Feitelijk zijn we ook allemaal Duits, tenzij je allochtoon bent van niet Duits komafquote:
Het liefst ben ik geen van beide.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Eerder Duits lieve mani. Belgen richting het Frans.
Ik denk dat het superkut is achter de schermenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef Andromache het volgende:
Wat is iedereen toch heerlijk blij. Wat moet het bijwonen van zo'n week een enorm feest zijn. Ik vind dit bijna leuker dan Kerstmis.
heeft ook wel iets weg van INXSquote:
Ik schrok ineens weer wakker. Dit is waar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk dat als je doucht tijdens Pauw dat je dan douche pics in het topic plaatst.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef Andromache het volgende:
Wat is iedereen toch heerlijk blij. Wat moet het bijwonen van zo'n week een enorm feest zijn. Ik vind dit bijna leuker dan Kerstmis.
Ik heb een opa uit Indonesie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een opa uit Indonesië niet te vergeten
Sommige tradities dienen gerespecteerd te worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schrok ineens weer wakker. Dit is waar.
Of wat het Turkije. Ik kan al die landen niet uit elkaar halen hoor. In Azie liggen die landen zo extreem dichtbij elkaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |