quote:Vrijdag 13 mei
18:30 MVV Maastricht - De Graafschap
19:45 Go Ahead Eagles - VVV Venlo
19:45 FC Eindhoven - NAC Breda
20:45 Almere City FC - Willem II
Maandag 16 mei
12:30 De Graafschap - MVV Maastricht
14:30 VVV-Venlo - Go Ahead Eagles
14:30 NAC Breda - FC Eindhoven
16:45 Willem II - Almere City FC
Donderdag 19 mei
18:30 NAC Breda/FC Eindhoven - Almere City/Willem II
19:45 VVV/Go Ahead - MVV/De Graafschap
Zondag 22 mei
12:30 MVV/De Graafschap - VVV/Go Ahead
16:45 Almere City/Willem II - NAC Breda/FC Eindhoven
Graafschap moet erin blijven. Makkelijk zat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel jammer dat GAE en De Graafschap het niet allebei kunnen redden
Ja, maar GAE en De Graafschap was helemaal genot geweestquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Graafschap moet erin blijven. Makkelijk zat.
Nog liever Willem II dan een sfeerloos sportpark als die van Almere of Eindhoven..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik wil eigenlijk. Zolang het maar geen WII is.
Sparta en De Graafschap zijn al genot(mocht de Graafschap erin blijven).quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar GAE en De Graafschap was helemaal genot geweestHopen op NAC dan maar.
Ja, maar dat is cultgenotquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog liever Willem II dan een sfeerloos sportpark als die van Almere of Eindhoven..
GAE volgend jaar dan maarquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sparta en De Graafschap zijn al genot(mocht de Graafschap erin blijven).
Als PEC er maar weer van gaat winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
GAE volgend jaar dan maarAls Excelsior weer eens degradeert.
Dat vind ik juist geen cult. Dan heb je weer een vreselijk kunstgrasveld erbij en weer een club die loopt te jammeren over investeren in technische hulpmiddelen.quote:
Bizar dat almere supporters zich geen seconde hebben laten horen toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog liever Willem II dan een sfeerloos sportpark als die van Almere of Eindhoven..
Jammer dat Sked er niet is om zijn gal te spuienquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:56 schreef Tchock het volgende:
Wat is Achenteh toch een verschrikkelijk matige voetballer.
Ik zag voldoende beelden van zingende supporters van Almerequote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bizar dat almere supporters zich geen seconde hebben laten horen toch?
Constant W2 liederen.
Wat zijn dat voor supporters?
Ik vond hem bij PEC echt niet zó slecht, maar bij zowel Vitesse als Willem II is het echt beschamend.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat Sked er niet is om zijn gal te spuien
Zingen ze mee met liederen van W2 dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag voldoende beelden van zingende supporters van Almere
quote:
Ik vind het ook wel een geinig clubje, spelen leuk voetbal. Voor mij absoluut geen must dat ze promoveren, maar ik zou er verder ook weinig problemen mee hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:58 schreef Tchock het volgende:
Iedereen hier haat Almere nogal maar ik vind het juist wel leuk, zo'n stunt. Niemand verwacht dat ze promoveren. Twee jaar geleden stonden ze nog allerlaatste van alle profclubs.
Mogen een jaartje genieten, dan er weer uit met minder dan 15 punten. Wel vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |