Polen neukte iedereen de moederquote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef KoningPils het volgende:
Einde was leuk. De bekendmaking van de top 5 dan.
Rest was kut en niet spannend
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij begreep 80% van de televisiekijkers er niks meer van.
Zegt veel over de kijkers jaquote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij begreep 80% van de televisiekijkers er niks meer van.
Geen ideequote:Op zondag 15 mei 2016 01:02 schreef Morendo het volgende:
Op basis waarvan beslist de vakjury? Wie zit er in de vakjury? En geven zij achteraf ook verantwoording over hun keuzes?
Mag het publiek ook wel doen over het aantal punten voor Polen.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:02 schreef Morendo het volgende:
Op basis waarvan beslist de vakjury? Wie zit er in de vakjury? En geven zij achteraf ook verantwoording over hun keuzes?
dat sloeg echt nergens opquote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Polen neukte iedereen de moeder
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:10 schreef tralalala het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die het oude systeem veel leuker vond.
2e is niet in de top 3?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:10 schreef TLC het volgende:
Wat bizar raar, Australie mijlenver de winnaar van de jury maar in de einduitslag niet eens in de top 3, en dan Polen.. tsja..
Dat stond dus net op teletekst, Rusland werd als 2de gegeven en Bulgarije op 3quote:
Onze voorzitter wist een paar uur voor aanvang van de eerste halve finale (Die ze dus moest jureren) niet wat ze nu eigenlijk moest doenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:02 schreef Morendo het volgende:
Ja, mooi stukje was dat.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Polen neukte iedereen de moeder
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |