ik dacht serieus aan Paul de Leeuw toen ik dat homo's adopteren alleen jongetjes zeiquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Het zijn wel een beetje domme uitspraken in NWS ja, moet ik ook beamen.
Maar goed, voor paal staan is behoorlijk relatief op Fok
Wacht! Moblo. In het vorige topic heb ik een TT-wijzigingsverzoek gedaan, omdat de telling sowieso al niet meer klopte, maar daarop is niet gereageerd. Het is niet nr. 3335, maar eigenlijk 3327.quote:
je wilt gewoon deze titel weer terug: ONZ / [HOMO] #3327 Pax met tietenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wacht! Moblo. In het vorige topic heb ik een TT-wijzigingsverzoek gedaan, omdat de telling sowieso al niet meer klopte, maar daarop is niet gereageerd. Het is niet nr. 3335, maar eigenlijk 3327.#AutiOut
kijk uit hè. Ik kreeg een FC topic aan m'n broek toen ik eens een post wijzigde in een forum waar ik geen mod wasquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je wilt gewoon deze titel weer terug: ONZ / [HOMO] #3327 Pax met tieten
Kano komt me dan persoonlijk maar in m'n ballen trappen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk uit hè. Ik kreeg een FC topic aan m'n broek toen ik eens een post wijzigde in een forum waar ik geen mod was
Die kan je wel hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kano komt me dan persoonlijk maar in m'n ballen trappen.
Ik voelde t aan jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik dacht serieus aan Paul de Leeuw toen ik dat homo's adopteren alleen jongetjes zei
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik krijg meteen zin in de zomer dankzij dat prachtlied.
RODDELS. WAAR?quote:
Dat is een leuke TTquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je wilt gewoon deze titel weer terug: ONZ / [HOMO] #3327 Pax met tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |