Niet zo lang geleden was Rusland dat ook al, en toen stuurden wij de Toppers om een statement te maken (althans, dat was geen serieuze inzending, toch?).quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:22 schreef GayGuy het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat Douwe wint, maar het zou toch eengillet zijn als rusland wint, en gastland word van het grootste homofeest ter wereld word
Hij zal wel moeten, denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:26 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Zingt Douwe weer oorspronkelijke tekst?
Zou wel moeten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:26 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Haha, dat was letterlijk wat ik dacht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:30 schreef Em31 het volgende:
Hoe klaar moet je wel niet met je eigen nummer zijn na deze twee weken
En van de grapjes van de presentatoren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:30 schreef Em31 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het met pulp zoals die troep uit Azerbeidzjan of Zweden veel sneller is dan met echte muziek en echte muzikanten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:30 schreef Em31 het volgende:
Douwe Bob mag slotzin niet aanpassen in finale -anders mogelijk diskwalificatie of boetequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:26 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik zit echt zo te wachten tot er een keer een presentator komt die zo de kaartjes en autocue van zich af gooit en het goed doet. Maar de enige die ik kan bedenken die dat goed kan, is Robert Downey jr en ik zie ff niet in wat die op het ESF moet doenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En van de grapjes van de presentatoren.
Gisteren bij de juryshow kon een van de esfXtra hoofden de hele openingsspeech van Petra woord voor woord meepraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |