Ik ben dan op mobiel aanwezigquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik verwacht jullie komende zaterdag allemaal in het livetopic. Stomdronken.
Lager dan Nederland.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En nu hoop ik dat ze superlaag eindigen in de finale
Ik pleit voor een nationale vrije dag maandag om iedereen de kans te geven het goed te vieren. Meestal werken dit soort oproepen van mij wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hebben wij op zaterdag nog ergens een live show waar het gevierd gaat worden (behalve shownieuws ed.)
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef Symphonic het volgende:
En toch vind ik da Zweden alsnog gediskwalificeerd moet worden
100% plagiaat
Voor elke post een short wodka voor de echte die-hards.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke keer dat iemand een Barney gifje in het topic post moet je een biertje atten.
Nederland 1 en België 2.quote:
Just do it LRquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pleit voor een nationale vrije dag maandag om iedereen de kans te geven het goed te vieren. Meestal werken dit soort oproepen van mij wel.
Belgie was goed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:13 schreef Onnoman het volgende:
belgen die dansen ziet er altijd stom uit..
waarom weet ik niet
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wel eurovision drinking game doen dan
Ik heb altijd dat gevoel als ze hun bek lostrekkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:13 schreef Onnoman het volgende:
belgen die dansen ziet er altijd stom uit..
waarom weet ik niet
Nederland ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
België mag van geluk spreken als ze de top-5 halen
Niet zo hatenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
België mag van geluk spreken als ze de top-5 halen
Dan is het 2e Pinksterdag dus dat helpt niet echt. Kan je wel goed doorzuipen iig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pleit voor een nationale vrije dag maandag om iedereen de kans te geven het goed te vieren. Meestal werken dit soort oproepen van mij wel.
Dinsdag ook vrijquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan is het 2e Pinksterdag dus dat helpt niet echt. Kan je wel goed doorzuipen iig.
Haha, religie gekkie gespot. Bedankt me later maar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan is het 2e Pinksterdag dus dat helpt niet echt. Kan je wel goed doorzuipen iig.
Ik spring in de fonteinquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dinsdag ook vrij![]()
Met z'n allen de coolsingel op
Doe ik alleen als NL wint heb ik tegen Pascalus gezegdquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dinsdag ook vrij![]()
Met z'n allen de coolsingel op
Nee hoor. Ik hoef sowieso niet te werkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, religie gekkie gespot. Bedankt me later maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |