SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen
Aangezien het de laatste Uncharted is![]()
ff onder je tv kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:46 schreef Ties02 het volgende:
Ligt het aan mij of mijn TV of laat Uncharted soms wat frames vallen? Heb de DigitalFoundry nog niet bekeken
Helemaal geen probleme gehad behalve dat mijn ps4 een heli wide zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:46 schreef Ties02 het volgende:
Ligt het aan mij of mijn TV of laat Uncharted soms wat frames vallen? Heb de DigitalFoundry nog niet bekeken
Framedrops komen wel eens voor, maar bij mij slechts sporadisch.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:46 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb het eerste potje serieus gedaan en een vrolijk eiland gemaakt, gericht op toerisme en iedereen blij maken enzo. Nu wil ik een totalitair regimequote:
quote:
Ik ga morgen maar even dat spel downloaden en dan spelen. Ik zou niet weten wat ik ervan moet verwachten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb het eerste potje serieus gedaan en een vrolijk eiland gemaakt, gericht op toerisme en iedereen blij maken enzo. Nu wil ik een totalitair regime![]()
quote:
Call of Duty: Modern Warfare Trilogy aangekondigd voor de PS3
Eerder gingen er geruchten over een Modern Warfare Trilogy voor de PS4, aangezien deze opdook bij Amazon. Dit blijkt echter een trilogie te zijn voor de vorige generatie consoles. De PS3 en Xbox 360 krijgen namelijk de trilogie van de Modern Warfare games op één disc. De PS4 daarentegen houdt het dus enkel bij de Call of Duty 4: Modern Warfare remaster, die samen met Call of Duty: Infinite Warfare verschijnt.
De bundel zal verschijnen op 17 mei aanstaande en kost net geen 30 euro. Hiervoor krijg je alle drie de Modern Warfare games samen met de Stimulus DLC uitbreiding.
Sim City, maar dan op een tropisch eiland ,en met veel meer bestuursmogelijkheden en intrigesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:29 schreef satecl het volgende:
[..]
[..]
Ik ga morgen maar even dat spel downloaden en dan spelen. Ik zou niet weten wat ik ervan moet verwachten.
bron?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:30 schreef satecl het volgende:
[..]![]()
Wat een kneuzen bij dat Activision. Al had je dit voor de PS4 uitgebracht had ze zo'n dikke deal gehad qua verkoopcijfers. Deze 3 spellen voor de PS3 is in totaal voor ¤ 20,- te krijgen op marktplaats.
Staat op elke website, is volgende week al verkrijgbaar in Amerika.quote:
En minder diepgangquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sim City, maar dan op een tropisch eiland ,en met veel meer bestuursmogelijkheden en intriges
pffquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:30 schreef satecl het volgende:
[..]![]()
Wat een kneuzen bij dat Activision. Al had je dit voor de PS4 uitgebracht had ze zo'n dikke deal gehad qua verkoopcijfers. Deze 3 spellen voor de PS3 is in totaal voor ¤ 20,- te krijgen op marktplaats.
Vaag ik dacht dat die trilogy al bestondquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Staat op elke website, is volgende week al verkrijgbaar in Amerika.
zonde van je geld, beter steek je die in Battlefield 1 over een paar maandenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
pff
Als ze dit voor de PS4 hadden uitgebracht had ik het sowieso wel gehaald
Inderdaad verrassend goed met geniale humor :pquote:
Nee ligt aan Uncharted, heb het ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:46 schreef Ties02 het volgende:
Je hebt PMquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:17 schreef utopie het volgende:
Heeft iemand belang bij een PSN voucher card met ¤20 tegoed voor ¤15 ?
accepteer je paypal?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:17 schreef utopie het volgende:
Heeft iemand belang bij een PSN voucher card met ¤20 tegoed voor ¤15 ?
Thanksquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]Was even vergeten het in spoilers te gooien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]Sorry..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik bedoel ik had het zelf al zien aankomen voor ik begon met het verhaal![]()
top, bedankt.quote:
Zet ik het in een spoiler is het weer niet goedquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
top, bedankt.
Volgende keer bij zetten wat je spoilt.
zeiken? Je spoilt een van de grootste games van het jaar. Josti.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zet ik het in een spoiler is het weer niet goed
Als je mijn quote even aanpast hoeft niemand meer te zeiken
Ja en ik had het in een spoiler gezet na 100x sorry zeggen.. Dat jij op spoilertags(wat de fucking naam dus zegt) gaat klikken is jouw probleem.. Maar zoals altijd werken spoilertags niet dus ik zeg wel iets over 6 maanden of 6 jaar dan zal het wel goed zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zeiken? Je spoilt een van de grootste games van het jaar. Josti.
Ik heb het je vergeven hoor, maar ik had het dan ook niet gelezenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja en ik h ad het in een spoiler gezet na 100x sorry zeggen.. Dat jij op spoilers gaat klikken is jouw probleem.. Maar zoals altijd werken spoilertags niet dus ik zeg wel iets over 6 maanden of 6 jaar dan zal het wel goed zijn
Dat ik het niet in spoilertag zet is mijn fout.. Maar dan heb je altijd van die knuppels die wel gaan lezen en dan gaan zeiken.. En elke gamerelease weerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:44 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik heb het je vergeven hoor, maar ik had het dan ook niet gelezen![]()
Machtig mooie game trouwens! Doet me ook erg aan Tomb Raider denken.
Lekker laten huilen, care, Ennnnn door, meer kun je toch niet doenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat ik het niet in spoilertag zet is mijn fout.. Maar dan heb je altijd van die knuppels die wel gaan lezen en dan gaan zeiken.. En elke gamerelease weerkan ik gewoon niet zo goed meer tegen
wollah inshallah deze zemmel is broeiaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zeiken? Je spoilt een van de grootste games van het jaar. Josti.
Je zou er ook gewoon even bij kunnen zetten om welke game het gaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat ik het niet in spoilertag zet is mijn fout.. Maar dan heb je altijd van die knuppels die wel gaan lezen en dan gaan zeiken.. En elke gamerelease weerkan ik gewoon niet zo goed meer tegen
Het staat in spoilertags voor een reden dus neequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou er ook gewoon even bij kunnen zetten om welke game het gaat.
losstaande spoilers zijn over t algemeen slechte grapjes, vandaar. In t Uncharted topic kan t.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog steeds je eigen fout voor het lezen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
losstaande spoilers zijn over t algemeen slechte grapjes, vandaar. In t Uncharted topic kan t.
Dan zou je geen enkele spoilertag kunnen openen, ooit. Als je gewoonquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het staat in spoilertags voor een reden dus nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doet is er niets aan de hand.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:13 schreef s0ul1991 het volgende:
Jezus man als je Uncharted 4 start zien je mensen die livestreamen. Leuk dat mensen het einde spoilen door dat telkens te livestreamen en het als titel te gebruiken.
haha, dat is mooi kut.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:13 schreef s0ul1991 het volgende:
Jezus man als je Uncharted 4 start zien je mensen die livestreamen. Leuk dat mensen het einde spoilen door dat telkens te livestreamen en het als titel te gebruiken.
Vond het echt wel een van de beste unchartedquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:36 schreef Studiotje het volgende:
Uncharted 4 uitgespeeld, wat een verhaal
[ afbeelding ]
Uncharted 4-Uncharted 2>Uncharted>Uncharted 3quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:46 schreef DKUp het volgende:
Uncharted 4>Uncharted 2>Uncharted>Uncharted 3 voor mij
Uncharted 2 was voor die tijd briljantquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Uncharted 4-Uncharted 2>Uncharted>Uncharted 3
Zo had ik mijnes
Ik heb problemen met mijn NAT-type, multiplayer lukt dus niet, weet jij wat er aan de hand is?quote:
Van 30 fps naar 30 fps ja?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:08 schreef Ties02 het volgende:
Jammer dat er geen optie is om van 1080p/30fps naar 720/30fps te gaan met UC4, ik erger me toch een beetje aan de framerate..
Zitten er meerdere ps4s in je huis?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb problemen met mijn NAT-type, multiplayer lukt dus niet, weet jij wat er aan de hand is?
Je PS4 staat standaard op NAT 3? Moet je even connectie testen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb problemen met mijn NAT-type, multiplayer lukt dus niet, weet jij wat er aan de hand is?
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zitten er meerdere ps4s in je huis?
Niet UPnP aangezet?quote:Op zondag 15 mei 2016 09:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Heb het opgelost door handmatig alle IP shit in te voeren, staat nu op NAT-type 2
Heb alleen nogal wat verbindingsproblemen met de multiplayer van UC4.. Lees dat meer mensen daar last van hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |