Heerlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja, je hoeft naar school met pinksteren zeker?
Omdat mijn oma problemen heeft met haar benen (Spierweefsel word steeds zwakker of iets in die richting) Waardoor ze niet meer fatsoenlijk de pedalen kan bedienen.quote:
Tegen mij en Heppie. :$quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei oei.
En Loka pas in de avond.
Tegen wie moet ik dan praten
Vast wel. We lezen sowieso altijd het GoT topic even na. Beetje kijken wat mensen te vertellen hebben.quote:
Daar zit ik nooit, wegens het eeuwige gezeik in het topic.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Vast wel. We lezen sowieso altijd het GoT topic even na. Beetje kijken wat mensen te vertellen hebben.
Met of zonder boekspoilers?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zit ik nooit, wegens het eeuwige gezeik in het topic.
Ik wel. Sommige series wil ik niet meer kijken omdat de finales al bekend voor me waren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het nooit zo erg als ik van tevoren al gespoilerd ben.
Als ik al weet hoe het afloopt kan ik gewoon rustig kijken zonder me druk te hoeven maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel. Sommige series wil ik niet meer kijken omdat de finales al bekend voor me waren.
Overal is gezeikquote:
Hahaha, dat heb ik ook heel erg. Met sommige series moet ik eerst het einde kijken anders is het minder ontspannend kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik al weet hoe het afloopt kan ik gewoon rustig kijken zonder me druk te hoeven maken.
Ja, daar was deze hardop naar op weg, maar we hadden hem aangesproken op dat hij als invoegt op de snelweg alsof hij in de stad rijd, en toen vond hij het ook maar beter dat hij niet meer zo veel auto zou gaan rijden (En niet meer op de snelweg)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Terecht wel, sommige opa's rijden stug door terwijl ze het echt niet meer aankunnen
Vind het ook nooit zo erg, want ze zeggen wel bijvoorbeeld die en die gaan dood.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het nooit zo erg als ik van tevoren al gespoilerd ben.
Dat doe je snor om jou te pestenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn snor is te lang.
Waarom stopt hij niet met groeien voordat hij mijn lippen bereikt?
Mn auto kan 160 nog wel prima aan trouwens, maar dat is wel maxjequote:
110 120 130 geen enkel probleemquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn auto kan 160 nog wel prima aan trouwens, maar dat is wel maxje
Ja, je kijkt het toch voor je lol, niet om je nagels af te bijten van zenuwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb ik ook heel erg. Met sommige series moet ik eerst het einde kijken anders is het minder ontspannend kijken![]()
Ik heb hem een paar weken terug op 171 gekregenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te kritische kijkers zijn niet leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal is gezeik
Zeiken ze niet over iets in een preview of dat ze de aflevering nog niet gezien hebben en dus niemand er over mag praten, of ze zeiken over dat iemand de show beter begrijpt, of dat ze iets hebben veranderd uit het boek.
Wat een stel sneuaards zijn dat.
Preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, je kijkt het toch voor je lol, niet om je nagels af te bijten van zenuwen.
171 hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar weken terug op 171 gekregenMaar meer zat er ook niet in
Ik vind het boven de 120 ook niet meer prettig met de Twingo dus hou het vanaf nu gewoon bij 100-110. Scheelt flink (Auto word licht op de voorwielen/nerveus boven de 120 en vangt vrij veel klappen van de wind)
Wat voor auto heb je überhaupt, Crack?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies
[..]
171 haha
Hier is 130-140 gewoon nog prima
ja toch al zo vaak laten zien volgens mij!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je überhaupt, Crack?
Nog niet slecht als ie dat prima kan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stoer!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja toch al zo vaak laten zien volgens mij!
Chevrolet Spark
[ afbeelding ]
Durfde echt niet harderquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan moet je die 200 wel kunnen aantikken ja toch niet dan
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Stoer!Een Chevy Spark!
De eerste keer dat ik zo`n auto aan de achterkant zag dat ik dat het een brommobiel was(Het oude model)
Wat voor auto?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe hard onze kan.
Ja preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja ze zijn klein. Zo een waarbij je in een parkeergarage denkt dat er nog plek is en dan staat er zo'n autootje stiekem
Ik heb er verder ook niet zo mogelijkheid/behoefte toe om te testen.quote:
Dat zou misschien nog knapper zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga mezelf een keer doodrijden met 50km/h denk ik.
Je hebt tot nu toe minder brokken gemaakt dan Braddiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga mezelf een keer doodrijden met 50km/h denk ik.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, welke dan, pics!
[..]
nou vast redelijk hard
Ik vermijd auto's ook als de pest.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt tot nu toe minder brokken gemaakt dan Braddie
Ik vond 180 al wel een beetje eng.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik zou ook niet zo veel harder dan 160-170 gaan rijden.
Soms in Duitsland die porsches die 220 jagen
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt tot nu toe minder brokken gemaakt dan Braddie
Ik ga gewoon dood omdat mijn lichaam er mee op houdt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vermijd auto's ook als de pest.
Zie mezelf wel heengaan op een intens kneuzige manier.
Op de Duitse autobahns gaat het nog wel als het rustig is.quote:
Voelde wel wat onprettig.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op de Duitse autobahns gaat het nog wel als het rustig is.
Ik denk niet dat ik dat moment ga redden, maar wie weet, misschien heb ik het geluk aan mijn zijde.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon dood omdat mijn lichaam er mee op houdt.
Soit.
ja das bijna zelfde achterkant dusquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De achterkant daarvan
[ afbeelding ]
hehehehequote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet bij crack dr auto altijd aan dit nummer denken
Ik weet niet eens waar koenders van is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Koenders hekelt discriminerende wetten VS"
Gek dat we Koenders nooit horen over Saudi Arabië of Yemen.
Ik geen 1.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel mensen die chevy rijden.
BuZa.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar koenders van is.
#muslimprivilegequote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Koenders hekelt discriminerende wetten VS"
Gek dat we Koenders nooit horen over Saudi Arabië of Yemen.
Wat een hoop Fransozenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik geen 1.
Vader rijd Renault.
Moeder rijd Ford.
Opa en Oma rijden Honda.
Oom en Tante rijden Citroen.
Ik rij Renault.
En er is maar een iemand die ik ken die én een rijbewijs én een auto heeft en die rijd Honda
Zie wel veel Daewoo's eh sorry, Chevy () Matizjes rijden. Van die rijdende koektrommeltjes.
Jaquote:
Ik heb niet zoveel met Fransozenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja
Maar dat is (voor mij in ieder geval geen bewuste keuze, ik rij net zo makkelijk in een japanner, alleen de Twingo kwam toen op mijn pad dusja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |