ja ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben net thuis, dus heb het meeste gemist, maar Rusland verdient het stiekem wel te winnen met zo'n stage production. Ik ben onder de indruk
Al die stukken waar die op gaat staan en aan hangt, je kan gewoon niet zien hoe dat is opgebouwd. Is eigenlijk de winnaar van vorig jaar on steroidsquote:
Ja, echt heel knap gedaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al die stukken waar die op gaat staan en aan hangt, je kan gewoon niet zien hoe dat is opgebouwd. Is eigenlijk de winnaar van vorig jaar on steroids
Nee toch? Beter dan kroatiequote:
Ja, voordat ie volume maakte zeg maarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee toch? Beter dan kroatie
Eensquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben net thuis, dus heb het meeste gemist, maar Rusland verdient het stiekem wel te winnen met zo'n stage production. Ik ben onder de indruk
Fuck hemquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
volgend jaar gewoon mr polska feestje laten maken
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://speld.nl/2016/05/1(...)songfestivalstemmen/
hij is leukquote:
Idioten kunnen ook leuk zijn.quote:
Hij maakt polen belachelijk. Hopelijk raakt ie zn stem kwijtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Idioten kunnen ook leuk zijn.
Polen: Hardwerkende mensen die houden van alcohol, maar niet van Rusland. Toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij maakt polen belachelijk. Hopelijk raakt ie zn stem kwijt
Vond Zweden wel leuk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Cyprus en Rusland zijn enige leuke nummers tot nu toe.
Zweden vond ik vooral heel erg nikszeggend. Saai en veilig.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond Zweden wel leuk.
Cyprus vond ik niets
Oostenrijk is mijn favo. Lief leuk meisje ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zweden vond ik vooral heel erg nikszeggend. Saai en veilig.
Zit ik naar een 80s clip te kijken?quote:
nee ik kijk die onzin ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:49 schreef Toto69 het volgende:
Ben ik echt de enige die die zooi niet kijkt
Fucking chill tochquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit ik naar een 80s clip te kijken?
Hm, hoor het nu voor het eerst.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oostenrijk is mijn favo. Lief leuk meisje ook
Ik ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
ik vind het echt niks voor inso om dit te kijken
dat heb ik ook weleens bij mensen die naar ESF kijkenquote:
En het dan stiekem heel leuk vindenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:00 schreef Sked het volgende:
[..]
dat heb ik ook weleens bij mensen die naar ESF kijken
maar die gebruiken het als excuus om de hele week hartstikke cynisch te doen
Ik las pikverslaafdenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi jongens en meisjes, pilverslaafden, alcoholdrinkers.
Lekker naar het ESF aan het kijken?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las pikverslaafden
Maar dar zal wel komen omdat je die hier ook kan vinden
Cyprus staat 18de geloof ik bij de bookies.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Even kleine voorspelling op basis van de korte clipjes
Rusland wint, Cyprus tweede en Zweden,Frankrijk of Douwe Bobkapsel 3de
Italie wel cute meisje
Hm wel erg laag want je had wel gelijk over het nummerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cyprus staat 18de geloof ik bij de bookies.
Zou grote upset zijn.
Douwe 14e bij booksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Even kleine voorspelling op basis van de korte clipjes
Rusland wint, Cyprus tweede en Zweden,Frankrijk of Douwe Bobkapsel 3de
Italie wel cute meisje
Nah, straks alleen de uitslag.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker naar het ESF aan het kijken?
Hoezoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
ik vind het echt niks voor inso om dit te kijken
Is toch allemaal al afgelopen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik heb naar voetbal gekeken. Had geen zin in het ESF.
ik vind esf meer voor huismoedersquote:
O iedereen die ik ken van mijn leeftijd kijkt welquote:
Ik vind eerder SBS6/RTL4-programma's op een zaterdagavond voor huismoeders.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O iedereen die ik ken van mijn leeftijd kijkt wel
Ik vind esf sublieme tv
Ah, naja een echte crack pakt die ook nog wel eventjes mee allemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste ronden in het buitenland. Volgende week alleen nog bekerfinales.
Alles mag op zaterdagquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind eerder SBS6/RTL4-programma's op een zaterdagavond voor huismoeders.
Barcelona en Real Madrid speelden om 17:00, dus daar was een schakelkanaal van. Even gekeken hoe Athletic Bilbao plek vijf veiligstelde, Sevilla wel met een B-elftal maar dat mocht de pret niet drukken. En even hard gelachen om AC Milan, zeer trieste club geworden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, naja een echte crack pakt die ook nog wel eventjes mee allemaal
Nee broederliefde - ik loer derquote:
gadverdammequote:
Omg sofquote:
Hoe doet Strootman het weer?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barcelona en Real Madrid speelden om 17:00, dus daar was een schakelkanaal van. Even gekeken hoe Athletic Bilbao plek vijf veiligstelde, Sevilla wel met een B-elftal maar dat mocht de pret niet drukken. En even hard gelachen om AC Milan, zeer trieste club geworden.
iedereen helemaal losquote:
Ik zag hem een zeer goede assist geven, ook al is het Milan, op de 0-1.quote:
huh hoezoquote:
Koekoekquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag hem een zeer goede assist geven, ook al is het Milan, op de 0-1.
https://my.mixtape.moe/qlieyw.mp4
Op wat voor odd had je gepaktquote:
Netjesquote:
Jezusquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij sloot nu op 1.364 en nu suspended
Ik heb hem op 1.40 nog snel opgevist volgens mij, ik ben sinds gisteren op unibetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij sloot nu op 1.364 en nu suspended
Paar weken van te voren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezushoe lang van te voren had je hem gezet dan? Hoe wist je uberhaupt dat daar zoveel valse pp lag?
Denk dat jij wel aardige winsten kan maken met voetbal. Zet je je tips ook online?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem op 1.40 nog snel opgevist volgens mij, ik ben sinds gisteren op unibet
Darten ga ik me ook op toeleggenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat jij wel aardige winsten kan maken met voetbal. Zet je je tips ook online?
Ik heb ooit paar 100 gepakt door een combo van jou op dars hahaquote:
Ik moet het ook nog een beetje leren, hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit paar 100 gepakt door een combo van jou op dars haha
And the final 12 bullits go toquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
![]()
![]()
![]()
Boomziboom, boomzibam, say hello to islam
Nu volgns mijquote:
vind het heel dom dat ze weer mee mogen doenquote:
Ukraine wintquote:
quote:
Alleen Ukraine top 3 goed toch?quote:
You win some, you lose somequote:
Geeft het toch extra tintje he met betten. Erg verleidelijke trigger is datquote:
O nee, ik zie dat totaal los van elkaar eigenlijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geeft het toch extra tintje he met betten. Erg verleidelijke trigger is dat
Dat was echt bizar jaquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb er ook niet echt een gevoel bij, de bets.
Vond het vooral leuk hoe hoog Polen nog kon eindigen
Australie gaat echt nergens over maargoedquote:
All about the moneyquote:Op zondag 15 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Australie gaat echt nergens over maargoed
Pff, ik heb de politiek onderschat.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het complot heeft ons in de portemonnee getroffen.
Vond Belgie ook 3xx niks. Ook zoveel punten nogquote:Op zondag 15 mei 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Het was namelijk simpelweg 3x niks.
Terwijl Australie niet mijn smaak was , maar nog wel iets was.
4 (!)quote:Op zondag 15 mei 2016 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo krijg je één punt uit de vakjury en zo sta je hoog in het linkerrijtje.
ahahah heb jij ooit zapiekanka buiten polen getjaptquote:Op zondag 15 mei 2016 01:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel baas maar vind het niet typisch Pools ofzo
Nee eig niet maar ja tis gwn stokbrood ofzo met champignons kaas en nog wat anders idkquote:Op zondag 15 mei 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah heb jij ooit zapiekanka buiten polen getjapt
Sowieso vind Poolse keuken sowieso niet super super lekker. Die rode bieten soep wel.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eet alleen zapiekanka als ik bij mn tante op bezoek ben hoor, en die studeert nog.
barszczquote:Op zondag 15 mei 2016 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Sowieso vind Poolse keuken sowieso niet super super lekker. Die rode bieten soep wel.
Ja wel is dat nou dat tortellini achtig? Weet dat niet uit m'n hoofd joh.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu relevante vragen.
Kan je moeder een beetje pierogi maken
Jij moet eens een jaartje naar Poolse school worden gestuurd.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel is dat nou dat tortellini achtig? Weet dat niet uit m'n hoofd joh.
Die vind ik wel chill.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
barszcz
ben je gek in je kop ahh mattie
quote:Op zondag 15 mei 2016 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel is dat nou dat tortellini achtig? Weet dat niet uit m'n hoofd joh.
ja zijn moeder heeft hem niet betrokken in de poolse cultuur en taalquote:Op zondag 15 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]___
Jij bent volgens mij net zo Pools als Mr Polska
alsin, niet dus
Dat je uberhaupt nog op mij durft te reagerenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]___
Jij bent volgens mij net zo Pools als Mr Polska
alsin, niet dus
Durft?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nog op mij durft te reageren
Vind dat ook niet erg btwquote:Op zondag 15 mei 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoewel ik wel vrij zeker ben dat het een Pool is.
Enorm verkaasd.
Ben totaal Nederlands opgevoed dus voel me meer Nederlanders als Pool hoor, alhoewel Polen ook wel baas is.quote:
Fuck dat.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ben totaal Nederlands opgevoed dus voel me meer Nederlanders als Pool hoor
Die is zo zieligquote:
Hoeveel spreek je het.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ach ja achter af miss wel. Had wel graag de Poolse taal beter willen beheersen.....
Gelukkig ben jij het goeie voorbeeld wat betreffend volwassenheid he, beetje privacy schenden, fotootjes lekken. Wat dat betreft kan ik nog wel van je volwassenheid leren jaquote:
Ik ben nog maar 17 dan mag het.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het goeie voorbeeld wat betreffend volwassenheid he, beetje privacy schenden, fotootjes lekken. Wat dat betreft kan ik nog wel van je volwassenheid leren ja
Al die films he. Marley & Me, Hachi, tranentrekkersquote:
Spreek je moeder aan.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja echt amper.. maar wel beetje matig in Polen
Oke manquote:
Hachi nog niet bekeken. Volgende week maar als mijn tranen niet gehoord worden door het vele regen buitenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die films he. Marley & Me, Hachi, tranentrekkers
Bedankt hou van jou. Ik moet je toegeven het was niet echt hoog wat ik deed, maaar tis gewoon de persoon als jou die het hem doetquote:
1968quote:Op zondag 15 mei 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spreek je moeder aan.
Vraag dr of ze je Pools leert.
Uit welk jaar is ze.
quote:Op zondag 15 mei 2016 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hachi nog niet bekeken. Volgende week maar als mijn tranen niet gehoord worden door het vele regen buiten
De persoon als jou ja? Want je kent me zo goed of?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bedankt hou van jou. Ik moet je toegeven het was niet echt hoog wat ik deed, maaar tis gewoon de persoon als jou die het hem doet
Nee maar hoe je gewoon overkomtquote:Op zondag 15 mei 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De persoon als jou ja? Want je kent me zo goed of?
Ik kom doodnormaal over.quote:
Kanker kneus wil ik niet zeggen. Maar beetje klieren mag altijd...quote:Op zondag 15 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kom doodnormaal over.
Maar als jij fotos gaat lekken ben je gewoon een kankerkneus
Maar weet je zelf ook wel, prima is het nu weer klaar
Fokkie verlaag je nou niet naar zijn niveau, hap niet zoquote:Op zondag 15 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kom doodnormaal over.
Maar als jij fotos gaat lekken ben je gewoon een kanjerkneus
Maar weet je zelf ook wel, prima is het nu weer klaar
Beetje klieren is wat anders dan met iemands privacy fuckenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kanker kneus wil ik niet zeggen. Maar beetje klieren mag altijd...
Dat is het leukequote:Op zondag 15 mei 2016 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fokkie verlaag je nou niet naar zijn niveau, hap niet zo
Was wel spannend op eind, dacht wel dat rusland toen zou winnen.quote:
Was wel ultiem genot kan niet wachten tot volgend jaar.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was wel spannend op eind, dacht wel dat rusland toen zou winnen.
Maar wat veel verassingen zeg, aussie eerst op 1. Polen die opeens in top 10 stond etc etc
Nou moet je eigenlijk bekennen dat ik die foto's gewoon heel geil vind en ze met iedereen wou delen.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje klieren is wat anders dan met iemands privacy fucken
Maargoed, niet meer doen dus
Ik heb hongerquote:Op zondag 15 mei 2016 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fokkie verlaag je nou niet naar zijn niveau, hap niet zo
Ja idk volgens mijn vader was het beter om mij volledig Nederlands te leren. Verder weet ik het ook niet..quote:Op zondag 15 mei 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als je moeder van '68 is.
Dan spreekt ze sowieso goed Pools, als ze hoogopgeleid is Duits/Russisch of beide.
Waarom heeft ze je dat niet geleerd
Wat een onzin.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja idk volgens mijn vader was het beter om mij volledig Nederlands te leren. Verder weet ik het ook niet..
maar dan expect je the expectedquote:Op zondag 15 mei 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Expect the unexpected met ESF manmanman
Dat kan ik me voorstellen. Vooral mn scheve ogen wonden je enorm op zeker?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou moet je eigenlijk bekennen dat ik die foto's gewoon heel geil vind en ze met iedereen wou delen.![]()
Tosti kan geen kwaadquote:Op zondag 15 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb honger
Nee maargoed, buiten dat iedereen al wist hoe ik eruit zag doe je dat gewoon niet
Deep, very deep.quote:
Ahw, daar moet je niet onzeker over zijn. Iedereen is mooi zoals die is..quote:Op zondag 15 mei 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Vooral mn scheve ogen wonden je enorm op zeker?
Ik ben een half poolquote:Op zondag 15 mei 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Een Pool die geen Pools spreekt.
Dat is als een Turk die geen Turks spreekt.
Dat kan niet.
Dan had Duitsland moeten winnenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Deep, very deep.
Nee gewoon zo denken: het meest lelijke liedje waarvan je verwacht dat het niet zou winnen, gaat winnen.
quote:Op zondag 15 mei 2016 01:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ahw, daar moet je niet onzeker over zijn. Iedereen is mooi zoals die is..
Ukrainquote:
Prima nummertje hoorquote:
Waardeloos nummertje man.quote:
Dat hele songfestival slaat toch nergens opquote:Op zondag 15 mei 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima nummertje hoor
Mja, hij is wel echt een kwal eerste klas ja
Ben je al is in Auswitszh geweestquote:Op zondag 15 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waardeloos nummertje man.
Vooral voor iemand die als een van de weinige muziek talent heeft.
Njaa, het zijn altijd wel wat simplistidche nummers die ze zingen toch?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waardeloos nummertje man.
Vooral voor iemand die als een van de weinige muziek talent heeft.
En als je dan een artiest weet te strikken die iets kan, moet je hem niet zo'n kut nummer laten zingen.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Njaa, het zijn altijd wel wat simplistidche nummers die ze zingen toch?Je hoeft geen hoogstaande muziek teverwachten op ESF
Zelfde als het voetbal bij Feyenoordquote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Njaa, het zijn altijd wel wat simplistidche nummers die ze zingen toch?Je hoeft geen hoogstaande muziek teverwachten op ESF
que?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Vorige zomer hadden ze er douches opgehangen omdat het zo warm was.
Zelden zo gelachen.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:
godverquote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Vorige zomer hadden ze er douches opgehangen omdat het zo warm was.
Zelden zo gelachen.
Het was in Polen halve zomer 35-40.quote:
Heil Polenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was in Polen halve zomer 35-40.
Toen hadeen ze douches bij de ingang opgehangen ter veerkoeling.
Dat viel totaal verkeerd.
Dat is ook beetje onhandig gedaanquote:Op zondag 15 mei 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was in Polen halve zomer 35-40.
Toen hadeen ze douches bij de ingang opgehangen ter veerkoeling.
Dat viel totaal verkeerd.
Yoso tochquote:
Ja tot er een paar Nederlanders omvallen omdat ze niet tegen een landklimaat kunnenquote:
You only shower oncequote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja tot er een paar Nederlanders omvallen omdat ze niet tegen een landklimaat kunnen
Doe je jezelf toch niet aan man, kan je beter finale van de play offs mee pakkenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Morgen moet ik om 10 uur ofzo in de bus zitten naar Almelo
Is oost polen zo warm danquote:Op zondag 15 mei 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoewel het in west-polen nog wel goed te doen is.
Ja supporter hequote:Op zondag 15 mei 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je jezelf toch niet aan man, kan je beter finale van de play offs mee pakken
Ik douche gewoon elke dag hoor ;s ;ssquote:
Heb 1x strenge winter mee gemaakt. Waren de deuren vast ge vriestquote:Op zondag 15 mei 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel droger en warmer dan bij jullie ja.
Hoeveel was.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb 1x strenge winter mee gemaakt. Waren de deuren vast ge vriest
Hahahah buiten toen iets van -15 en binnen idkquote:Op zondag 15 mei 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel was.
En was het toen 30 graden binnen?
Poh kan wel echt op Poolse vrouwen vallen manquote:Op zondag 15 mei 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel was.
En was het toen 30 graden binnen?
quote:Op zondag 15 mei 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit -32 meegemaakt in Polen.
En toen had mijn oma alles tot +30 opgestookt binnen.
Zat je binnen in shirtje enzo
In Polen stoken ze alles maximaal op in de winter.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]LEkker als je dan naar buiten moest. 60 graden verschil
Weet niet hoe warm het toen binnen was.. maar warm zat.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Polen stoken ze alles maximaal op in de winter.
Dat kunnen ze wel jaquote:Op zondag 15 mei 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groot gelijk wel. Waarom in de kou zitten als je in de warmte kan zittenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je ooit een Pools meisje geneukt?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel ja
Word je toch niet vrolijk van
Beter dan mensen die hun verwarming niet aanzetten uit besparing.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel ja
Word je toch niet vrolijk van
+ 30 binnenshuis is wel vies hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Groot gelijk wel. Waarom in de kou zitten als je in de warmte kan zitten
Poolse vrouwen voelen bij mij altijd toch een beetje als familiequote:Op zondag 15 mei 2016 01:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Poh kan wel echt op Poolse vrouwen vallen man
Dat doet mijn tante en dan alleen het haardvuur aanquote:Op zondag 15 mei 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan mensen die hun verwarming niet aanzetten uit besparing.
verwarming + haardvuur sowieso rond kerst.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat doet mijn tante en dan alleen het haardvuur aan
Nee, heb jij ooit een Colombiaans meisje geneukt?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb je ooit een Pools meisje geneukt?
Jaquote:Op zondag 15 mei 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, heb jij ooit een Colombiaans meisje geneukt?
Die was half Spaans half Colombiaansquote:Op zondag 15 mei 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, heb jij ooit een Colombiaans meisje geneukt?
In dat dorp waar je woont?quote:
Een paar jaquote:Op zondag 15 mei 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan moet je naar buiten.
En dan neemt iedereen een paar borrels.
Is niet zo gek, nee.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Een paar jawas daar bij de buren van mijn oma zat een 10-jarig jochie aan de wodka.
Weet wel dat het vrij normaal is maar als nog vergeleken met Nederland.
Als mijn oma wietje ziet.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel bijzonder mijn oma doet totaal niet moeilijk over wiet roken.
Ja mijne niet..quote:Op zondag 15 mei 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als mijn oma wietje ziet.
Gelijk vlakke hand pats pats.
Mijn ouders ook gewoon vlakke hand.quote:
Mijn Poolse moeder is veels te liefquote:Op zondag 15 mei 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ouders ook gewoon vlakke hand.
Nou ja.
matka dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |