Ik zou nu zeggen van wel, maar pas op het moment dat het realiteit is kan ik dat met zekerheid zeggen.quote:
drugs is wel nice ja verderquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan me al nauwelijks herinneren wat ik gister gegeten heb.
Jezus, Jimmy.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:08 schreef JimmyDean het volgende:
Sorry dat ik feiten wel interessant vind...
Ja, wat een kutland eigenlijk hè.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef Montelly het volgende:
Moet jij maar eens in Turkije voor bijstand en allerlei sociale diensten aankloppen bij overheid als een minderheid. En dan openlijk met je vlag staan wapperen en trots zeggen dat je Turkije en Turken haat, terwijl je van alles geniet wat Turkije te bieden heeft.
Nohh vriend, moet je dan kijken wat er met je gebeurt.
Je moet er iets voor over hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
drugs is wel nice ja verder
Maar het is helemaal niet zeker dat zijn voorvaders direct hebben bijgedragen aan de zaken die hij verheerlijkt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Genetisch gezien bevat een X chromosoom van Jimmy gewoon zelfde genetische info als zijn voorvaders. ;s
Mijn medische woordenschat eist veel hersenruimte opp ;squote:Op donderdag 12 mei 2016 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling noemt men dat.
wss nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet zeker dat zijn voorvaders hebben direct bijgedragen aan de zaken die hij verheerlijkt.
Wilhelmina was bejaard en heeft in Engeland het verzet kunnen ondersteunen. Ik denk niet dat dit per se een foute keuze was, achteraf gezien hebben Leo en Christiaan ook niks bereikt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze had een voorbeeld kunnen nemen aan de monarchen van Belgie en Denemarken.
Oh ik snap dat jij niet wil dat feiten benoemd worden omdat het misschien niet goed over kan komen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jezus, Jimmy.Volgens mij wil je het niet snappen.
Ze BLEVEN BIJ HUN VOLK....quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wilhelmina was bejaard en heeft in Engeland het verzet kunnen ondersteunen. Ik denk niet dat dit per se een foute keuze was, achteraf gezien hebben Leo en Christiaan ook niks bereikt.
Mijn voorouders waren verarmde Friese adel en veluwse keuterboeren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet zeker dat zijn voorvaders direct hebben bijgedragen aan de zaken die hij verheerlijkt.
Ik kan me voorstellen dat je enige trots voelt dat je deel uit maakt van de cultuur. Maar dat Blut und Boden gelul is een vooroorlogse illusie.quote:
Oh, waar doe je dat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
leuk, domrechtse nationalisten met het historisch besef van een mandarijn uitl*llen.
Jimmy Mortax
colonial leo?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wilhelmina was bejaard en heeft in Engeland het verzet kunnen ondersteunen. Ik denk niet dat dit per se een foute keuze was, achteraf gezien hebben Leo en Christiaan ook niks bereikt.
Nee, dus. Je begrijpt het inderdaad niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
Oh ik snap dat jij niet wil dat feiten benoemd worden omdat het misschien niet goed over kan komen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met een bende nazi's om zich heen om ze in toom te houden ja. Stelt toch niets voor.
Niets substantieels bijgedragen dus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef JimmyDean het volgende:
Mijn voorouders waren verarmde Friese adel en veluwse keuterboeren.
Hoe moet ik dit anders interpreteren dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, dus. Je begrijpt het inderdaad niet.
En ik maar denken dat het deels klopte wat je van jezelf steeds beweert.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blijf inderdaad hangen in je feiten, maar daar heb ik het helemaal niet over.
ik ook niet maar ieder zijn meugquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je enige trots voelt dat je deel uit maakt van de cultuur. Maar dat Blut und Boden gelul is een vooroorlogse illusie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |