Eerlijk gezegd verwacht ik bij het publiek minder dan bij de juryleden, dus we zullen nog wel verder wegzakken...quote:Op zondag 15 mei 2016 00:24 schreef iBenny het volgende:
Ik had toch wel verwacht dat we iets meer uit de jurystemmen hadden gehaald
zij komt uit Slecht-Korea, ook wel Zuid-Korea genoemd, goed dat zij gevlucht isquote:
Waarom?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee. Het wordt waarschijnlijk in Duitsland georganiseerd.
nou dat is niet eens zeker, want het kan ook gewoon Duitsland worden.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Katoenplukkert het volgende:
TWEEDE PLEK WORDT HOST MENSNE
DAT GEZEIK DAT WE NAAR SYDNEY MOETEN
Zo zong wel goed, maar niet op plek 1quote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Wimperkruller het volgende:
Australië zong ook echt goed! Maar het was echt een saai nummer. Lijkt me wel een sympathieke vrouw.
Zoals juristen die niet weten dat ze moeten stemmen maar wel voorzitter zijn?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
Je verwacht toch enige kunde bij de vakjury ipv dat politiek gestem.
Meer tijdens de uitzending. Was 25, nu 45.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Je had bij elkaar iets van 10 euro ingezet toch?
Het blijft gewoon in europa hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 00:24 schreef MakkieR het volgende:
Australië kan een hoop verdienen met alle visums volgend jaar
Wat heb jij tegen kangoeroes? Dat zijn geweldig toffe beesten. Als je kangoeroes als huisdier zou kunnen houden, had ik ze meteen in huis genomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |