abonnement Unibet Coolblue
pi_162148069
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 10:55 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Ja. Die uitslag heb je zondagmorgen vroeg.
Oja is veranderd idd
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2016 @ 10:59:23 #177
163650 Greys
pi_162148131
Ik las net 'alles in de tweede helft valt totaal weg na Justin Timberlake in de pauze'. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2016 @ 11:00:11 #178
163650 Greys
pi_162148147
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 10:47 schreef Em31 het volgende:
stefanraatgever twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 09:28:22 Andere Eurovisielanden trekken aan regisseur Hans Pannecoucke 'Maar ik wil eerst winnen met Nederland' #songfestival https://t.co/tP6s7BH9N8 reageer retweet
Oei. We willen hem houden, hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162148152
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 10:59 schreef Greys het volgende:
Ik las net 'alles in de tweede helft valt totaal weg na Justin Timberlake in de pauze'. :D
Haha :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:02:10 #180
10721 dolfg
RegiZeur
pi_162148199
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 10:55 schreef libranl het volgende:
Ik verwacht dat Douwe ook ergens tussen plek 3 en 5 is geëindigd. Slow Down is alleen niet echt een nummer wat vooraan uit de verf komt, was beter halverwege na wat drukke nummers.
Yep. In algemene zin kun je stellen dat DB het blijkbaar minder goed gedaan heeft dinsdag dan iedereen dacht.
Als hij dinsdag de SF had gewonnen zou hij nooit op positie 3 gezet zijn.
Dus idd ergens tussen 3 en 5 en dan is top 8/10 haalbaar morgen.
Reality check!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_162148215
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 10:59 schreef Greys het volgende:
Ik las net 'alles in de tweede helft valt totaal weg na Justin Timberlake in de pauze'. :D
Treedt die niet op zodra de stemmen worden geteld? Volgens mij komen er eerst recaps etc. Dan gaan de lijnen dicht en komt er een act. Maar het kan ook zijn dat ze direct naar de jury-resultaten gaan per land en dan stemmen tellen. Geen idee eigenlijk.
pi_162148222
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef dolfg het volgende:

[..]

Yep. In algemene zin kun je stellen dat DB het blijkbaar minder goed gedaan heeft dinsdag dan iedereen dacht.
Als hij dinsdag de SF had gewonnen zou hij nooit op positie 3 gezet zijn.
Dus idd ergens tussen 3 en 5 en dan is top 8/10 haalbaar morgen.
Reality check!
Niet mee eens. Hij kan best gewonnen hebben dan nog maakt Zweden zelf uit waar ze hem neerzetten. Zijn halve finale plek heeft daar niets mee te maken.
pi_162148263
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niet mee eens. Hij kan best gewonnen hebben dan nog maakt Zweden zelf uit waar ze hem neerzetten. Zijn halve finale plek heeft daar niets mee te maken.
Een topfavoriet/ winnaar halve finale zal over het algemeen nooit vooraan gezet worden, simpelweg omdat je de kijkers wilt vasthouden, kijk maar naar Frankrijk op plek 11 en Australië op plek 13. Het blijft business.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:05:14 #184
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162148269
Maar een opener heeft nog nooit gewonnen of wel soms?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:06:00 #185
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_162148280
Douwe doet alles zo ontzettend goed, dat we hem echt niet mogen laten vallen. *O*

Maar ben ik nu de enige die zich ergert aan de Zweden? :{ Ja, he? Iedereen hier is altijd zo positief over alles wat Zweeds is (inzending/organisatie/presentatie/enz), maar ik heb me aan meerdere dingen gestoord de afgelopen tijd, die allemaal te maken hebben met een wij-bezitten-het-festival-gevoel dat je er bij krijgt. De verandering van de puntentelling komt ook uit de Zweedse koker en daarin wordt dan gewoon meegegaan. Ze rusten niet totdat het een groot Melodienfestival is, met 43 nummers geschreven door Zweedse componisten. Lekkere IKEA-eenheidsworst met 'leuke' Zweedse grapjes en sketches tussendoor.

Nou ja, ik zal de enige wel zijn, dus zal ophouden met zuurpruimen, maar ik moest het toch ff kwijt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_162148283
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef libranl het volgende:

[..]

Een topfavoriet/ winnaar halve finale zal over het algemeen nooit vooraan gezet worden, simpelweg omdat je de kijkers wilt vasthouden, kijk maar naar Frankrijk op plek 11 en Australië op plek 13. Het blijft business.
Er is geen uitgesproken favoriet dit jaar ;) Er zijn meerdere potentiële favorieten waaronder NL, Rusland, Australië en Frankrijk. Waren er maar 1 a 2 acts die echt favoriet waren ja dan had je zeker een punt. Nu spreiden ze het gewoon over de hele finale.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2016 @ 11:06:19 #187
163650 Greys
pi_162148289
Zouden de Zweden überhaupt weten wat de uitslag van de semi's was?? Waarom zouden ze dat weten? Misschien houdt de EBU dat wel stil, anders kunnen die producenten enorme slag slaan met wedden in de finale :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162148294
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:05 schreef sararaats het volgende:
Maar een opener heeft nog nooit gewonnen of wel soms?
Jawel. Making your mind up geloof ik.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:06:42 #189
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_162148302
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:05 schreef sararaats het volgende:
Maar een opener heeft nog nooit gewonnen of wel soms?
Save Your Kisses For Me in ieder geval. En Dingedong ook, zei iemand van de week?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_162148310
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:06 schreef Jane het volgende:
Douwe doet alles zo ontzettend goed, dat we hem echt niet mogen laten vallen. *O*

Maar ben ik nu de enige die zich ergert aan de Zweden? :{ Ja, he? Iedereen hier is altijd zo positief over alles wat Zweeds is (inzending/organisatie/presentatie/enz), maar ik heb me aan meerdere dingen gestoord de afgelopen tijd, die allemaal te maken hebben met een wij-bezitten-het-festival-gevoel dat je er bij krijgt. De verandering van de puntentelling komt ook uit de Zweedse koker en daarin wordt dan gewoon meegegaan. Ze rusten niet totdat het een groot Melodienfestival is, met 43 nummers geschreven door Zweedse componisten. Lekkere IKEA-eenheidsworst met 'leuke' Zweedse grapjes en sketches tussendoor.

Nou ja, ik zal de enige wel zijn, dus zal ophouden met zuurpruimen, maar ik moest het toch ff kwijt.
Oh ik herken wel een hoop wat je zegt :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162148322
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:05 schreef sararaats het volgende:
Maar een opener heeft nog nooit gewonnen of wel soms?
Niet in een deelnemersveld van 26 landen volgens mij.
pi_162148327
Daarbij laten ze niets los (in tegenstelling tot andere jaren) wie nu echt de favoriet is etc. Ze hypen geen acts etc. Ze laten het spannender overkomen. Kan ook een reden zijn om DB als 3e te zetten.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:08:35 #193
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162148354
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:06 schreef Jane het volgende:

[..]

Save Your Kisses For Me in ieder geval. En Dingedong ook, zei iemand van de week?
Toen was ik nog niet eens geboren laat staan gemaakt ;)

Ik keek vroeger nooit maar nu wel tenzij er iets tussen komt.

Lang leve digitale tv.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162148368
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:08 schreef sararaats het volgende:

[..]

Toen was ik nog niet eens geboren laat staan gemaakt ;)

Ik keek vroeger nooit maar nu wel tenzij er iets tussen komt.

Lang leve digitale tv.
Die oude songfestivalfestijnen zijn supercool om terug te kijken _O_
pi_162148384
De mooiste Songfestivals zijn toch wel die waar een land met 1-2 puntjes verschil wint _O-
pi_162148391
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:06 schreef Jane het volgende:
Douwe doet alles zo ontzettend goed, dat we hem echt niet mogen laten vallen. *O*

Maar ben ik nu de enige die zich ergert aan de Zweden? :{ Ja, he? Iedereen hier is altijd zo positief over alles wat Zweeds is (inzending/organisatie/presentatie/enz), maar ik heb me aan meerdere dingen gestoord de afgelopen tijd, die allemaal te maken hebben met een wij-bezitten-het-festival-gevoel dat je er bij krijgt. De verandering van de puntentelling komt ook uit de Zweedse koker en daarin wordt dan gewoon meegegaan. Ze rusten niet totdat het een groot Melodienfestival is, met 43 nummers geschreven door Zweedse componisten. Lekkere IKEA-eenheidsworst met 'leuke' Zweedse grapjes en sketches tussendoor.

Nou ja, ik zal de enige wel zijn, dus zal ophouden met zuurpruimen, maar ik moest het toch ff kwijt.
Ik ben het er een beetje mee eens dat de Zweden zich er wel heel erg mee bemoeien de hele tijd. Ondertussen is er wel geen budget voor een mooi podium en heb je wijzigingen die niet echt een verbetering zijn.

Volgend jaar in Rusland, Duitsland of Oekraïne heb je in elk geval het voordeel dat er veel geld beschikbaar is voor een toffe show en dat ze waarschijnlijk geen gekke veranderingen bedenken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_162148442
Ik werd dinsdag eerlijk gezegd best wel gek van alle drukke nummers. Kan me best voorstellen dat veel mensen tijdens de tweede helft dat gevoel ook gaan krijgen. Alles begint ook op elkaar te lijken, drukte, veel licht, veel blauw ook.

Daarnaast is de stilte in zijn nummer natuurlijk wel echt anders dan anders, dus denk wel dat veel mensen zich het nummer blijven herinneren. Israël werd vorig jaar ook gewoon negende en Estland zevende als vierde, dus een goed resultaat heb ik wel vertrouwen in. w/

Winnen van Rusland en zoals het nu lijkt misschien wel Australië zat er denk ik sowieso niet in.
pi_162148445
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:09 schreef Poepz0r het volgende:
De mooiste Songfestivals zijn toch wel die waar een land met 1-2 puntjes verschil wint _O-
Het jaar van Celine Dion met Brits commentaar is wel een topshow ja :Y
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_162148452
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:13 schreef Em31 het volgende:
Ik werd dinsdag eerlijk gezegd best wel gek van alle drukke nummers. Kan me best voorstellen dat veel mensen tijdens de tweede helft dat gevoel ook gaan krijgen. Alles begint ook op elkaar te lijken, drukte, veel licht, veel blauw ook.

Daarnaast is de stilte in zijn nummer natuurlijk wel echt anders dan anders, dus denk wel dat veel mensen zich het nummer blijven herinneren. Israël werd vorig jaar ook gewoon negende en Estland zevende als vierde, dus een goed resultaat heb ik wel vertrouwen in. w/

Winnen van Rusland en zoals het nu lijkt misschien wel Australië zat er denk ik sowieso niet in.
Ik gok op Australië. Staan ook 2e bij de bookmakers nu. Enorme sprong gemaakt. Dat Georgië trouwens, daar krijg je gewoon epilepsie van _O-
pi_162148522
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:10 schreef Fred_B het volgende:

Volgend jaar in Rusland, Duitsland of Oekraïne heb je in elk geval het voordeel dat er veel geld beschikbaar is voor een toffe show en dat ze waarschijnlijk geen gekke veranderingen bedenken.
Als het naar Rusland gaat, wordt het vast weer zoiets als de editie in 2009. Alles nét te groot en te protserig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')