Het bericht schiet de Volendammer in het verkeerde keelgat en dat laat hij merken ook.twitter:leonbroekx twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 18:19:54Nu al zin in.. Jan Smit die commentaar geeft op artiesten die wél teksten hebben met meer dan zes lettergrepen per zin.. #esf16 #Eurovision reageer retweet
bijt hij van zich af.twitter:JanSmit twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 19:02:36Voorlopig heb ik meer platen verkocht dan alle deelnemers bij elkaar! Veel plezier vanavond! #SlowDown https://t.co/C5J3aV5oKf reageer retweet
'quote:
twitter:leonbroekx twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 19:15:15@JanSmit kun je vast een hoop gastendoekjes voor kopen dan.. #esf16 reageer retweet
Dat dus. Heb niks met Jan Smit, maar zijn reactie vind ik niet bozig, maar snedig. En dan gaat die Leon persoonlijk worden.quote:Op zondag 15 mei 2016 09:50 schreef MisterMaster het volgende:
Kinderachtig mannetje die leonbroekx. Ook nog op de man spelen met iemand zijn privè leven. Stumper. Ben benieuwd wat hij al heeft gepresteerd buiten andere mensen afzeiken.
Precies. Ik vind Jan er eigenlijk best grappig op reageren, het komt mij iig niet over alsof hij boos is ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2016 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus. Heb niks met Jan Smit, maar zijn reactie vind ik niet bozig, maar snedig. En dan gaat die Leon persoonlijk worden.
quote:Op zondag 15 mei 2016 09:50 schreef MisterMaster het volgende:
Kinderachtig mannetje die leonbroekx. Ook nog op de man spelen met iemand zijn privè leven. Stumper. Ben benieuwd wat hij al heeft gepresteerd buiten andere mensen afzeiken.
Eigenlijk zeggen deze 2 quotes alles wel.quote:Op zondag 15 mei 2016 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus. Heb niks met Jan Smit, maar zijn reactie vind ik niet bozig, maar snedig. En dan gaat die Leon persoonlijk worden.
Maar dat is geen Telegraaf stylequote:Op zondag 15 mei 2016 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dus de TT kan "Jan Smit pareert snedig" worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |