SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Iets te veel slaapkamergymnastiek?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:54 schreef Fietsertje70 het volgende:
Waarom nou net dat ene balkje?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)07-kuipertjeswal-13/
Ik snap het probleem nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:54 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wel eens kunnen inderdaad, het lijken gewoon twee bedden naast elkaar met enkele deken erover. Lijkt me niet relax als dat gaat schuiven, wil je je partner knuffelen zak je ineens in de dieptequote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien om de spleet tussen de bedden minder te maken?
Je kan toch dekmatrassen kopen zodat er geen spleet is? En de fabrikant van die bedden zal toch ook wel iets eleganter oplossingen hebben? Ik neem aan dat zij niet de enige zijn die aan slaapkameracrobatiek doen.quote:
Er ligt nog een balkje ondr het anderenbed.mer staat een box in de woonkamer. Ik denk dat ze het bed verhoogd hebben ivm de zwangerschap. En voor de foto vergeten zijn alle balkjes weg te pakken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:54 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan zijn dat haar kant nog verhoogd is om het uit bed stappen wat makkelijker te makenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:20 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Er ligt nog een balkje ondr het anderenbed.mer staat een box in de woonkamer. Ik denk dat ze het bed verhoogd hebben ivm de zwangerschap. En voor de foto vergeten zijn alle balkjes weg te pakken.
Ik mag hopen dat er een rem op die wielen zit.....quote:
Ik zie al jaren palletbedden voorbij komenquote:Op zondag 15 mei 2016 13:32 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Om op een stel pallets te slapen?
Mwoah, helemaal normaal is het (vind ik) ook weer niet
Je loopt wel een beetje achter op de trends op woongebied, hequote:Op zondag 15 mei 2016 13:32 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Om op een stel pallets te slapen?
Mwoah, helemaal normaal is het (vind ik) ook weer niet
Ik lees inderdaad geen woonblaadjesquote:Op zondag 15 mei 2016 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je loopt wel een beetje achter op de trends op woongebied, he.
En patio als je het mij vraagt. Erg kleurrijk inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Een binnenplaats bij zo'n huis![]()
[ afbeelding ]
Of is het een dakterras?![]()
[ afbeelding ]
Elvisfans inclusief een Gitaar
[ afbeelding ]
Wel een vrolijk huis
SPOILER: sidenoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef Forbry het volgende:
Het is een patio. Daarnaast hebben die woningen ook nog wel een tuin.
Wij zijn op dit moment op zoek naar een ander (koop)huis en kijken vooral in Utrecht/Amersfoort en omgeving, maar óók in Almere en zijn al een paar keer een woning van dit type tegengekomen en ze trokken nogal de aandacht.![]()
Ik weet (nog) niet wat ik ervan vind. Aan de ene kant spuuglelijk (te clownesk), aan de andere kant toch ook wel heel origineel en vrolijk. Bovendien, erg ruim voor de (in mijn ogen lage prijs die ze gemiddeld voor die woningen vragen (déze is helemaal goedkoop, de meesten zijn wel iets duurder). Almere is sowieso een hele creatieve stad qua woningbouw vind ik. Zeker niet altijd even mijn smaak, maar al die variatie vind ik op zich toch wel heel gedurfd en geinig. Overigens, nog het grootste minpunt van déze woningen vind ik dat ze vlakbij een bedrijventerrein liggen...Ik heb noodgedwongen even in Almere gewoond en ik vond het vreselijk. Maar whatever floats your boat, toch? Je krijgt in ieder geval veel meer woonoppervlak voor het hutje waar je in Amsterdam dezelfde prijs voor betaalt en daar valt ook wat voor te zeggenSPOILER: sidenoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |