Heerlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja, je hoeft naar school met pinksteren zeker?
Omdat mijn oma problemen heeft met haar benen (Spierweefsel word steeds zwakker of iets in die richting) Waardoor ze niet meer fatsoenlijk de pedalen kan bedienen.quote:
Tegen mij en Heppie. :$quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei oei.
En Loka pas in de avond.
Tegen wie moet ik dan praten
Vast wel. We lezen sowieso altijd het GoT topic even na. Beetje kijken wat mensen te vertellen hebben.quote:
Daar zit ik nooit, wegens het eeuwige gezeik in het topic.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Vast wel. We lezen sowieso altijd het GoT topic even na. Beetje kijken wat mensen te vertellen hebben.
Met of zonder boekspoilers?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zit ik nooit, wegens het eeuwige gezeik in het topic.
Ik wel. Sommige series wil ik niet meer kijken omdat de finales al bekend voor me waren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het nooit zo erg als ik van tevoren al gespoilerd ben.
Als ik al weet hoe het afloopt kan ik gewoon rustig kijken zonder me druk te hoeven maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel. Sommige series wil ik niet meer kijken omdat de finales al bekend voor me waren.
Overal is gezeikquote:
Hahaha, dat heb ik ook heel erg. Met sommige series moet ik eerst het einde kijken anders is het minder ontspannend kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik al weet hoe het afloopt kan ik gewoon rustig kijken zonder me druk te hoeven maken.
Ja, daar was deze hardop naar op weg, maar we hadden hem aangesproken op dat hij als invoegt op de snelweg alsof hij in de stad rijd, en toen vond hij het ook maar beter dat hij niet meer zo veel auto zou gaan rijden (En niet meer op de snelweg)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Terecht wel, sommige opa's rijden stug door terwijl ze het echt niet meer aankunnen
Vind het ook nooit zo erg, want ze zeggen wel bijvoorbeeld die en die gaan dood.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het nooit zo erg als ik van tevoren al gespoilerd ben.
Dat doe je snor om jou te pestenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn snor is te lang.
Waarom stopt hij niet met groeien voordat hij mijn lippen bereikt?
Mn auto kan 160 nog wel prima aan trouwens, maar dat is wel maxjequote:
110 120 130 geen enkel probleemquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn auto kan 160 nog wel prima aan trouwens, maar dat is wel maxje
Ja, je kijkt het toch voor je lol, niet om je nagels af te bijten van zenuwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb ik ook heel erg. Met sommige series moet ik eerst het einde kijken anders is het minder ontspannend kijken![]()
Ik heb hem een paar weken terug op 171 gekregenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn auto kan 160 nog wel prima aan trouwens, maar dat is wel maxje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |