quote:Vrijdag 13 mei
18:30 MVV Maastricht - De Graafschap
19:45 Go Ahead Eagles - VVV Venlo
19:45 FC Eindhoven - NAC Breda
20:45 Almere City FC - Willem II
Maandag 16 mei
12:30 De Graafschap - MVV Maastricht
14:30 VVV-Venlo - Go Ahead Eagles
14:30 NAC Breda - FC Eindhoven
16:45 Willem II - Almere City FC
Donderdag 19 mei
18:30 NAC Breda/FC Eindhoven - Almere City/Willem II
19:45 VVV/Go Ahead - MVV/De Graafschap
Zondag 22 mei
12:30 MVV/De Graafschap - VVV/Go Ahead
16:45 Almere City/Willem II - NAC Breda/FC Eindhoven
Graafschap moet erin blijven. Makkelijk zat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel jammer dat GAE en De Graafschap het niet allebei kunnen redden
Ja, maar GAE en De Graafschap was helemaal genot geweestquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Graafschap moet erin blijven. Makkelijk zat.
Nog liever Willem II dan een sfeerloos sportpark als die van Almere of Eindhoven..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik wil eigenlijk. Zolang het maar geen WII is.
Sparta en De Graafschap zijn al genot(mocht de Graafschap erin blijven).quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar GAE en De Graafschap was helemaal genot geweestHopen op NAC dan maar.
Ja, maar dat is cultgenotquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog liever Willem II dan een sfeerloos sportpark als die van Almere of Eindhoven..
GAE volgend jaar dan maarquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sparta en De Graafschap zijn al genot(mocht de Graafschap erin blijven).
Als PEC er maar weer van gaat winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
GAE volgend jaar dan maarAls Excelsior weer eens degradeert.
Dat vind ik juist geen cult. Dan heb je weer een vreselijk kunstgrasveld erbij en weer een club die loopt te jammeren over investeren in technische hulpmiddelen.quote:
Bizar dat almere supporters zich geen seconde hebben laten horen toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog liever Willem II dan een sfeerloos sportpark als die van Almere of Eindhoven..
Jammer dat Sked er niet is om zijn gal te spuienquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:56 schreef Tchock het volgende:
Wat is Achenteh toch een verschrikkelijk matige voetballer.
Ik zag voldoende beelden van zingende supporters van Almerequote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bizar dat almere supporters zich geen seconde hebben laten horen toch?
Constant W2 liederen.
Wat zijn dat voor supporters?
Ik vond hem bij PEC echt niet zó slecht, maar bij zowel Vitesse als Willem II is het echt beschamend.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat Sked er niet is om zijn gal te spuien
Zingen ze mee met liederen van W2 dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag voldoende beelden van zingende supporters van Almere
quote:
Ik vind het ook wel een geinig clubje, spelen leuk voetbal. Voor mij absoluut geen must dat ze promoveren, maar ik zou er verder ook weinig problemen mee hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:58 schreef Tchock het volgende:
Iedereen hier haat Almere nogal maar ik vind het juist wel leuk, zo'n stunt. Niemand verwacht dat ze promoveren. Twee jaar geleden stonden ze nog allerlaatste van alle profclubs.
Mogen een jaartje genieten, dan er weer uit met minder dan 15 punten. Wel vermakelijk.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
W2 wel echt kut uit de rust gekomen zeg...
Tering ja. Balletje op de paal net.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
"Wat zat er in de thee?", zou mijn pa zeggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Tering ja. Balletje op de paal net.
Tegenwoordig is het 'zat er niks in de thee of zo?"quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Wat zat er in de thee?", zou mijn pa zeggen.
Ze zijn al een tijdje zeker van de nacompetitie door het winnen van de periodetitel , zal ook wel meespelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jupiler League Play-offs is iets heel anders dan wat je in de competitie doet.
Go Ahead en De Graafschap promoveerden als nummer zes. Allemaal zo relatief.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze zijn al een tijdje zeker van de nacompetitie door het winnen van de periodetitel , zal ook wel meespelen.
Wat zijn de stats eigenlijk qua positie op de ranglijst en aantal promoties?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Go Ahead en De Graafschap promoveerden als nummer zes. Allemaal zo relatief.
Wie nog meer, behalve Litmanen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:14 schreef Caland het volgende:
Sommige mensen wilden Hupperts bij Ajax zien
Nog steeds wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:14 schreef Caland het volgende:
Sommige mensen wilden Hupperts bij Ajax zien
Misschien dat GGMM hier zelf ook wat over zou kunnen zeggen. Hij is van harte uitgenodigd in het topicquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
GGMM schijnt ook een groot fan te zijn.
GGMM is laf.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
GGMM schijnt ook een groot fan te zijn.
Als assistent?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:27 schreef Pascalus het volgende:
Als GGMM hier vandaag niet post dan is het bevestigd dat hij Hupperts graag bij Ajax zou zien.
Ik kan een man zonder mediatraining ook wel waarderen. Beter dan die jankers die niks durven te zeggen. Bang voor hun imago.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 03:31 schreef hafcfan het volgende:
Ik wil nog ff zeggen dat ik sinds vandaag Smeets fan ben. Een man met een mening waardeer ik zeer en hij hd groot gelijk. Kut Limburg
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 03:31 schreef hafcfan het volgende:
Ik wil nog ff zeggen dat ik sinds vandaag Smeets fan ben. Een man met een mening waardeer ik zeer en hij hd groot gelijk. Kut Limburg
Meestal zijn het wel prima wedstrijden inderdaad, maar goed wie weet valt het mee en zijn het maar een paar plekkenquote:Op maandag 16 mei 2016 11:31 schreef Boma het volgende:
Zonde dat het nog niet zo leeft. De returns zijn itt de heen-wedstrijden meestal wel het kijken waard, al is het alleen maar vanwege de spanning.
Als je de opstelling naar de buitenwereld communiceert door alleen de voornamen te noemen kan ik het moeilijk serieus nemen. Derhalve juich ik voor De Graafschapquote:
Het blijven Limburgers. Laten we niet teveel verwachten.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je de opstelling naar de buitenwereld communiceert door alleen de voornamen te noemen kan ik het moeilijk serieus nemen. Derhalve juich ik voor De Graafschap
Dat zullen de MVV-fans wel zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt Smeets nou steeds uitgefloten?
Omdat MVV tokkiesquote:Op maandag 16 mei 2016 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt Smeets nou steeds uitgefloten?
Je had niet door dat ze een beetje mad zijn omdat ie scoorde?quote:Op maandag 16 mei 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft hij ze aangedaan? Is MVV verlaten strafbaar?
Oh, ik was dan vast in gedachten verzonken.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Je had niet door dat ze een beetje mad zijn omdat ie scoorde?
Interviewtje daarna met Smeets was wel genot. Overigens geef ik hem volledig gelijk, daar niet vanquote:Op maandag 16 mei 2016 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Je had niet door dat ze een beetje mad zijn omdat ie scoorde?
Nee, maar die mensen zijn nogal debiel. De Graafschap ontsnaptquote:Op maandag 16 mei 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft hij ze aangedaan? Is MVV verlaten strafbaar?
Gezelligquote:Op maandag 16 mei 2016 12:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen idee waarom, maar ik heb dit schouwspel ook aangezet.
Omdat er denk ik niets anders te doen is.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen idee waarom, maar ik heb dit schouwspel ook aangezet.
Ik had een paar wedstrijden uit de Brasileirao in de download staan om mezelf te plezieren, maar ik ben er achter gekomen dat 100% van de wedstrijden van gisteravond in 0-0 zijn geëindigd, dus dat laat ik achterwege.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er denk ik niets anders te doen is.
quote:Op maandag 16 mei 2016 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had een paar wedstrijden uit de Brasileirao in de download staan om mezelf te plezieren, maar ik ben er achter gekomen dat 100% van de wedstrijden van gisteravond in 0-0 zijn geëindigd, dus dat laat ik achterwege.
quote:Op maandag 16 mei 2016 12:54 schreef Tagliano het volgende:
En dan komt Mexicanobakker straks weer juichen voor MVV ook
Nu krijgen we die act weer. MVV het nieuwe Cambuurquote:Op maandag 16 mei 2016 12:54 schreef Tagliano het volgende:
En dan waarschijnlijk nog de plaatselijke FC als troefquote:Op maandag 16 mei 2016 12:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu krijgen we die act weer. MVV het nieuwe Cambuur
Dan hef ik mijn account op en emigreer ik naar Lyon.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan waarschijnlijk nog de plaatselijke FC als troef
Wanneer doe je dat precies?quote:Op maandag 16 mei 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hef ik mijn account op en emigreer ik naar Lyon.
Deze noteer ik evenquote:Op maandag 16 mei 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hef ik mijn account op en emigreer ik naar Lyon.
Ah, allebei. Ja die kans is wel bijzonder kleinquote:Op maandag 16 mei 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als MVV en FC Eindhoven promoveren, ja.
Ik ben er.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:54 schreef Tagliano het volgende:
Als MVV nog een keer scoort, moet de De Graafschap er twee maken en dat is ook niet onmogelijk te noemen.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, allebei. Ja die kans is wel bijzonder klein
Gezelligquote:
Wel met de B-garnituur voorin, maar dan nog is het niet onmogelijk neequote:Op maandag 16 mei 2016 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als MVV nog een keer scoort, moet de De Graafschap er twee maken en dat is ook niet onmogelijk te noemen.
Parzysek en Peters zijn niet overdreven slecht.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel met de B-garnituur voorin, maar dan nog is het niet onmogelijk nee
Daaromquote:Op maandag 16 mei 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Parzysek en Peters zijn niet overdreven slecht.
Ik stel voor dat wij nu goed gaan toeteren op de Vijverbergquote:
Was HER - GRO nog leuk? Ik zat naar Maxgod te kijken dus heb het gemistquote:Op maandag 16 mei 2016 13:09 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen dus alvast vaststellen dat dit geen verlenginggenot wordt
Het was oprecht een topshowquote:Op maandag 16 mei 2016 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was HER - GRO nog leuk? Ik zat naar Maxgod te kijken dus heb het gemist
Stijn kan bevestigen dat deze commentator er geen reet van kanquote:Op maandag 16 mei 2016 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens de commentator was het een zwakke voorzet of zo.
Is dit Ron de Rijk?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stijn kan bevestigen dat deze commentator er geen reet van kan
Bij wedstrijden in de Primera Divison is hij vreselijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stijn kan bevestigen dat deze commentator er geen reet van kan
Ik kan mij ook nog wel de nodige wedstrijdjes van Sparta en NAC herinnerenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij wedstrijden in de Primera Divison is hij vreselijk.
2, 4, 6 lijkt mequote:Op maandag 16 mei 2016 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de CAC te zien op FOX 1 of FOX 2?
Lijkt me ook ja, helaas. Dat heb ik namelijk nietquote:
Mario vindt het een prima voorzet. Dit bewijst mijn gelijkquote:Op maandag 16 mei 2016 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens de commentator was het een zwakke voorzet of zo.
Mario maakt veelte weinig grapjes vandaag. De lachbroek kan weer uit in ieder geval.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mario vindt het een prima voorzet. Dit bewijst mijn gelijk
Op zich had hij wel een punt, maar je kon wel van kilometers aan zien komen dat hij het weer even aanhaaldequote:
Met een geweldige mentaliteit en instelling kun je echt ver komen.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich had hij wel een punt, maar je kon wel van kilometers aan zien komen dat hij het weer even aanhaalde
Daar zijn genoeg voorbeelden van bekendquote:Op maandag 16 mei 2016 13:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met een geweldige mentaliteit en instelling kun je echt ver komen.
Eensquote:Op maandag 16 mei 2016 13:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg voorbeelden van bekend
Ik vind het alleen een beetje jammer dat het bij iedere ploeg die niet presteert aan de mentaliteit ligt, volgens Jan
Dat niet gewoon kunnenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga mij weer bezig houden met het fantastische computerprogramma genaamd MATLAB.
prachtig programmaquote:Op maandag 16 mei 2016 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga mij weer bezig houden met het fantastische computerprogramma genaamd MATLAB.
Die Croux is wel een leuke speler van MVV, jammer dat de spits er werkelijk niks van kan ondanks zijn stoere tattoo'squote:
en werkerquote:Op maandag 16 mei 2016 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Croux is wel een leuke speler van MVV, jammer dat de spits er werkelijk niks van kan ondanks zijn stoere tattoo's
Ah een verdediger. Dat is wel een verklaring waarom ik hem nog bijna tot niet heb gezien tegen dit De Graafschap.quote:
Je zou denken dat het een verdediger is die spitsquote:Op maandag 16 mei 2016 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Croux is wel een leuke speler van MVV, jammer dat de spits er werkelijk niks van kan ondanks zijn stoere tattoo's
Lyon komt steeds dichterbijquote:Op maandag 16 mei 2016 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrees nog dat dit misgaat voor de Graafschap
Van der Hoorn is daadwerkelijk een wereldspits naast deze motorisch gestoorde persiflage op een spits.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je zou denken dat het een verdediger is die spits
Mwa, die houdt het spel wel op daar waar die Croux echt vooruit denkt.quote:
Ik moet wat verzekeringspremies uitrekenen op basis van data.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat niet gewoon kunnenWat moet je doen?
Fijn programma ja.quote:
Ik heb nog liever Ramon Zomer in de spits.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Hoorn is daadwerkelijk een wereldspits naast deze motorisch gestoorde persiflage op een spits.
Zomer lijkt mij wel een lul.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Ramon Zomer in de spits.
MVV had ook al rood moeten hebben. Niet zeiken.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:55 schreef asco het volgende:
Achterlijkevidioot. Tuig. Schorem. Riggelvolk.
En daar was daadwerkelijk contact. Niet dat het deze tackle beter maakt hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MVV had ook al rood moeten hebben. Niet zeiken.
j0rdii zou spreken over een intentiefluiterquote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daar was daadwerkelijk contact. Niet dat het deze tackle beter maakt hoor.
Tsja, veel huurlingen en het duurde erg lang voordat ze op elkaar in gespeeld waren. Vooral achterin houdt (hield) het niet over.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:00 schreef Ludacriss het volgende:
Als MVV heel het seizoen zo had gespeeld hadden ze voor de titel mee kunnen doen. Snap dan niet waar het eerder in het seizoen niet liep.
Doe maar niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:03 schreef Adames het volgende:
Wat zou dat prachtig zijn, de geusselt weer als eredivisie stadion.
Ik blijf dromen
Aanvallende middenvelder/Spits ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:05 schreef Tagliano het volgende:
Is Bannink een spits ja? Dacht middenvelder
Heb je die gast niet zien koppen deze wedstrijd? Perfecte voorzetten belanden alsnog bij de cornervlagquote:Op maandag 16 mei 2016 14:08 schreef Tagliano het volgende:
Waarom MVV die ballen niet richting Verheijdt knalt snap ik ook niet helemaal. Zeker wanneer ze toch al vastgezet worden
Dat was vrij knap jaquote:Op maandag 16 mei 2016 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je die gast niet zien koppen deze wedstrijd? Perfecte voorzetten belanden alsnog bij de cornervlag
Tattoo'squote:Op maandag 16 mei 2016 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Om eerlijk te zijn straalt Verheijdt niets uit waarvan je denkt: ''Dat is een voetballer''
Lijkt eerder of hij jaarlijks meedoet aan de sterkste man van Nederlandquote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Mvv komt de winst vandaag wel toe.
[..]
Tattoo's
Je moet Limburg dan ook zien als een soort tbs-kliniek.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat hebben die mensen in het MVV-vak een gevaarlijke blik in hun ogen.
Wel een Hagenees in hart en nieren inclusief een Midden-Noord verleden maar ik denk toch niet dat dit de opvolger van Havenaar is/wordtquote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt eerder of hij jaarlijks meedoet aan de sterkste man van Nederland
Als er iemand verdiende te winnen was het toch zeker MVV. Zou zeer onterecht en jammer zijn als DG doorgaat over twee wedstrijden. Hopen op een goal voor MVV dus.quote:
Ik had niet het gevoel dat MVV veel kansen creëerde. Het meest imponerende wat ik heb gezien is een schot van Verheijdt uit de beweging (klinkt spannend) in de 93e minuut.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als er iemand verdiende te winnen was het toch zeker MVV. Zou zeer onterecht en jammer zijn als DG doorgaat over twee wedstrijden. Hopen op een goal voor MVV dus.
Zeer onterecht valt ook wel mee. Gaat gelijk op.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als er iemand verdiende te winnen was het toch zeker MVV. Zou zeer onterecht en jammer zijn als DG doorgaat over twee wedstrijden. Hopen op een goal voor MVV dus.
Palletsjouwer.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een Hagenees in hart en nieren inclusief een Midden-Noord verleden maar ik denk toch niet dat dit de opvolger van Havenaar is/wordt
Ben niet helemaal objectief. Heb een hekel aan DG.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeer onterecht valt ook wel mee. Gaat gelijk op.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ben niet helemaal objectief. Heb een hekel aan DG.
Inclusief fancy oorbelquote:Op maandag 16 mei 2016 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is officieel. Verheijdt heeft een ooievaar op zijn rug.
[ afbeelding ]
Het verhaal wordt steeds mysterieuzer.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja lastig. Altijd zo'n knuffelclub voor heel Nederland, maar tot de toevallig promotie was het er een behoorlijke puinhoop en zaten er twee wekelijks 2500 mensen. Heb er niks mee.quote:
Wel één van de leukste uitpotjes. Van mij mogen ze erin blijven.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja lastig. Altijd zo'n knuffelclub voor heel Nederland, maar tot de toevallig promotie was het er een behoorlijke puinhoop en zaten er twee wekelijks 2500 mensen. Heb er niks mee.
oh jee. Dat maakt een carrière bij ajax voor hem extra moeilijkquote:Op maandag 16 mei 2016 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah, voor Sparta is MVV toch net wat leuker.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel één van de leukste uitpotjes. Van mij mogen ze erin blijven.
Maakt mij eigenlijk weinig uit wie er van de drie promoveert. Allemaal ploegen die wat te bieden hebben en niet zo grauw en grijs zijn qua alles eromheen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel één van de leukste uitpotjes. Van mij mogen ze erin blijven.
waarom voor spartaquote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah, voor Sparta is MVV toch net wat leuker.
Zou het niet weten. Ben ik net iets te jong voor.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah, voor Sparta is MVV toch net wat leuker.
Venlo was ook altijd wel genot.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk weinig uit wie er van de drie promoveert. Allemaal ploegen die wat te bieden hebben en niet zo grauw en grijs zijn qua alles eromheen.
Alweer een kenner gespot hoor. Het kan niet op de laatste dagenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:10 schreef Tagliano het volgende:
Tarfi ragt hem altijd of de kruising in of het stadion uit
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alweer een kenner gespot hoor. Het kan niet op de laatste dagen
ah tofquote:Op maandag 16 mei 2016 14:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bevriende supportersverenigingen, vooraf is een onderlinge wedstrijd.
Daarnaast is Maastricht natuurlijk een stuk leuker dan Doetinchem. Erg zonde dat MVV niet wint.quote:
Even kijken of ze nog wat spelers klaar kunnen stomenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik durf te stellen dat De Graafschap gaat degraderen.
ben meer overtuigd dat WII gaat degraderen eigenlijk..quote:Op maandag 16 mei 2016 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap speelt opvallend slecht tegen directe concurrentie in de Eredivisie. Nu ook zeer moeizaam tegen MVV.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben meer overtuigd dat WII gaat degraderen eigenlijk..
Als ze zo de finales in gaan wel ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Bevriende derbys zijn nooit leukquote:Op maandag 16 mei 2016 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
prachtig toch. Gelijk twee derbies op het hoogste niveau erbij
Nou ja Peeters vertrekt natuurlijk en er is een aantal spelers gehuurd die eventueel vertrekken natuurlijk. Daarnaast moet er wel een goede spits bij, maar met Labylle er weer bij wordt de verdediging al wat sterker. In ieder geval goed dat ze er weer een beetje bij horen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:25 schreef Ludacriss het volgende:
Als MVV dit team deels bij elkaar weet te houden dan spelen ze volgend jaar mee voor de titel.
Inderdaad. Heb je je SCC al verlengd?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:28 schreef Ludacriss het volgende:
Gelukkig dat Sparta de playoffs drama niet meer hoeft te ondergaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |