Je hebt al jaren geen muggenbult gehad?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
mijn muggenbult jeukt
ik heb dit al jaren niet meegemaakt
wat irritant
Ja ik heb er elke zomer max. 5 maar die jeukten nooitquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt al jaren geen muggenbult gehad?
Knap
weet je wie er vorige week voor mijn huis stond?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Toto69 het volgende:
jezus tyf op met die protestmarsen hiero
recht voor mn huis ook echt
je ex/quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
weet je wie er vorige week voor mijn huis stond?
Dit is zoiets als in New Orleans gaan wonen en klagen over Mardi Gras.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Toto69 het volgende:
jezus tyf op met die protestmarsen hiero
recht voor mn huis ook echt
neequote:
Ik vind t prima dat ze willen lanterfanten maar doe dat ff 0.5 km verderopquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is zoiets als in New Orleans gaan wonen en klagen over Mardi Gras.
die wielrennerquote:
Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind t prima dat ze willen lanterfanten maar doe dat ff 0.5 km verderop
Die heet geen van de molenquote:
ohquote:
tomvan de molenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
weet je wie ik vorige week een hand heb gegeven toto
omg fokkie pleasequote:
nee de koningquote:
Ik kan geen frans gvdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
omg fokkie please![]()
!!!!!
vertaal die naam eens
my godquote:
Frans is een kuttaal joh mis je niks aanquote:
je kent toch moulin rougequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frans is een kuttaal joh mis je niks aan
Ja, dat is waar inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
je kent toch moulin rouge
is toch een rode molen dat er op dat gebouw staat
pff pff
hij lijkt me een vriendelijke jongenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
je kent toch moulin rouge
is toch een rode molen dat er op dat gebouw staat
pff pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |