Augustus duurt nog wel ffquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga op groepsreis in Augustus, er gaat nog niemand anders mee dan ik. Straks gaat ie niet door
Ja, en stond ook op website dat ze het meteen laten weten als ze denken dat het niet doorgaat. Maar vind ook gewoon beetje spannendquote:
Wat voor groepsreis is het ? Alle leeftijden gewoon?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en stond ook op website dat ze het meteen laten weten als ze denken dat het niet doorgaat. Maar vind ook gewoon beetje spannend
Ik heb echt helemaal alleen gereisd, wat prima te doen is als je jezelf kunt vermaken, maar als de plek waar je heen gaat leuk is is prima te doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en stond ook op website dat ze het meteen laten weten als ze denken dat het niet doorgaat. Maar vind ook gewoon beetje spannend
Neen, singlereis 23-35 jaarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor groepsreis is het ? Alle leeftijden gewoon?
Ja, alleen reizen trekt me echt totaal niet. Heb er wel over nagedacht omdat het veel makkelijker is.. maar lijkt me gewoon niks. Kan me best voorstellen dat wanneer ik het gewoon zou doen het allemaal best prima en leuk is, maar mweh.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal alleen gereisd, wat prima te doen is als je jezelf kunt vermaken, maar als de plek waar je heen gaat leuk is is prima te doen.
Dus: Ga niet naar Riga.
Single reis heeft niks te maken met single zijn ofzo verder he.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Je zou maar als 23 jarigerd aanpappen met 35jarige ;s
ga ik doenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Zie het probleem niet tbh.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
12 jaar is wel veel leeftijdsverschil. Maar hey als het werkt, wie ben ik dan om erover te oordelenquote:
Lekker toyboy wat je jong houdtquote:
Hardop gelachen, ik las het verkeerd ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Single reis heeft niks te maken met single zijn ofzo verder he.
snapjequote:
ja, preciesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
12 jaar is wel veel leeftijdsverschil. Maar hey als het werkt, wie ben ik dan om erover te oordelen
[..]
Lekker toyboy wat je jong houdt
[..]
Hardop gelachen, ik las het verkeerd ja.je bedoeld gewoon single van alleen reizen
![]()
Ik ook, maar ik had allemaal pepertjes en frambozen buiten staan. Mijn AH moestuintjes zijn half aan het doodgaan vgmquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Doperwten plantje toch weer binnen neer gezet
Bij van die mensen waarbij het onzeker is of ze al uit de puberteit zijn snap ik de twijfel wel. Twee volwassenen /care.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef Crip het volgende:
mensen zijn zo gefixeerd op leeftijd tering man.
Dit is de enige die het heeft overleefd. Hij is al goed aan het groeien.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had allemaal pepertjes en frambozen buiten staan. Mijn AH moestuintjes zijn half aan het doodgaan vgm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |