ik dacht serieus aan Paul de Leeuw toen ik dat homo's adopteren alleen jongetjes zeiquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Het zijn wel een beetje domme uitspraken in NWS ja, moet ik ook beamen.
Maar goed, voor paal staan is behoorlijk relatief op Fok
Wacht! Moblo. In het vorige topic heb ik een TT-wijzigingsverzoek gedaan, omdat de telling sowieso al niet meer klopte, maar daarop is niet gereageerd. Het is niet nr. 3335, maar eigenlijk 3327.quote:
je wilt gewoon deze titel weer terug: ONZ / [HOMO] #3327 Pax met tietenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wacht! Moblo. In het vorige topic heb ik een TT-wijzigingsverzoek gedaan, omdat de telling sowieso al niet meer klopte, maar daarop is niet gereageerd. Het is niet nr. 3335, maar eigenlijk 3327.#AutiOut
kijk uit hè. Ik kreeg een FC topic aan m'n broek toen ik eens een post wijzigde in een forum waar ik geen mod wasquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je wilt gewoon deze titel weer terug: ONZ / [HOMO] #3327 Pax met tieten
Kano komt me dan persoonlijk maar in m'n ballen trappen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk uit hè. Ik kreeg een FC topic aan m'n broek toen ik eens een post wijzigde in een forum waar ik geen mod was
Die kan je wel hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kano komt me dan persoonlijk maar in m'n ballen trappen.
Ik voelde t aan jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik dacht serieus aan Paul de Leeuw toen ik dat homo's adopteren alleen jongetjes zei
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik krijg meteen zin in de zomer dankzij dat prachtlied.
RODDELS. WAAR?quote:
Dat is een leuke TTquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je wilt gewoon deze titel weer terug: ONZ / [HOMO] #3327 Pax met tieten
gyno hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geruchten doen de ronde dat ik tieten zou hebben
Kan bevestigen. Perki, Dubbel Aquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geruchten doen de ronde dat ik tieten zou hebben
Hoe lang is die al je huisgenoot?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:32 schreef Paxcon het volgende:
Mijn huisgenoot was net ERG verbaasd toen ik zei hommo te zijn
Neequote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, moest lachen.
Jullie doen niet elke week aan een gezamenlijk avondje of wel?
Fair enough.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
NeeMaar met een stuk of 20 mensen op de gang zie je iedereen ook niet altijd even vaak
Dat hoorde een vriend van mij ook: Ja, een huisgenoot hier kookt nooit in de keuken. Ook heb ik haar al maanden niet gezien of gehoord. Ik hoop dat het goed met haar gaat. :/quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommige mensen zie ook NOOIT, erg raar altijd
volgens mij koken die nooit ofzo
20.... dang. Ben ik blij met mijn solo gang.,quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
NeeMaar met een stuk of 20 mensen op de gang zie je iedereen ook niet altijd even vaak
Op je nokkers na ben je ook erg mannelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:32 schreef Paxcon het volgende:
Mijn huisgenoot was net ERG verbaasd toen ik zei hommo te zijn
awwwquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vriendjelief is naar Taiwan voor 3 weken
hmmmquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat hoorde een vriend van mij ook: Ja, een huisgenoot hier kookt nooit in de keuken. Ook heb ik haar al maanden niet gezien of gehoord. Ik hoop dat het goed met haar gaat. :/
Lijkt me wel bijzonder.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommige mensen zie ook NOOIT, erg raar altijd
volgens mij koken die nooit ofzo
Nokkers?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Op je nokkers na ben je ook erg mannelijk.
Dat is wel vol te houden toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vriendjelief is naar Taiwan voor 3 weken
Ik moest ook even googlen maar ik denk deze gezien het eerdere onderwerp http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=knockersquote:
Ah. Gelukkig zijn grote borsten niet noodzakelijk als man.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest ook even googlen maar ik denk deze gezien het eerdere onderwerp http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=knockers
Het is voor werk en hij heeft net super lief afscheid genomenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
awww
[..]
hmmmDan moet hij misschien toch maar effe een keer aankloppen
Tetten.quote:
Zekers.quote:
Dan de verbasterde Nederlandse variantquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest ook even googlen maar ik denk deze gezien het eerdere onderwerp http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=knockers
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je bent straks 64 kilo en dan is het ineens cup C.
Ga dan naar de macquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ben nu in BK. 1500 kcal voor een menu volgens mfp. Okaaaay
Aightquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ben nu in BK. 1500 kcal voor een menu volgens mfp. Okaaaay
Deze man weet. Twisterfries erbij en knallen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen de mcchicken is beter
Whopper is veel beter dan bicmac
die paxcon nemen wij sws niet serieus Hé bramski.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Deze man weet. Twisterfries erbij en knallen.
#PaxconWasRightquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die paxcon nemen wij sws niet serieus Hé bramski.
Paxcon Mortaxx
Vieze troll
13 mei 2016
ik hou het voortaan wel bij de multikul topics want dit gingen mensen wel heel persoonlijk opvattenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik steun hem in relatie tot je getroll in 1 van de NWS-homotopics over o.a. adoptie
Tja, als je dingen gaat roepen die je niet kunt onderbouwen en dingen iet wil aannemen die wel goed onderbouwd worden, dan kom je OF bible-belt-ignorant OF gewoon dom over. In ieder geval onsympathiek. En aangezien je hier post, past het geen van beiden bij je. Had dan een kloontje gebruikt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hou het voortaan wel bij de multikul topics want dit gingen mensen wel heel persoonlijk opvatten
Ik volg het niet :squote:
Meh.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
Die Douwe Bob is ook wel gewoon echt lekker he.
Heb je Mans naakt met Wolf gezien donderdag live?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
Die Douwe Bob is ook wel gewoon echt lekker he.
hee dit mag nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die paxcon nemen wij sws niet serieus Hé bramski.
Paxcon Mortaxx
Vieze troll
13 mei 2016
Nee. Wit-Rusland toch? Hij heeft dat dus doorgezet?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je Mans naakt met Wolf gezien donderdag live?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |