Misschien is je kat blij dat je haar niet keelt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Blijkbaar vindt mijn kat dit wel leuk, ze kan haar hoofd niet van tv houden
Hou je DM in de gaten. ik zal eens kijken voor je.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
werkt niet op telefoon, haha, en ik heb niet eens een iPhone. echt, in wat voor tijd leven we.alles kan, maar niks mag
Hmmm ik zou geen artiest kunnen noemenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pax, wat ik voor Laura heb hé.. bij welke artiest heb jij ook een soortgelijke gevoel?
Oh, ik dacht dat je op het wooohohohohoo ohohohoho doelde wat ze in werkelijk elk nummer doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lijkt oprecht op every teardrop
HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is je kat blij dat je haar niet keelt.
nee, tuurlijk nietquote:
Nick van der Veldenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmmm ik zou geen artiest kunnen noemen
Wel een leuke voetballer
Vertel!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmmm ik zou geen artiest kunnen noemen
Wel een leuke voetballer
Modequote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:20 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dat met al die tattoos en piercings?
Vergeet de rare kapsels niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:20 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dat met al die tattoos en piercings?
ohquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je op het wooohohohohoo ohohohoho doelde wat ze in werkelijk elk nummer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |