Dat is lastig te zeggen. Zo'n erge fan ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]. Wrs bedoelt hij favoriete films aller tijden. Godsamme.
Dat is het probleem: moet van twee kanten komenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, want als ze niet bezet waren zouden ze wel voor je gaan.
Want je gunt het die andere persoon dan niet dat diegene wel werk heeft en daar blij mee is?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik het mij er een voorstelling bij kan maken wel. Maar als ik zelf niet werk en iemand anders gaat in geuren en kleuren vertellen over haar werkdag, kan het mij een stuk minder bekoren ja.
Dat ze gewoon zichzelf zijn en ergens passie voor hebben, naast aardig zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat trekt je dan aan bij hun qua persoonlijkheid en interesses?
Dat zeg ik niet, maar als ik elke dag verhalen moet aanhoren over een collega of baas die ik net ken of waar ik niks aan kan veranderen voor haar, kan ik er niet veel mee behalve dan ja knikken enzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want je gunt het die andere persoon dan niet dat diegene wel werk heeft en daar blij mee is?
Eerlijk, maar een laag zelfbeeld en anderzijds arrogant. Beetje merkwaardige combi.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, omdat zij mij dan blijkbaar kan boeien en ik het leuk vind om met haar tijd door te brengen.
Natuurlijk is dat wel op uiterlijk gebaseerd, want je kent ze nog niet. Jij denkt misschien van wel omdat je allerlei aannames doet, maar het moet inmiddels wel duidelijk zijn dat je er altijd naast zit, oa door je autisme, toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker! Anders zou ik toch niet voor haar kiezen?Ik zie genoeg dames rondlopen waarvan ik weet dat mochten zij zich aandienen, ik er niet voor kies! En nee dat is niet alleen op uiterlijk gebaseerd.
Precies!!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want je gunt het die andere persoon dan niet dat diegene wel werk heeft en daar blij mee is?
Je gaat erg vaak naar de film en hebt zelfs een bioscoopabo, maar het boeit je allemaal niet zo? Wtf. Zelfs niet zulke filmfans hebben een favoriete film, een film die hen raakte.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is lastig te zeggen. Zo'n erge fan ben ik nou ook weer niet.
Dus je hebt wel gesprekken met die meiden om daar achter te komen? Wat hun passie is e.d.?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat ze gewoon zichzelf zijn en ergens passie voor hebben, naast aardig zijn.
Iemand een luisterend oor bieden voor hun verhalen en daarop adviezen geven is ook gewoon sociaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als ik elke dag verhalen moet aanhoren over een collega of baas die ik net ken of waar ik niks aan kan veranderen voor haar, kan ik er niet veel mee behalve dan ja knikken enzo.
Ja, tijdens dates of met studiegenoten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je hebt wel gesprekken met die meiden om daar achter te komen? Wat hun passie is e.d.?
Heb je vaak dates ja?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, tijdens dates of met studiegenoten.
Idd, gewoon de mooiste film die je tot dan toe gezien hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gaat erg vaak naar de film en hebt zelfs een bioscoopabo, maar het boeit je allemaal niet zo? Wtf. Zelfs niet zulke filmfans hebben een favoriete film, een film die hen raakte.
Geestelijke armoede.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, gewoon de mooiste film die je tot dan toe gezien hebt.
Dus eigenlijk heb je iemand nodig die dezelfde job doet, dezelfde hobby's heeft, dezelfde vrienden (sja...) heeft en die de hele dag hetzelfde doet en liefst ook nog uit dezelfde woonplaats komt? Ook niet op uitwisseling is geweest en geen grote vriendengroep en druk sociaal leven had op de hbo/uni?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als ik elke dag verhalen moet aanhoren over een collega of baas die ik net ken of waar ik niks aan kan veranderen voor haar, kan ik er niet veel mee behalve dan ja knikken enzo.
Wel een van zijn grootste problemen eigenlijk. Want zelfs met matige sociale skills maar wel een passie voor iets en waar je erg in op kan gaan kan je interessant worden en zullen mensen vrienden met je willen worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dat nou zijn grootste probleem was.
Minderwaardigheid en arrogantie liggen dichter bij elkaar dan je denkt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:02 schreef Koral het volgende:
[..]
Eerlijk, maar een laag zelfbeeld en anderzijds arrogant. Beetje merkwaardige combi.
Niet als je enkel maar over die passie kunt praten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een van zijn grootste problemen eigenlijk. Want zelfs met matige sociale skills maar wel een passie voor iets en waar je erg in op kan gaan kan je interessant worden en zullen mensen vrienden met je willen worden.
Klopt, maar het is een begin om in elk geval gesprekken te kunnen aanknopen met mensen met diezelfde passie. Uiteindelijk kan je het dan ook hebben over meerdere dingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet als je enkel maar over die passie kunt praten.
En series? Vind je het niet leuk om daar over te praten? De meeste series hebben wel een uitgebreide fan-communityquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:14 schreef Deezertje het volgende:
Deels waar. Vandaag 2 films gezien.. Post ik mijn mening en dan? Andere mensen reageren en ik kom niet tot andere inzichten waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |