Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Putin zal nu ook wel behoorlijk MAD zijn.
LOLquote:Op zondag 15 mei 2016 00:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Putin komt zo met tanks Stockholm binnenrijden
volgend jaar live rook en vuur effectenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is echt fantastisch, ik heb genoten. Het was weer topshow.
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef Fylax het volgende:
als nederland niet in top 3 zit stop ik met fok
Als iedereen naar ons had geluisterd, was de wereld een prachtig groot geheel geworden. Ik krijg al tranen van de geweldige ideeën en visioenen die in mijn hoofd rondspoken. Het is alsof God zijn handtekening erop heeft gezet.quote:
Iedereen gaat dood?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:43 schreef Stickertje het volgende:
heel oekraine is een zielig verhaal, zielige verhalen winnen nou eenmaal
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:44 schreef asco het volgende:
Wat zijn we toch een klotuh continent geworden bah.
Wij hebben ook een zielig verhaal, MH17 uit de lucht geschoten door Oekraienequote:Op zondag 15 mei 2016 00:43 schreef Stickertje het volgende:
heel oekraine is een zielig verhaal, zielige verhalen winnen nou eenmaal
#rebelsquote:Op zondag 15 mei 2016 00:43 schreef Lothiriel het volgende:
Politieke standpunten mogen niet, Oekraïns liedje wel en wint dan ook nog eensIk zie een patroon
geschiedenis mag wel..quote:Op zondag 15 mei 2016 00:43 schreef Lothiriel het volgende:
Politieke standpunten mogen niet, Oekraïns liedje wel en wint dan ook nog eensIk zie een patroon
Ik vind het iig wel leuker dan dat van Australië...quote:Op zondag 15 mei 2016 00:41 schreef Stickertje het volgende:
Is er uberhaupt iemand hier die het lied wel leuk vind?
okquote:
supermakkelijk als die klusjesmannen door je heel fucking continent zitten.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgend jaar 75% van de Jury en 25% van het publiek aub. uitlsag van Jury was realistischer
Ik herhaal:
Polen:
Jury: 7 puntjes
Publiek 220 punten![]()
![]()
![]()
![]()
Jurry gaf vorig jaar veel punten aan Trijntjequote:Op zondag 15 mei 2016 00:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgend jaar 75% van de Jury en 25% van het publiek aub. uitlsag van Jury was realistischer
Ik herhaal:
Polen:
Jury: 7 puntjes
Publiek 220 punten![]()
![]()
![]()
![]()
echt?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het iig wel leuker dan dat van Australië...
Het MH17 idee vind ik ook niet verkeerdquote:Op zondag 15 mei 2016 00:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geschiedenis mag wel..
volgend jaar een lied over nazi's
Maar waarom doet deze flopshow er toe?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ukraine en Rusland zijn momenteel niet elkaars vriendjes.
Niet extreem veel.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het MH17 idee vind ik ook niet verkeerd
Ben 'm nu al kwijt.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Nummer ben ik morgenochtend (of over 5 minuten) al weer vergeten
Nee, 42 keer twaalf plus 2 was niet genoeg om te winnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
2 punten van alle jury landen en dan nog winnen is mogelijk met dit systeem.
hoe is het met je kat?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef Kim-Holland het volgende:
DOUWE BEDANKT, DOUWE BEDANKT, DOUWE DOUWE DOUWE BEDANKT!!![]()
JE WAS GEWELDIG!!!!! EN DAT BLIJF JE OOK!
BEDANKT VOOR JE GEWELDIGE TOFFE INZET![]()
DE WERELD LIGT VOOR JE OPEN! letterlijk
The stage is your's![]()
twitter:L1lR3d twitterde op zondag 15-05-2016 om 00:44:13I joked that Ukraine's singer looked tortured by Putin but I think she might be now reageer retweet
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef Kim-Holland het volgende:
DOUWE BEDANKT, DOUWE BEDANKT, DOUWE DOUWE DOUWE BEDANKT!!![]()
JE WAS GEWELDIG!!!!! EN DAT BLIJF JE OOK!
BEDANKT VOOR JE GEWELDIGE TOFFE INZET![]()
DE WERELD LIGT VOOR JE OPEN! letterlijk
The stage is your's![]()
Ik pinkte twee jaar geleden een traantje weg bij het grote onrecht.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens mij zijn mensen ook oprecht boos vanwege dit flutfestival.
Er zijn ook mensen die iets geven om de Pan-Amerikaanse wielerkoersen, elke gek zijn gebrek.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens mij zijn mensen ook oprecht boos vanwege dit flutfestival.
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:L1lR3d twitterde op zondag 15-05-2016 om 00:44:13I joked that Ukraine's singer looked tortured by Putin but I think she might be now reageer retweet
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die iets geven om de Pan-Amerikaanse wielerkoersen, elke gek zijn gebrek.
Owowowowquote:Op zondag 15 mei 2016 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die iets geven om de Pan-Amerikaanse wielerkoersen, elke gek zijn gebrek.
Mensen die 'gwn dom daaaag' typen neem ik hun mening niet van serieus.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef Nexum het volgende:
mensen die oekraine niet goed vinden zijn gwn dom daaaag
en nee kom niet met je is mijn smaak jou smaak telt voor geen ene flkkr doei
Jessica Alba is een gedrocht.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |