Nice, wil dippen met drogoquote:
staat je mooi hoor, wees er fier op en poets hem goedquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende: [..] Wat maakt mij dat uit, ik stak mezelf gewoon een veer in de reet
Welk plaatje bedoel je, gekke Chineesquote:
Ha, had ik dus toch gelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als ik ruzie heb met deadprez dan post ik gewoon een nummer van zebrahead en is het weer goed
ik heb ook een afspeellijst op google genaamd "deadprez' muziek" met alleen maar plaatjes die dp ooit gepost heeft om witte voetjes te halen indien nodig
Is er niet meer nuquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welk plaatje bedoel je, gekke Chinees
Wat ;squote:
Ik ben net een Pauw. Kleurrijk, schitterend, lief en fier.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
staat je mooi hoor, wees er fier op en poets hem goed
Ahw ripquote:
Loop gewoon door z'n coke.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als ik ruzie heb met deadprez dan post ik gewoon een nummer van zebrahead en is het weer goed
ik heb ook een afspeellijst op google genaamd "deadprez' muziek" met alleen maar plaatjes die dp ooit gepost heeft om witte voetjes te halen indien nodig
Hehequote:
Ja maar als je eenmaal je bek opentrekt komt er alleen maar onuitstaanbaar lawaai uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben net een Pauw. Kleurrijk, schitterend, lief en fier.
Coke?quote:
Noooooooquote:
ik geloof jequote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben net een Pauw. Kleurrijk, schitterend, lief en fier.
Stiekem ben ik multimiljonairquote:
Je mag wel meedoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |