SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De favorieten volgens de bookmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor)spellen:
FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule
FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito
FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen
Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
• Vincenzo Nibali
• Mikel Landa
• Steven Kruijswijk
• Domenico Pozzovivo
• Jean-Christophe Peraud
• Jakob Fuglsang
• Przemysław Niemiec
• Maxime Monfort
• Alejandro Valverde
• Andrey Amador
• Johan Esteban Chaves
• Rigoberto Urán Urán
• Tom Dumoulin
• Ilnur Zakarin
• Primo¸ Roglič
• Twan Castelijns
• Leopold König
• Rafał Majka
• Ryder Hesjedal
• Sergey Firsanov
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zeg het maar jongons!
Met Tom in het roze:
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Nederlands en Frans.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik las op de FB-pagina van Sporza wat reacties van Belgen die trots waren op hun 'perfect tweetalige landgenoot'
twitter:MorenoHofland twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 17:31:42Having a bad day at a day like this is %#$&¤/¤😡😓 but that's also cycling. Next time better! reageer retweet
Hij spreekt toch prima Nederlands en Frans?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik las op de FB-pagina van Sporza wat reacties van Belgen die trots waren op hun 'perfect tweetalige landgenoot'
ook omdat ze maar eens moeten zien 9 man op het WK te krijgen..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt wel een dilemma wie mee te nemen (of voor wie te rijden) naar Qatar voor de Duitsers op deze manier.
Ik kan niet wachten tot Dylan zich gaat wagen met Gaviria.quote:
Weddenschapje afsluiten?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Dylan zich gaat wagen met Gaviria.
Ik kijk al uit naar Groenewegen die vééééél te vroeg wordt uitgespeeld in de Tour de France. Daar hadden ze bij Rabo al een handje van.quote:
Is wel de koning van de Strade Bianchequote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
WielerFlits noemt Fabian Cancellara als topfavoriet voor morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt, maar hoezeer ik het hem ook gun, Fabian is niet in vormquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is wel de koning van de Strade Bianche
Lijkt me weer wat beter te worden dan aan het begin van de ronde, maar zal morgen niet meedoen om de winst inderdaad, tenzij in de vlucht..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoezeer ik het hem ook gun, Fabian is niet in vorm
Dit is ook een echte klim. Zelfs in topvorm is dit voor Fabian te zwaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoezeer ik het hem ook gun, Fabian is niet in vorm
Hofland haalt wel ereplaatsen in WT-koersen. Zoveel kunnen dat niet zeggen, zelfs niet de door bepaalde FOK!-leden bejubelde Groenewegen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:56 schreef TLC het volgende:
Het is mij een groot raadsel wat LJ met Hofland moet, een middelmatige wielrenner met geen enkele toegevoegde waarde voor de ploeg in deze ronde.
twitter:s_kruijswijk twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 21:32:08Hotels zijn dik in orde deze Giro, @bramtankink heeft weer mazzel. De prinsessenkamer geloot!👸 https://t.co/EqgUVMhfGo
reageer retweet
Weerbericht zal morgen wss nog 10x veranderen, voordat we het echt weten. Wat regen zou wel vet zijn voor het eindequote:
Wel jammer dat Froome en Wiggins niet meedoen. Had ze graag op zo'n glibberig zandweggetje zien dalen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Weerbericht zal morgen wss nog 10x veranderen, voordat we het echt weten. Wat regen zou wel vet zijn voor het einde
De afdaling is wel verhardquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel jammer dat Froome en Wiggins niet meedoen. Had ze graag op zo'n glibberig zandweggetje zien dalen.
Jammerquote:
Dat was echt geniaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer![]()
Maargoed, Wiggins ging 2/3 jaar geleden op keurige asfaltweggetjes ook niet heel vloeiend naar beneden.
Sky bazen geven geen fuck om afdalingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was echt geniaal.
Die Britse wielergoden zijn echt zulke anti-wielrenners.
Greipel zal wel kopman nummer 1 worden. Kittel heeft nog nooit wat serieus gewonnen van boven de 250km en laat Degenkolb eerst maar weer eens 110% fit wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt wel een dilemma wie mee te nemen (of voor wie te rijden) naar Qatar voor de Duitsers op deze manier.
Rijdt die Schumacher nog altijd jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Mijn ultieme Duitse team voor Qatar.
1. Andre Greipel
2. Marcel Kittel
3. John Degenkolb
4. Robert Forster
5. Linus Gerdemann
6. Marcus Fothen
7. Danilo Hondo
8. Stefan Schumacher
9. Frank Dittrich
Gisteren tijdens de eerste rit van de Ronde van Iran nog vierde geworden zelfs.quote:
Won dit jaar al de Tour du Maroc dus hij weet wat het is om in de woestijn te rijden.quote:
Dit team gaat gewoon vanaf start direct demarreren en ploegentijdrit houden naar finish PCM-stylequote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:15 schreef Mani89 het volgende:
1. Andre Greipel
2. Marcel Kittel
3. John Degenkolb
4. Robert Forster
5. Linus Gerdemann
6. Marcus Fothen
7. Danilo Hondo
8. Stefan Schumacher
9. Frank Dittrich
Daarvoor mist dit team toch wel duidelijk een Sinkewitz.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit team gaat gewoon vanaf start direct demarreren en ploegentijdrit houden naar finish PCM-style
Ik mis de tempobeulen uwe peschel en Michael rich voor het eerste deel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:15 schreef Mani89 het volgende:
1. Andre Greipel
2. Marcel Kittel
3. John Degenkolb
4. Robert Forster
5. Linus Gerdemann
6. Marcus Fothen
7. Danilo Hondo
8. Stefan Schumacher
9. Frank Dittrich
Wat is je ultieme team voor Nederland?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:15 schreef Mani89 het volgende:
1. Andre Greipel
2. Marcel Kittel
3. John Degenkolb
4. Robert Forster
5. Linus Gerdemann
6. Marcus Fothen
7. Danilo Hondo
8. Stefan Schumacher
9. Frank Dittrich
Klopt, maar ik dacht dat het naar aanleiding van zijn interview in het Engels was. Maar kan best dat het over Nederlands/Frans ging inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij spreekt toch prima Nederlands en Frans?
Daar was ik ook allang uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is je ultieme team voor Nederland?
Wie vormen de Groenewegen train?
Wat vind jij van de Nippo-Fantini bash?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar was ik ook allang uit.
SPT / [Wielrennen] #233 - Sky GODEN.
twitter:faustocoppi60 twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 12:07:28Tom Dumoulin for RAI, moments ago: "I will go full-gas on the climb." It's on! #giro reageer retweet
Ik moest er hartelijk om lachen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Nippo-Fantini bash?
Een van mijn favoriete cyclingnews users, ik was verrast dat hij nog niet in mijn lijst stond.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor meer volgtips kun je me altijd DM'en hoor, Mani.
Cunego voor de chasse patat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Pedroso het volgende:
Wellens zal wel weer in de kopgroep van de dag zitten, punten halen voor de bergtrui.
Ik vind Wellens maar een laffe renner want durft niet eens voor een klassement te rijden, hij kiest voor de makkelijke weg door zich lekker een paar dagen op minuten te laten rijden. Helaas gaat Gesink straks in de TDF op de zelfde manier rijden, gedwongen door een paar media en wielervolgers die niet inzien wat een wereldprestatie een 6e plaats in de grootste wielerwedstrijd van het jaar is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Pedroso het volgende:
Wellens zal wel weer in de kopgroep van de dag zitten, punten halen voor de bergtrui.
Dinsdag is ook een tricky etappe. Al denk ik niet dat ie daar een minuut op de Zakarins van deze wereld gaat verspelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:26 schreef Zwansen het volgende:
Dumoulin sowieso tot etappe 12 in het roze? Vanaf dan wordt het serieus qua hoogtemeters.
Wellens een laffe rennerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:33 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ik vind Wellens maar een laffe renner want durft niet eens voor een klassement te rijden, hij kiest voor de makkelijke weg door zich lekker een paar dagen op minuten te laten rijden. Helaas gaat Gesink straks in de TDF op de zelfde manier rijden, gedwongen door een paar media en wielervolgers die niet inzien wat een wereldprestatie een 6e plaats in de grootste wielerwedstrijd van het jaar is.
Maar, Wellens is geen klassementsrenner.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:33 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ik vind Wellens maar een laffe renner want durft niet eens voor een klassement te rijden, hij kiest voor de makkelijke weg door zich lekker een paar dagen op minuten te laten rijden. Helaas gaat Gesink straks in de TDF op de zelfde manier rijden, gedwongen door een paar media en wielervolgers die niet inzien wat een wereldprestatie een 6e plaats in de grootste wielerwedstrijd van het jaar is.
Uiteraard, maar ik schep er een vreemd genoegen in om me altijd een middagje te ergeren aan Herbert. Zoals een user hier een tijdje geleden opmerkte: "Herbert is de personificatie van alles wat er mis is met de NOS"quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:33 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Loller.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:33 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ik vind Wellens maar een laffe renner
Ik kan er nog wel een paar opnoemen die dat predicaat verdienenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik schep er een vreemd genoegen in om me altijd een middagje te ergeren aan Herbert. Zoals een user hier een tijdje geleden opmerkte: "Herbert is de personificatie van alles wat er mis is met de NOS"
Het is maar hoe je het bekijkt !quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wellens een laffe renner.
Gelachen.
[..]
[..]
Dit is echt een uitstekende troll.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:33 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Hij is te weinig klimmer om klassementen te gaan rijden. Of is Kittel ook laf omdat ie niet voor het klassement durft te rijden?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:36 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Laf dat hij niet voor een klassement durft te rijden. Snap je ?
Kittel moet gewoon niet zeuren, twintig kilo afvallen en met de beste omhoog.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is te weinig klimmer om klassementen te gaan rijden. Of is Kittel ook laf omdat ie niet voor het klassement durft te rijden?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:50 schreef forzaudinese het volgende:
Bram heeft ook lekker geslapen afgelopen nacht.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hart van goud die Tankink.twitter:Carlos_Verona twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 21:47:05When you lose your two bottles because a bump in the road and a rival gives you his second one... Only in #cycling. Thank you @bramtankink ! reageer retweet
[..]
Nou, nou je kunt ook overdrijven.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]![]()
Wellens is 24 en heeft al een mooier palmares dan Gesink.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]![]()
Wellens is 24 en heeft al een mooier palmares dan Gesink.
Niet meer zo dikke Danny doet samen net Joris commentaar dus toch wel een kleine reden om zo af en toe naar de NOS te kijkenquote:
Ik probeer eigenlijk te zeggen heb wat meer respect voor een Gesink/Mollema/Kruijswijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is te weinig klimmer om klassementen te gaan rijden. Of is Kittel ook laf omdat ie niet voor het klassement durft te rijden?
Nederland heeft vooral kleurloze aanklampers die nooit iets toevoegen aan een koers. Ben er maar trots op.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:50 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk te zeggen heb wat meer respect voor een Gesink/Mollema/Kruijswijk.![]()
Een top 10 rijden in een grote ronde blijft gewoon een grote prestatie, 3 weken op goed niveau rijden is moeijlijker dan wat Wellens doet. Iedereen heeft zijn specialiteit en de Nederlanders hebben gewoon veel renners die dat goed kunnen, 3 weken goed zijn in een grote ronde.
Ik ben blij dat wij in Nederland klassement renners hebben dat maakt een grote ronde van 3 weken volgen namelijk een stuk leuker !quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland heeft vooral kleurloze aanklampers die nooit iets toevoegen aan een koers. Ben er maar trots op.
Vind jij Breakaway Bert ook al zo'n laffe renner?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:53 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij in Nederland klassement renners hebben dat maakt een grote ronde van 3 weken volgen namelijk een stuk leuker !
Als Gesink en Mollema 5 jaar geleden gestopt waren was elke koers exact hetzelfde afgelopen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland heeft vooral kleurloze aanklampers die nooit iets toevoegen aan een koers. Ben er maar trots op.
In de tijdrit gaat hij weer richting de top in het klassementquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat Marcel Kittel ook meer voor het klassement moet gaan rijden en niet zo laf in de bus moet gaan zitten.
Nederlanders die etappes winnen is niks aan inderdaad. Moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:53 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij in Nederland klassement renners hebben dat maakt een grote ronde van 3 weken volgen namelijk een stuk leuker !
Maar die viel regelmatig aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Kruijswijk vorig jaar in de Giro was anders prima. Een van de smaakmakers van die ronde.
nee hoor ! Als hij daar lol aan beleeft dan moet hij dat vooral doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind jij Breakaway Bert ook al zo'n laffe renner?
Uitgezonderd Dumoulin dan. Maarja, misschien komt dat wel door zijn OnNederlandse achternaam, dan wordt je wel gedwongen (er rijdt (reed?) zelfs een Dumoulin in een andere ploeg, maar die gast is Frans)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb ook genoten van Bau en Lau !quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Kruijswijk vorig jaar in de Giro was anders prima. Een van de smaakmakers van die ronde.
Dat werd op een gegeven moment wel vermoeiend...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:59 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ik heb ook genoten van Bau en Lau !
Brambilla gaat winnen als ze deze groep laten gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:00 schreef Mani89 het volgende:
We hebben een kopgroep.
Voici les 13 hommes :
Kadri et Montaguti pour AG2R.
De Marchi (BMC)
Moser (Cannondale)
Jaco Venter (Dimension Data)
Brambilla et Trentin (Etixx)
Sean de Bie (Lotto Soudal)
Rojas et Sutterlin (Movistar)
Berlato (Nippo)
Nikias Arndt (Giant)
Tsatevich (Katusha)
Brambilla staat dicht in het AK.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:00 schreef Mani89 het volgende:
We hebben een kopgroep.
Voici les 13 hommes :
De Marchi (BMC)
Moser (Cannondale)
Berlato (Nippo)
Nikias Arndt (Giant)
Tsatevich (Katusha)
Brambilla staat op minder dan 2 minuten dus die mag zich lekker gaan laten terugzakken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:02 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Brambilla gaat winnen als ze deze groep laten gaan.
Gesink reageerde juist op Mollema die een aanval plaatste op de slotklim van de tweede bergetappe. Om de beste Nederlander te zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Was het niet vorig jaar in de Tour dat Gesink nog een aanval probeerde en Mollema er meteen op reageerde?
NOS is zelfs ter plaatse? Ze houden geld over zonder Mart en Jack.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet meer zo dikke Danny doet samen net Joris commentaar dus toch wel een kleine reden om zo af en toe naar de NOS te kijken
Dumoulin wil de trui niet houden hoor want hij pakt hem morgen weer terug.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Brambilla staat op minder dan 2 minuten dus die mag zich lekker gaan laten terugzakken.
Sutterlin is echt een enorm fout figuur.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik juich voor de man met de oorring.
Dat is juist fantastisch.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sutterlin is echt een enorm fout figuur.
Zijn inderdaad ter plaatse.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
NOS is zelfs ter plaatse? Ze houden geld over zonder Mart en Jack.
Vind ik wel. De anekdotes van Renaat en José over hun Italiaanse avontuurtjes zijn goud waard.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn inderdaad ter plaatse.
Misschien een idee om gewoon vanuit Hilversum verslag te doen en dan alle etappe's i.p.v. alleen op zaterdag en zondag? Zoveel meerwaarde heeft het niet om ter plaatse verslag te doen. Maar wie ben ik.
Weer geen Lotto Jumbo. Die hebben het koersen na de etappes in Gelderland vaarwel gezegd en zijn weer in hun oude rol gekropen van pelotonvulling.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:00 schreef Mani89 het volgende:
We hebben een kopgroep.
Voici les 13 hommes :
De Marchi (BMC)
Moser (Cannondale)
Berlato (Nippo)
Nikias Arndt (Giant)
Tsatevich (Katusha)
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een stuitende onwaarheden lees ik hier. Gesink is een aanvallende renner met een prachtige erelijst voor iemand met zijn kwaliteiten, mate van tegenslag, en gebrek aan dopinggebruik
twitter:Etixx_QuickStep twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 13:08:22We have @glbrambilla in the escape. The peloton has split and Nibali is in the first group, while Dumoulin is in the second one #Giro reageer retweet
Breakaway Bert? Tjallingi? Vanmarcke?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]![]()
Gesink rijdt voor Lotto Jumbo en kan dus per definitie geen aanvallende renner zijn.
15 seconden tussen peloton 1 en 2.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:14 schreef wimderon het volgende:
twitter:Etixx_QuickStep twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 13:08:22We have @glbrambilla in the escape. The peloton has split and Nibali is in the first group, while Dumoulin is in the second one #Giro reageer retweet
icymi meerdere Jumbo's zijn al gevallenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Weer geen Lotto Jumbo. Die hebben het koersen na de etappes in Gelderland vaarwel gezegd en zijn weer in hun oude rol gekropen van pelotonvulling.
twitter:wielerman twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 13:20:38Sterrato/Alpe di Poti #giro #Sporza #GiroSporza
reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op zich ongunstige kopgroep voor sommige renners als Moser en De Marchi aangezien Brambilla erbij zit. Die staat op 1.56 van Dumoulin
Waarom? Eerst nog maar eens zien of er nu wel ploegen zijn om het helemaal dicht te rijden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We ontdekten allen al anderhalf uur geleden dat dit kopgroepje gedoemd is te mislukken.
Een minuut is echt niet genoeg op slotklim. Astana heeft ook aangekondigd een aanval te willen doen op Tomquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom? Eerst nog maar eens zien of er nu wel ploegen zijn om het helemaal dicht te rijden.
Brambilla heeft aan de voet van de slotklim slechts een dikke minuut nodig.
Montaguti staat ook maar op 3 minuten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Zonder Brambilla had die kopgroep nu al een kwartier gehad. Verdomme.
Oh ok dat is wel matig van hem.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Montaguti staat ook maar op 3 minuten.
Anderhalve minuut dan, zo zwaar is die klim ook niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een minuut is echt niet genoeg op slotklim. Astana heeft ook aangekondigd een aanval te willen doen op Tom
Meer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Anderhalve minuut dan, zo zwaar is die klim ook niet.Brambilla hoort bovendien bij de beste dalers van dit peloton, 10 seconden op de top kan al genoeg zijn.
Froome niet gezien in de tour? Zat bij de beste bij de kasseien, rit richting Neeltje Jans (regenachtig) en bergaf. Je faalt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel jammer dat Froome en Wiggins niet meedoen. Had ze graag op zo'n glibberig zandweggetje zien dalen.
het zit Froome ook wel eens mee op dat soort wegenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome niet gezien in de tour? Zat bij de beste bij de kasseien, rit richting Neeltje Jans (regenachtig) en bergaf. Je faalt.
Ik verwacht echt veel vandaag hoor, zakarin en valverde gaan denk ik. Astana zei dus dat ze tom willen aanvallen.... Wordt weer leuk!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat ze het er dan maar op aan laten komen hè.
Froome heeft volgens mij gewoon hard getraind op die dingen, want daarvoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
het zit Froome ook wel eens mee op dat soort wegen
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome niet gezien in de tour? Zat bij de beste bij de kasseien, rit richting Neeltje Jans (regenachtig) en bergaf. Je faalt.
Toen het een jaar eerder wel regende in de kasseienrit, stuiterde hij alle kanten op.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij haalde de kasseien niet eens toen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen het een jaar eerder wel regende in de kasseienrit, stuiterde hij alle kanten op.
Yep, hij stapte voor de eerste de beste kasseistrook al af.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij haalde de kasseien niet eens toen.
Toen was hij al gehavend door de rit daarvoor. Hij reed met een gebroken hand en gebroken pols rond op natte kasseien...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen het een jaar eerder wel regende in de kasseienrit, stuiterde hij alle kanten op.
Zeker, maar daarom kunnen er wel vluchters overleven.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik verwacht echt veel vandaag hoor, zakarin en valverde gaan denk ik. Astana zei dus dat ze tom willen aanvallen.... Wordt weer leuk!
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja klopt (alhoewel er geen Nederlander bijzitquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeker, maar daarom kunnen er wel vluchters overleven.
Toch jammer dat we zoiets hier niet kunnen zienquote:
Hebben die ook al verstand van hockey?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:32 schreef Evertjan het volgende:
Danny Nelissen als co-commentator bij de NOS samen met Jurgen van den Berg
Ik heb zin om mezelf wat aan te doen als ik Jurgen van den Berg hoor. Verschrikkelijk. Walgelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:32 schreef Evertjan het volgende:
Dit is meer een mini Finestre dan een opvolger voor Montalcino.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Na Montalcino zou je toch verwachten dat ze de sterrato wat vaker in het parcours gooien, valt vies tegen. #bringbackzomegnan
Joris trouwens.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:32 schreef Evertjan het volgende:
Voor een Spanjaard spreekt ie echt prima Engels.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:41 schreef Godshand het volgende:
Flecha met zijn rukEngels weer op Eurosport
Pijl is een Catalaanse Argentijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:42 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Voor een Spanjaard spreekt ie echt prima Engels.
De tijdrit is morgenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:43 schreef Slaro het volgende:
Ze smeren Tom bijna allemaal een favorietenrol aan maar ik moet het nog bezien, na Parijs-Nice mijn twijfels over dit seizoen en zegt zelf ook niet voorbereid te zijn op klassement, als hij de tijdrit vandaag wint is zijn Giro denk ik al geslaagd met het oog op Rio.
Dat wordt helemaal niks dusquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk is hier in januari al geweest met Jan Boven.
Ik verwacht vandaag rasechte #janboventactics.
Gulpje is al open gezet na het lezen van deze berichten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En, geraakte Jan Boven?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan was er helemaal ondersteBoven van.quote:
Badumtsssquote:
Ik noteer de kopgroep voor winst.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:54 schreef showtimer het volgende:
Toch best veel Lampre vooraan, misschien dat zij nu wel gaan rijden.
Gokken op Moreno, "die kan een heuveltje over"quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Inderdaad, Koffieplanter zal wel balen dat Bananito niet mee is, deze 2 Movistars zijn kansloos.quote:
Ja, het was zeker Bovengemiddeld zwaar voor hemquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jan was er helemaal ondersteBoven van.
Die springt er nog wel naartoe!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Inderdaad, Koffieplanter zal wel balen dat Bananito niet mee is, die 2 Movistars zijn kansloos.
Bovendien is Jan niet zo'n goede renner.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, het was zeker Bovengemiddeld zwaar voor hem
Ach, als hij uiteindelijk maar komt Bovendrijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bovendien is Jan niet zo'n goede renner.
Ik hoop het voor hem, anders wordt Jan misschien wel Boventallig.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach, als hij uiteindelijk maar komt Bovendrijven
Dat zou een spreekwoordelijke klap op z'n Bovenkaak zijn hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, anders wordt Jan misschien wel Boventallig.
Gezien de Bovenmatige Janboel die hij er doorgaans van maakt zou dat niet onterecht zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, anders wordt Jan misschien wel Boventallig.
GeJank van de Bovenste plankquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:26 schreef Slobeend het volgende:
Dit gaat me allemaal Boven de pet jongens.
Jij komt zeker uit Bovenkarspel, daar snappen ze dat nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:26 schreef Slobeend het volgende:
Dit gaat me allemaal Boven de pet jongens.
Onmogelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:29 schreef showtimer het volgende:
Ji Cheng lijkt een beetje moe te worden.
Daar krijg ik echt een verhoogde Bovendruk van...quote:
Komt morgen wel weer goedquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat Dumoulin zijn roze trui kwijt is.
Morgen pakt ie hem toch gewoon weer terug.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Sporza geen optie?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Godshand het volgende:
Is NOS al begonnen met de Giro uit te zenden? Wordt die reclame op ES steeds ook wel beu.
Je kan de stream op nos.nl gewoon gebruiken toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Godshand het volgende:
Is NOS al begonnen met de Giro uit te zenden? Wordt die reclame op ES steeds ook wel beu.
Brambilla kan heel behoorlijk tijdrijden, maargoed na zo'n ontsnapping zal het beste er morgen wel af zijn ja.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Marcoss het volgende:
Als Giant ervoor zorgt dat Brambilla op 2 plek terecht komt, kan Dumoulin lekker achter Brambilla aan morgen
Gouden Veter-achtige omstandigheden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:33 schreef Wombcat het volgende:
Op Sporza zeggen ze dat in de Tour er voor de strijdlust ook een publieksstem bijkomt. OK. Dat betekent dus dat alleen nog maar franse renners die prijs gaan winnen.
Haten op Voecklerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:33 schreef Wombcat het volgende:
Op Sporza zeggen ze dat in de Tour er voor de strijdlust ook een publieksstem bijkomt. OK. Dat betekent dus dat alleen nog maar franse renners die prijs gaan winnen.
Reed twee jaar geleden een prima TT in Giro.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Marcoss het volgende:
Als Giant ervoor zorgt dat Brambilla op 2 plek terecht komt, kan Dumoulin lekker achter Brambilla aan morgen
Laptop niet aan. Ik kijk de Belg wel even...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:32 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Je kan de stream op nos.nl gewoon gebruiken toch?
Dat is best veelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:34 schreef showtimer het volgende:
Filosi, Viviani en Van Poppel rijden op 24 minuten achterstand
Glad vergeten, bedankt!quote:
Wel een heel anders parcours, maar die tijdrit was wel sterk ja. Denk echter dat hij morgen "gewoon" op 4 minuten van Dumoulin eindigt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Reed twee jaar geleden een prima TT in Giro.
ik niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:38 schreef Evertjan het volgende:
ik zou als Lotto.nl vandaag de kaart Battaglin trekken
Even doorgeklikt naar de CQ-ranking:quote:
Bij de klim loopt hij wel weer wat tijd inquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Duidelijk blauw.quote:
quote:
twitter:daanhakkenberg twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 15:32:27Aankomst in Arezzo in Tirreno-Adriatico 2015, zonder onverharde Alpe di Poti, maar zelfde finale #giro https://t.co/v6aodbqD51 reageer retweet
'Zelfde finale...zonder de klim...'quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:43 schreef Evertjan het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:daanhakkenberg twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 15:32:27Aankomst in Arezzo in Tirreno-Adriatico 2015, zonder onverharde Alpe di Poti, maar zelfde finale #giro https://t.co/v6aodbqD51 reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Zelfde finale...zonder de klim...'
Ah okee, nee, bedankt Hans.
Hij werkt niet voor niets bij het ADquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Monfort, ge hoort er wel over maar ge ziet 'm nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:48 schreef Bugno het volgende:
"Benieuwd wat Wellens kan doen, benieuwd of Monfort mee kan"
Monfort en VDB2 vorig jaar was echt een gouden koppelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:48 schreef Bugno het volgende:
"Benieuwd wat Wellens kan doen, benieuwd of Monfort mee kan"
Lennyquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ondertussen rijdt Lennard Hofstede in de Rhone Alpes Adrien Costagod en co de vernieling in.
Vandaag alweer ja?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ondertussen rijdt Lennard Hofstede in de Rhone Alpes Adrien Costagod en co de vernieling in.
Onze volgende aanklamper is geboren!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:51 schreef Columbiafan het volgende:
Iemand was op de brommer denk ik!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:54 schreef Bugno het volgende:
GPS genot, halve minuut in 20 sec goedgemaakt
Ff pissen in kopgroep 😋quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:54 schreef Bugno het volgende:
GPS genot, halve minuut in 20 sec goedgemaakt
Daar zijn ze ondertussen aan de 4e helft bezig bij t hockeyquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:55 schreef showtimer het volgende:
Djumbo wil graag dat Nederland de Giro blijft kijken
Djos = een brommerquote:
3quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:56 schreef ZakaRosa het volgende:
Roglic valt trouwens ook vies tegen na die tijdrit. Nog steeds last van zijn val in rit twee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |