Kanker kneus wil ik niet zeggen. Maar beetje klieren mag altijd...quote:Op zondag 15 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kom doodnormaal over.
Maar als jij fotos gaat lekken ben je gewoon een kankerkneus
Maar weet je zelf ook wel, prima is het nu weer klaar
Fokkie verlaag je nou niet naar zijn niveau, hap niet zoquote:Op zondag 15 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kom doodnormaal over.
Maar als jij fotos gaat lekken ben je gewoon een kanjerkneus
Maar weet je zelf ook wel, prima is het nu weer klaar
Beetje klieren is wat anders dan met iemands privacy fuckenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kanker kneus wil ik niet zeggen. Maar beetje klieren mag altijd...
Dat is het leukequote:Op zondag 15 mei 2016 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fokkie verlaag je nou niet naar zijn niveau, hap niet zo
Was wel spannend op eind, dacht wel dat rusland toen zou winnen.quote:
Was wel ultiem genot kan niet wachten tot volgend jaar.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was wel spannend op eind, dacht wel dat rusland toen zou winnen.
Maar wat veel verassingen zeg, aussie eerst op 1. Polen die opeens in top 10 stond etc etc
Nou moet je eigenlijk bekennen dat ik die foto's gewoon heel geil vind en ze met iedereen wou delen.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje klieren is wat anders dan met iemands privacy fucken
Maargoed, niet meer doen dus
Ik heb hongerquote:Op zondag 15 mei 2016 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fokkie verlaag je nou niet naar zijn niveau, hap niet zo
Ja idk volgens mijn vader was het beter om mij volledig Nederlands te leren. Verder weet ik het ook niet..quote:Op zondag 15 mei 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als je moeder van '68 is.
Dan spreekt ze sowieso goed Pools, als ze hoogopgeleid is Duits/Russisch of beide.
Waarom heeft ze je dat niet geleerd
Wat een onzin.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja idk volgens mijn vader was het beter om mij volledig Nederlands te leren. Verder weet ik het ook niet..
maar dan expect je the expectedquote:Op zondag 15 mei 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Expect the unexpected met ESF manmanman
Dat kan ik me voorstellen. Vooral mn scheve ogen wonden je enorm op zeker?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou moet je eigenlijk bekennen dat ik die foto's gewoon heel geil vind en ze met iedereen wou delen.![]()
Tosti kan geen kwaadquote:Op zondag 15 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb honger
Nee maargoed, buiten dat iedereen al wist hoe ik eruit zag doe je dat gewoon niet
Deep, very deep.quote:
Ahw, daar moet je niet onzeker over zijn. Iedereen is mooi zoals die is..quote:Op zondag 15 mei 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Vooral mn scheve ogen wonden je enorm op zeker?
Ik ben een half poolquote:Op zondag 15 mei 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Een Pool die geen Pools spreekt.
Dat is als een Turk die geen Turks spreekt.
Dat kan niet.
Dan had Duitsland moeten winnenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Deep, very deep.
Nee gewoon zo denken: het meest lelijke liedje waarvan je verwacht dat het niet zou winnen, gaat winnen.
quote:Op zondag 15 mei 2016 01:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ahw, daar moet je niet onzeker over zijn. Iedereen is mooi zoals die is..
Ukrainquote:
Prima nummertje hoorquote:
Waardeloos nummertje man.quote:
Dat hele songfestival slaat toch nergens opquote:Op zondag 15 mei 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima nummertje hoor
Mja, hij is wel echt een kwal eerste klas ja
Ben je al is in Auswitszh geweestquote:Op zondag 15 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waardeloos nummertje man.
Vooral voor iemand die als een van de weinige muziek talent heeft.
Njaa, het zijn altijd wel wat simplistidche nummers die ze zingen toch?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waardeloos nummertje man.
Vooral voor iemand die als een van de weinige muziek talent heeft.
En als je dan een artiest weet te strikken die iets kan, moet je hem niet zo'n kut nummer laten zingen.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Njaa, het zijn altijd wel wat simplistidche nummers die ze zingen toch?Je hoeft geen hoogstaande muziek teverwachten op ESF
Zelfde als het voetbal bij Feyenoordquote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Njaa, het zijn altijd wel wat simplistidche nummers die ze zingen toch?Je hoeft geen hoogstaande muziek teverwachten op ESF
que?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Vorige zomer hadden ze er douches opgehangen omdat het zo warm was.
Zelden zo gelachen.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:
godverquote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Vorige zomer hadden ze er douches opgehangen omdat het zo warm was.
Zelden zo gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |