abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162213719
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 22:57 schreef 111210 het volgende:

[..]

Ondanks dat malta (bijna) geen stranden heeft
Heeft het wel, maar het is niet compleet omgeven door strand inderdaad, dus de stranden die er zijn zijn vrij druk.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zondag 15 mei 2016 @ 15:17:44 #27
436199 kaiserhenk
kaiserhenk
pi_162217590
Ik ga over 2 weken naar Malta en zit er over na te denken om fietsen te huren. Is dit een beetje te doen en zijn er mooie routes (bijv. naar mooie baaien oid)? :)
  zondag 15 mei 2016 @ 23:06:17 #28
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_162233038
Hmm.. Veel gemengde verhalen. Thanks allemaal. Misschien toch bij Sicilië blijven. Of wellicht nog in een juist totaal andere hoek gaan zoeken. :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_162233333
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 15:17 schreef kaiserhenk het volgende:
Ik ga over 2 weken naar Malta en zit er over na te denken om fietsen te huren. Is dit een beetje te doen en zijn er mooie routes (bijv. naar mooie baaien oid)? :)
Lijkt me nogal gevaarlijk om daar te fietsen in verband met de smalle, bochtige bergwegen en een gebrek aan fietspaden.

Maar misschien zijn er wel fietspaden hoor maar ik had ze toen niet gezien.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_162239488
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 23:17 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Lijkt me nogal gevaarlijk om daar te fietsen in verband met de smalle, bochtige bergwegen en een gebrek aan fietspaden.

Maar misschien zijn er wel fietspaden hoor maar ik had ze toen niet gezien.
In verband met het drukke verkeer? Heb in Ierland ook beste stukken gefietst gewoon over de weg door heuvelachtig terrein, mooiste dag in Ierland ooit gehad!
Het lijkt ons wel tof om een dag te fietsen van Valletta naar bijvoorbeeld Mdina en dan via de kust terug. Verder nog niks van uitgezocht maar ben benieuwd naar ervaringen/tips.
pi_162239763
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:30 schreef kaiserhenk het volgende:

[..]

In verband met het drukke verkeer? Heb in Ierland ook beste stukken gefietst gewoon over de weg door heuvelachtig terrein, mooiste dag in Ierland ooit gehad!
Het lijkt ons wel tof om een dag te fietsen van Valletta naar bijvoorbeeld Mdina en dan via de kust terug. Verder nog niks van uitgezocht maar ben benieuwd naar ervaringen/tips.
Tsja het is er niet per se drukker of minder druk dan op andere eilanden van die grootte denk ik.
Bedenk ook dat men links rijdt, al is dat op de fiets wel makkelijker dan in de auto.

Ik zou het niet zo gauw doen, maar als je gewend bent om op gevaarlijke wegen te fietsen, go for it zou ik zeggen. En zoals gezegd als je even googelt vind je misschien wel een echt fietspad, het zal er vast ergens zijn, maar ik heb het niet gezien iig en ook weinig fietsers uberhaupt gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')