lekkere track trustequote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:25 schreef Kurovski het volgende:
Goed. De filmpjes die ik postte is een staaltje van militaire superioriteit, echter.
Honger en oorlog zijn de ergste dingen in de wereld. Het is geen ver van je bedshow.
Bekijk dit goed aub.
Weltruste.
Neh, ik pas.quote:
Nee.quote:
hee hou eens op met je gezuig naar hzawquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar als je eenmaal je bek opentrekt komt er alleen maar onuitstaanbaar lawaai uit.
Maar ik hou van zuigenquote:
Potvolbomme.quote:
trustequote:
was de clash zo heftig?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Ik praat niet meer met hzaw"
Ja, anders doet niemand het.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik had wel goede grap al zeg ik het zelf
Vertelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik had wel goede grap al zeg ik het zelf
True dat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanmiddag moest je nog lachen om mijn opendeurgrapjes in zeer zijn topic
grgrquote:
Ja, doeiquote:
de grap is er nu wel een beetje vanafquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al is ook dat een behoorlijke open deur.
Tomaten?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bij een grap draait het om het momentum, dat mist hier, derhalve waag ik mij niet aan zulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |