet 10km hoor
nja, alleen als ik het met mijn vader kijk
ik zag laatst schaatsen en toen reden ze heel langzaam kleine rondjes ofzo en moesten ze elkaar inhalenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen aardig tot de 1500 meter.
DAt is shorttrackquote:Op zondag 15 mei 2016 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag laatst schaatsen en toen reden ze heel langzaam kleine rondjes ofzo en moesten ze elkaar inhalen
dat was heel raar
Nee het zag er heel anders uitquote:
wat danquote:Op zondag 15 mei 2016 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Mooiste sportmoment van 2016 sowieso net meegemaakt.
Pff
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
Hopelijk wordt Theo James de nieuwe James Bond![]()
Ceel te jongquote:
Ja oke hij is begin dertig nuquote:
Het zal wel een of andere invalide transseksuele negerin worden, in het kader van muh diversity.quote:
Tuurlijk nietquote:Op zondag 15 mei 2016 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zal wel een of andere invalide transseksuele negerin worden, in het kader van muh diversity.
Het wordt ook geen donkere bond. Niet alles wordt opeens donker omdat ze genderproblemen hebbenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
James Bond is wel echt het meest kutte in de filmwereld.
Om dat te waarderen moet je echt torren in je kop hebben.quote:
Ja verdacht pakketje. Vast door eigen supporters een bom geplaatst onder die club.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om dat te waarderen moet je echt torren in je kop hebben.
Manchester United afgelast overigens.
Ik snap niet wat je probeert te zeggen, denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt ook geen donkere bond. Niet alles wordt opeens donker omdat ze genderproblemen hebben
Denk LvG heeft gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef Elan het volgende:
Ja verdacht pakketje. Vast door eigen supporters een bom geplaatst onder die club.
Nou dat idee heb ik dat je dat denktquote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je probeert te zeggen, denk ik.
Ik denk dat je me niet hebt begrepen. Of dat jij 2 dingen door elkaar haalt.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat idee heb ik dat je dat denktaangezien je ook al bij Star Wars zulke dingen zei
Wat hebben die het seizoen vergooid zeg.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
ahahahhahah tottenham.
Wederom onder Arsenal.![]()
probleem van die nigga was dat hij TOTAAL NIET kan acterenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat idee heb ik dat je dat denktaangezien je ook al bij Star Wars zulke dingen zei
Straks pakt Liverpool EL. Heeft niemand CL die 4e wordtquote:Op zondag 15 mei 2016 16:52 schreef Fok-it het volgende:
City gelijkzou toch wel geniaal zijn als ze zelfs nu nog CL verspelen
Blijkbaar vonden ze wel anders was hij niet gecastquote:Op zondag 15 mei 2016 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
probleem van die nigga was dat hij TOTAAL NIET kan acteren
Heh? Dan hebben ze toch gewoon 5 plekken?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks pakt Liverpool EL. Heeft niemand CL die 4e wordt
hij is gecast vanwege diversityquote:Op zondag 15 mei 2016 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar vonden ze wel anders was hij niet gecast
Kloptquote:
oja, is veranderdquote:Op zondag 15 mei 2016 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh? Dan hebben ze toch gewoon 5 plekken?
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op zondag 15 mei 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt
Elke donkere acteur is gecast wegens diversity
Echt lachwekkend als je dat serieus gelooft
Wow, deze film heeft een 4,3 op imdbquote:Op zondag 15 mei 2016 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zelfde met Fantastic Four, die kerel die John Storm speelt.
De van vorig jaar ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wow, deze film heeft een 4,3 op imdb
Die moet slecht zijn
Ik kan me toch niet onder de indruk ontrekken na wat ik in dit topic lees.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De van vorig jaar ofzo?
Vanaf dag 1 onder vuur.
Debiele casting, geforceerde diversiteit, minachting van bronmateriaal, en vooral gemaakt om de rechten uit handen van Marvel te houden.
Maar waarom zouden ze dat doen dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet
Genoeg goede zwarte acteurs. En aangezien deze gast dat absoluut niet is speelt er vast iets anders
Ze kunnen goed zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet onder de indruk ontrekken na wat ik in dit topic lees.
Dat superhelden films zelden goed zijn.
IP naam?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen goed zijn.
De problemen zijn vooral dat het in de meeste gevallen een adaptatie is. Niet alles is geschikt als film.
Een tweede probleem is de complete minachting voor het bronmateriaal.
Het enige wat ze vaak lijken te willen is een herkenbare IP naam. En dan hopen dat het gepeupel vanzelf naar de bios komt.
Captain America 1 en 2 waren goed, Ant-Man was goed. Hellboy was goed.
Om een paar voorbeelden te noemen.
Niet alleen de kenners.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond die nieuwe Fantastic Four eigenlijk best wel tof
Wat veel kenners dan weer een schijtfilm vonden volgens mij
Zal zich wel te weing aan het verhaal gehouden hebben ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alleen de kenners.
Het is een van de grootste flops van het laatste decennium.
Niet alleen kritisch, maar ook financieel.
Ik ben geen kenner, maar die film is ruk.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond die nieuwe Fantastic Four eigenlijk best wel tof
Wat veel kenners dan weer een schijtfilm vonden volgens mij
Er is niet een verhaal. Ze bestaan sinds 1961, en sindsdien zijn er talloze verhalen geweest.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal zich wel te weing aan het verhaal gehouden hebben ofzo?
En x-men vind ik als een van de weinige superhelden films vermakelijk
Lol, apart dat ik dat kennelijk niet gezien heb danquote:Op zondag 15 mei 2016 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is niet een verhaal. Ze bestaan sinds 1961, en sindsdien zijn er talloze verhalen geweest.
Het is meer de slechte casting, de geforceerde diversiteit, de complete verkrachting van iemand als Doctor Doom, de totale onherkenbaarheid van de rollen, etc.
Misschien wel het belangrijkste, dat het erg gehaast is gemaakt. Ze mochten de rechten alleen houden als ze die film zouden maken binnen een x-aantal jaar. En ze hadden lang gewacht. Daardoor hadden ze geen goed script, en niet voldoende tijd om het mooi te maken.
Het feit dat ze al 2 slecht ontvangen films over de FF hadden gemaakt, telt ook niet mee.
Zelfs de acteurs hebben zich verontschuldigd geloof ik
Deel 3 al gezien?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen goed zijn.
De problemen zijn vooral dat het in de meeste gevallen een adaptatie is. Niet alles is geschikt als film.
Een tweede probleem is de complete minachting voor het bronmateriaal.
Het enige wat ze vaak lijken te willen is een herkenbare IP naam. En dan hopen dat het gepeupel vanzelf naar de bios komt.
Captain America 1 en 2 waren goed, Ant-Man was goed. Hellboy was goed.
Om een paar voorbeelden te noemen.
Nee, nog niet.quote:
Veel beter dan Avengers 2. Minstens net zo goed als Cpt America 2. Ook Black Panther en Spiderman zijn tof. 11/10 zou aanraden.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Zag dat men er behoorlijk enthousiast over was.
Zo'n spannend eind...quote:
Ben je ook 18 jaar oud hahaquote:Op zondag 15 mei 2016 17:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n spannend eind...Zo'n 20 rondes met dezelfde auto's aan kop, maar zonder echte inhaalacties. Want ja, Verstappen was gewoon te goed.
Wordt er ook uitgelegd waarom Black Panther zich er mee bemoeit?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Veel beter dan Avengers 2. Minstens net zo goed als Cpt America 2. Ook Black Panther en Spiderman zijn tof. 11/10 zou aanraden.
Ouwe graftakquote:
Yep.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt er ook uitgelegd waarom Black Panther zich er mee bemoeit?
quote:Op zondag 15 mei 2016 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt er ook uitgelegd waarom Black Panther zich er mee bemoeit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 15 mei 2016 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]Ah, oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat ze hem op willen zetten voordat hij zijn eigen film krijgt, maar een koning uit Afrika heeft natuurlijk weinig in te brengen over wetgeving in de VS. Maar goed, dat is een detail natuurlijk.Hallo Crackje.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind Bobje op 11e plek onterechtquote:Op zondag 15 mei 2016 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
Ik snap dat ze hem op willen zetten voordat hij zijn eigen film krijgt, maar een koning uit Afrika heeft natuurlijk weinig in te brengen over wetgeving in de VS. Maar goed, dat is een detail natuurlijk.
[..]
Hallo Crackje.
Vond hem wel iets beter dan dat.quote:
Mjaa, denk ook niet top vijf nee. Zou niet precieze plek weten verder, zo goed niet gekekenquote:Op zondag 15 mei 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond hem wel iets beter dan dat.
Beter dan bijvoorbeeld Malta of Polen.
Maar vond hem geen top 5 bijvoorbeeld.
Polen was wel vies.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mjaa, denk ook niet top vijf nee. Zou niet precieze plek weten verder, zo goed niet gekeken
Enorm zin in poffertjes nu.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Verkochten vandaag poffertjes in blauwe doos, duurde 'n kwartier voor vijf bordjes. Kostte 1,50 voor 10, dus mama met drie kindjes enzoooo. Godver duurde langgg![]()
Ja puppyquote:Op zondag 15 mei 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Polen was wel vies.
[..]
Enorm zin in poffertjes nu.
Beetje boter, beetje poedersuiker.
Ik ga nu thuis kijken of ze al verhuisd zijn, ben er over een uurtje.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja puppy
En weet niet of ze lekker waren, niet geproefd.. maar hou eigenlijk niet zo van dat spul dus van niet goede beoordelaar![]()
LOKJE HOE IS HET MET JE MIEREN
Gloryhunterquote:Op zondag 15 mei 2016 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil de formule 1 weer kijken. Volgende keer maar even goede livestream zoeken.
Je weet toch wel wat een gloryhunter isquote:
Succes supporterquote:
Ach ik vind snelle auto's enz sowieso wel leuk. Maar nu met Max erbij die het goed doet vind ik het wel leuk om het weer eens op te gaan pikkenquote:
Allemaal kenners ook meteenquote:Op zondag 15 mei 2016 20:26 schreef Sked het volgende:
Zo hard als vanmiddag gingen de F1 topics nooit, iedereen keek opeens
Ach, ik kan er wel om lachen. Hebben hun ook hun feestje en als Max over twee weken 'gewoon' zesde wordt of als de ochtendraces weer beginnen is iedereen weer wegquote:Op zondag 15 mei 2016 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal kenners ook meteen
En allemaal kippenvel terwijl ze nooit wat gezien hebben waarschijnlijk
Sowieso toch leuk dat NL mee doet.quote:Op zondag 15 mei 2016 20:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, ik kan er wel om lachen. Hebben hun ook hun feestje en als Max over twee weken 'gewoon' zesde wordt of als de ochtendraces weer beginnen is iedereen weer weg
Ja, en dat ie wel een rol van betekenis speelt. Giedo van de Garde reed niet lang geleden ook F1, maar dat boeide niemand omdat hij telkens (voor)laatste werdquote:
Het is wachten op de update van de auto. Zou leuk zijn als hij elke wedstrijd voor plek 3 kan gaan vechten.quote:Op zondag 15 mei 2016 20:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, ik kan er wel om lachen. Hebben hun ook hun feestje en als Max over twee weken 'gewoon' zesde wordt of als de ochtendraces weer beginnen is iedereen weer weg
Ook zonder de motorupgrade zitten ze wel heel dicht bij Ferrari, dat kon je vandaag ook wel zien toen Kimi eigenlijk geen moment er bovenop zat. Een paar podiums zijn echt wel haalbaar, zeker omdat de Mercedes ook niet heel betrouwbaar is.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:07 schreef Nouri het volgende:
[..]
Het is wachten op de update van de auto. Zou leuk zijn als hij elke wedstrijd voor plek 3 kan gaan vechten.
Ik vind Kimi geen sterke coureur eigenlijk. Riccardio probeert het tenminste en hij zat ongeveer op dezelfde tijd dan dat Kimi op VES zat. Kimi gaat altijd op safe en met het fantastisch verdedigen van Max heeft dat vandaag de winst opgeleverd. Hopen dat hij in Monaco dezelfde quali kan neerzetten dan gisteren en wie weet wat er weer gaat gebeuren.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook zonder de motorupgrade zitten ze wel heel dicht bij Ferrari, dat kon je vandaag ook wel zien toen Kimi eigenlijk geen moment er bovenop zat. Een paar podiums zijn echt wel haalbaar, zeker omdat de Mercedes ook niet heel betrouwbaar is.
Kimi ging een aantal keer bijna de fout in, dus die past wel op. En dat podium is ook gewoon heel belangrijk, maar zou leuk zijn als die strijd tussen RBR en Ferrari in ieder geval blijft. Gebeurt er tenminste nog iets achter de Mercedes optochtquote:Op zondag 15 mei 2016 21:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik vind Kimi geen sterke coureur eigenlijk. Riccardio probeert het tenminste en hij zat ongeveer op dezelfde tijd dan dat Kimi op VES zat. Kimi gaat altijd op safe en met het fantastisch verdedigen van Max heeft dat vandaag de winst opgeleverd. Hopen dat hij in Monaco dezelfde quali kan neerzetten dan gisteren en wie weet wat er weer gaat gebeuren.
Ik blijf het vreemd vinden dat Mercedes zoveel beter is dan de rest. Er is toch genoeg geld bij Ferrari en RBR?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Kimi ging een aantal keer bijna de fout in, dus die past wel op. En dat podium is ook gewoon heel belangrijk, maar zou leuk zijn als die strijd tussen RBR en Ferrari in ieder geval blijft. Gebeurt er tenminste nog iets achter de Mercedes optocht
gefeliciteerdquote:Op zondag 15 mei 2016 21:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb weer creditcard pasje, jeejjjjjjjjjjjjj
Ja had ik altijd al maar was verlopen en toen verhuisd en lui met verhuizing doorgeven en nu gedaan dus nu weer pasje en heb nodig voor aankopendus fijn
graag gedaanquote:Op zondag 15 mei 2016 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje gek om me hiermee te feliciteren maar bedankt hoor
Goed, druk met werken maar wel lekker geld verdienen met Pinksterenquote:
geld verdienen is altijd goed jaquote:Op zondag 15 mei 2016 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed, druk met werken maar wel lekker geld verdienen met Pinksteren
Daar?
ohhhh, ga borduren!quote:Op zondag 15 mei 2016 21:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
geld verdienen is altijd goed ja
ja ook goed alleen beetje vervelen
waar werk je danquote:Op zondag 15 mei 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
morgen 300% hihihionverwachts ook trouwens, hoefde eerste niet te werken en je krijgt enkel 300% als je 7 van de 13 voorgaande weken ook op maandag werkte en dat heb ik gedaan jippiee
anders 200%
Rijke tata.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
morgen 300% hihihionverwachts ook trouwens, hoefde eerste niet te werken en je krijgt enkel 300% als je 7 van de 13 voorgaande weken ook op maandag werkte en dat heb ik gedaan jippiee
anders 200%
ik weet geen leuke seriequote:Op zondag 15 mei 2016 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dan verveel je je niet toch
[..]
blauw zweeds
Dat weet ikquote:Op zondag 15 mei 2016 22:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hij had de kampioenswedstrijd beslist
wie is datquote:
Que?quote:
waar danquote:
Forum Opties | |
---|---|