Tot op zekere hoogtequote:
Dat streefdoel van 5KG is afgelopen maandag al behaald na 3 weken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou toch eens met een streefdoel van 5kg beginnen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
cuuuuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie van mn nieuwe jurkieOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Is ook tokkiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, spijkerbroeken zijn ook wel lastig, maar goed zoeken. Joggingbroeken is echt tokkie
kan wel, zou eerder zwart doenquote:
Sof heeft wel verstandquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet dat ik er verstand van heb, maar ik heb wel altijd een mening.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is ook tokkieMaar ik kan op dit moment niet veel anders aan, spijkerbroeken kan ik wel dragen, maar ik blijf hijsen, en ze zitten matig en blegh
Eerst maar ff 10-15 kilo eraf en dan ga ik wel weer shoppen voor wat goede spijkerbroeken.
Mijn hele levensstijl omgooien ga ik NIET doen, dat is het enige eigenlijk. Voor de rest wil ik alles doen om af te vallen, maar ik ga niet mijn hele levensstijl omgooien. Heb mezelf al voor genomen zo min mogelijk te snacken, niet meer te eten na 8 uur en max 1x per maand (En dan ook alleen als het "moet") Naar de snackbar te gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Want ik wil niet vervelend zijn, maar als je al begint met wat je allemaal niet wil doen.
dan eet je nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn hele levensstijl omgooien ga ik NIET doen, dat is het enige eigenlijk. Voor de rest wil ik alles doen om af te vallen, maar ik ga niet mijn hele levensstijl omgooien. Heb mezelf al voor genomen zo min mogelijk te snacken, niet meer te eten na 8 uur en max 1x per maand (En dan ook alleen als het "moet") Naar de snackbar te gaan.
* Klinkt vreemd "Alleen omdat het moet" Maar zoals A.S maandag is er niets anders in de buurt waar je wat kan eten dan een snackbarketen. Op dat festival terrein hebben ze geen gezonde shit
Zou ik ook niet doen, nee. Als die levensstijl je 50kg overgewicht heeft bezorgd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:18 schreef MrBradge het volgende:
Mijn hele levensstijl omgooien ga ik NIET doen,
Ja, dat is leuk zo`n riem.quote:
lol wtfffquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn hele levensstijl omgooien ga ik NIET doen, dat is het enige eigenlijk. Voor de rest wil ik alles doen om af te vallen, maar ik ga niet mijn hele levensstijl omgooien. Heb mezelf al voor genomen zo min mogelijk te snacken, niet meer te eten na 8 uur en max 1x per maand (En dan ook alleen als het "moet") Naar de snackbar te gaan.
* Klinkt vreemd "Alleen omdat het moet" Maar zoals A.S maandag is er niets anders in de buurt waar je wat kan eten dan een snackbarketen. Op dat festival terrein hebben ze geen gezonde shit
maar dan ga je nu afvallen om vervolgens weer aan te komen, of hoe had je dit bedacht danquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |