jep, maar wel uitdagend en je kan er veel kanten mee op (de meeste van alle economische studies dacht ik? en je kan makkelijk in t buitenland ermee) dus vandaarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Lijkt me ook deels we een kut studie
Met rechten kun je ook buitenland. Naar de antillen ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:19 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
jep, maar wel uitdagend en je kan er veel kanten mee op (de meeste van alle economische studies dacht ik? en je kan makkelijk in t buitenland ermee) dus vandaar
niet omdat je veel geld gaat verdienen, nee grapje dat ook duh
ahahahahha jaa alleen daarheen, maar niet naar andere landen hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:20 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Met rechten kun je ook buitenland. Naar de antillen ofzo
Zou ook graag Jamiaca gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:20 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ahahahahha jaa alleen daarheen, maar niet naar andere landen hoor
Beetje naar die dancehall en reggae party's en blowen en rum zuipenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
jaaa ik ook of hawaii
maar dat komt door rocket power
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:24 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
duh drm gedraag ik me extra probleemallochtoon zodat die bozer wordt
ja ik ben daar een beetje te jong voor, maar lijkt me wel van die feesten als je 21 bent ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Beetje naar die dancehall en reggae party's en blowen en rum zuipen
Ben je gek ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja ik ben daar een beetje te jong voor, maar lijkt me wel van die feesten als je 21 bent ofzo
en rum is best nasty, maar het doet zn werk
Rum is 40%quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:27 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
rum is 80% ik huil dan hoor
ik vind alle drank vies tho
ik vind whiskey wel nicequote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:27 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Rum is 40%
Ik lust alle drank, zelfs jenever en whisky
Likeur vind ik sws te zoetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ik vind whiskey wel nice
en blue curacoaioaioaio
Op feesten altijd gewoon baco of bierquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
DROPSHOT![]()
![]()
![]()
![]()
maar tbh nooit meer als dat er is, ga ik gegarandeerd k.o
Dat is het probleem van Nederlandse vrouwen. Denken dat ze heel wat zijn, maar ze zijn het niet.quote:
bahbahbah bierquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Op feesten altijd gewoon baco of bier
Heinekenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:33 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
bahbahbah bier
gadverdamme
als er iets smerig is he, smaakt naar slootwater
en nee ik heb het echt vaak geproefd enz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |